Skocz do zawartości

greagh

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316ti 2002

Osiągnięcia greagh

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witacie, Zaczęło mi skrzypieć serwo hamulcowe / pompa hamulcowa. Szukałem na allegro używanej części o numerze 6779682, ale nie znalazłem ani jednej oferty. Większość wystawionych części nie widnieje w katalogu BMW (sprawdzałem na realoem oraz bmwstore). Czy w ogóle warto szukać używki czy może lepiej oddać serwo / pompę do regeneracji? Znacie zaufane miejsce, które wykonuje takie usługi na terenie Warszawy? Pozdrawiam,
  2. Witam wszystkich, Ostatnio zauważyłem, iż z chłodnicy leci mi para przez nerki (wygląda to trochę jak para z czajnika). Płyn w chłodnicy jest, temperatura silnika w normie. Czy jest to jakiś problem, który należy naprawić czy po prostu tak powinno być i nie przejmować się tym. Dziś widziałem zaparkowaną e60 z której leciała para w identyczny sposób. Pzdr, G.
  3. Poprawka: Wystarczyło wykasowanie błędów komputera i już obroty nie falują. Pzdr, G.
  4. Do wymiany jest zespół regulacyjny wałka ssącego - ponoć jest to bolączka tego silnika. Pzdr, G.
  5. Ostatnimi czasy zapala mi się kontrolka płynu w chłodnicy. Płynu jest idealna ilość, niedawno miałem odpowietrzany układ - czy może mieć to coś wspólnego z obrotami? Zauważyłem, iż sytuacja pojawia się tylko po odpaleniu zimnego silnika. Pzdr, G.
  6. Witam, Od 2 dni w moje BMW zaczęło strzelać fochy. Obroty silnika na biegu jałowym (bądź włączonym sprzęgle) nie wracają do prawidłowych 600-700 obrotów, a schodzą do 1000 po czym, jakby po samoistnym dodaniu gazu dochodzą do 1700. Najlepiej całą sytuację widać na poniższym filmie: Co ciekawe: - Sytuacja zachodzi tylko podczas pierwszego uruchomienia samochodu danego dnia (bądź po kilku godzinach od poprzedniej jazdy). - Sytuacja powtarza się przez całą jazdę (zarówno przy zimnym jak i ciepłym silniku) - Kolejna jazda danego dnia jest już normalna (np. po odpaleniu ciepłego silnika) ALE: - Zgaszenie silnika po kilku chwilach od pierwszego uruchomienia i ponowne uruchomienie (zimnego silnika) eliminuje błąd i wszystko działa OK. Jakieś porady? Ktoś miał już taki problem? Co to może być? Pzdr, G.
  7. greagh

    318i - Nie grzeje w srodku

    Cześć, Podczepię się pod Twój problem, bo mam podobne objawy. Wskazówka temperatury silnika dochodzi do połowy i tam zostaje. Wszystko jest OK, ale podczas stania w korku z dmuchawy leci zimne powietrze (tylko w czasie stania, gdy jadę jest OK). Dodatkowo zapala mi się kontrolka płynu w chłodnicy (którego jest idealna ilość w układzie). Kontrolka gaśnie podczas postoju. Przeszukałem już forum i to prawdopodobnie zapowietrzony układ chłodzenia. Pozdrawiam.
  8. Witam, Od pewnego czasu zauważyłem, że w moim BMW zapala się pomarańczowa kontrolka poziomu płynu w chłodnicy. Kontrolka zapala się po około 4km od rozpoczęcia jazdy. Poziom płynu jest idealny, silnik rozgrzewa się i trzyma optymalną temperaturę. Co ciekawe kontrolka gaśnie po zatrzymaniu się na światłach i postoju około minuty. Potem zapala się ponownie po kilometrze. Miał już ktoś podobny problem? Co jest uszkodzone? Pozdrawiam.
  9. greagh

    Mazowieckie

    Witam, Muszę wymienić szybę czołową w e46 compact. Czy polecacie jakieś warsztaty na terenie Warszawy? Jakie firmy produkujące szyby są warte uwagi (Pilkington, Nordglass...) Pozdrawiam.
  10. Na stronie boscha dobrałem akumulator 60Ah, 540A - taki powinien wystarczyć
  11. Samochód odpalił po naładowaniu akumulatora. Winą jest zbyt słaby akumulator (45Ah, 400A), elektryk zmierzył prąd ładowania i jest ok.
  12. Dzięki za szybką poradę. Czy nie dziwne jest, że za pierwszym razem odpalił normalnie a później już nie? Nawet jeśli akumulator jest słaby to czy na tym dystansie alternator nie powinien go doładować? Pozdrawiam
  13. Cześć, Jestem nowym użytkownikiem BMW. Spotkała mnie taka oto sytuacja. Rano pojechałem samochodem ok. 10km (odpalił bez problemu) i zostawiłem go na około 20min. Po przyjściu już nie chciał odpalić (charakterystyczne tykanie - nagrałem film jak to dokładnie wygląda: ). Szukając w innych postach natknąłem się na wątki o rozładowanym akumulatorze - jednak centralny zamek działa i pierwsze uruchomienie po nocy przebiegło bez problemu. Ktoś ma pomysł co to może być? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Grzesiek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.