Skocz do zawartości

karolmoto1

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 316 1990
    e36 320 1992
    e34 520 1990
    e34 525 1991
    obecnie
    e32 735 1990
    e32 750 1991

Osiągnięcia karolmoto1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. karolmoto1

    Kręci od polowy...

    witam w razie potrzeby mam przepływki i pompki paliwa do 750 licznik tez sie znajdzie
  2. witam puki co to diagnosta nie powinien sie czepiać nie ma w przepisach (jeszcze)badania spalin a jak chcesz układ wydechowy to fakt kpl jest drogi jak cholera a katy to raczej kazd wycina bo to kosztuje około 900zł tylko konserwatyści zostawiają (ma być ori) ja mam wydech od 750 e32 oczywiście bez katów sprzedam nie drogo
  3. karolmoto1

    Nie pali

    sprawdz iskre wykręć świece moze kopułka przepalona czy palec sprawdz czy pompka paliwa działa moze juz po niej jak jeżdzisz na gazie no i filtr paliwa mozna by wymienić
  4. rzęzi na zimnym przy odpalaniu ???pierwsze co przychodzi mi do głowy to PANEWKI ale powodów moze być sporo.
  5. witam koledzy juz przerabiałem ten temat i puki co jest dobrze jezeli masz korozje na dzrzwiach to nalezy to wyczyścić do blachy są fajne środki na takie powieszczchnie ,mozna zastosować podkład epoksydowy lub podkład reaktywny,na podkład epoksydowy lub tem drugi nalezy zastosowac normalną procedure lakierniczą.ja mam tak zrobione i jest oki co prawda w moim aucie dopiero rok ale jest oki .koledze robiłem całą T4 cały spód i juz 2 lata nie ma zadnych wykwitów rdzy.od środka nalezy zastosować srodek do profili zamkniętych fluidol lub rozgrzany smar (płynny) ropownica i psikamy wszystko tak zeby z otworów kapało powinno być dobrze .
  6. myśle ze kolega ma racje i poddasz sie w którymś momęcie troche za duzo tego chcesz .a jezeli juz takie mody to auto do rozebrania i składania jak w fabryce na linji produkcyjnej myśle ze jak zaczniesz wszystko remontować i poprawiac fabryke to cena takiego auta będzie kosmiczna.a nie lepiej kupić wypasionej 740 lub 750 one będą miały większość tych bajerów o których mowa .
  7. wymień licznik ale koniecznie od 750 moze to pomoze u mnie pomogło nie otwierały sie przepustnice i wkręcał sie do 3 tyś i koniec po wymianie jest oki
  8. heja i z tematu o doradztwo wyszła mała awanturka eh .a kolega chce dowiedziec sie kilka istotnych spraw .chcąc kupić fajne auto musisz kilka obejzeć ( w róznym przedziale cenowym) nie koniecznie musi być piękny lakier bo to juz 20 lat a jak chcesz popróbować jazdy to podjedz i sam sie przekonaj ja mam 2 szt porównasz sobie .dla mnie bmw e32 to fajne wozidło duze wygodne wszystko pod ręką tak jak powinno być .jak chcesz szalec to nie 7 i nie automat kup sobie e30 po swapie lub e36 z większym motorem.a 7 te które sie sypia to pewnie nalezały do młodych gniewnych którzy myśleli ze jak duze to będzie szał na ulicy hehe .swoją drogą jak masz ładną e32 to ...... a kup sobie to zobaczysz. pozdro
  9. heja witam jeśli interesuje Cie 7er to tylko 735 (ja preferuje automat) spalanie u mnie to 14 trasa rzadko ponizej a miasto 16 -18l gazu a mam konkretną instalacje.z instalacją zadnych kłopotów autko pracuje na benzynie i na gazie bez kłopotów a na gazie juz około 150 tyś.jeśli chodzi o części no to sąda około 250 zł przewody 400 beru kopułka no od 250 zł pompa wody około 150 paski to jak do wszystkich zawieszenie tez przeciętne koszta OC to tak jak chyba w kazdej firmie ubezpieczeniowej powyzej 2,5 l to juz stała stawka jeśli chodzi o wygode to dla mnie super choć to stare auto ,ale jezeli chcesz sobie auto kupić za 3 tyś to następne 3 zeby jeżdziło i jeszcze zeby nie było dziur w spodach drzwi na nadkolach w miejscu wzmocnień na lewarek do podnoszenia i koło wlewu.rdza będzie ale wyczyścić zabezpieczyć podkładem epoksydowym i nic nie wyjdzie,według mnie a miałem kilka tych aut to ponizej 5 tys z lpg to szkoda Twojej drogi zeby jeżdzić i oglądać a juz na pewno nie kupisz auta zeby było bez wkładu to są juz staruszki.silnik pracuje z charakterystycznym stukaniem zaworków skrzynia automat tak jak u mnie lekko szarpie przy wkładaniu biegu.ale latam juz tak około 40 tys km .a i jeszcze nie bierz skóry bo to tylko ekskluzywnie brzmi dla mnie ładny welur leprzy,zimą zimno a latem plecy mokre i w spodenkach nie siądziesz ale to juz kwestia gustu .powodzonka
  10. karolmoto1

    temperatura 750

    witam u mnie jest podobnie wzkazówka stoi delikatnie za połową wskażnika tak jak pisałeś ok mm i jak pojezdze sobie tak solidnie to jeszcz się wychyla delikatnie dalej.ale ja mam inny kłopot nie wiem czemu ale nie leci wcale ciepłe powietrze z ogrzewania -gdzie szukac przyczyny
  11. tarcze TRW 130 szt klocki ATU 120 przód tył wygląda podobnie
  12. karolmoto1

    Nawiew nie działa

    hej pewnie chodzi o tzw miecz który jest montowany po stronie pasazera pod schowkiem przed nagrzewnicą(troche trzeba sie pomęczyc) jak chcesz to moge zdjęcia na prv wysłać tego urządzenia
  13. karolmoto1

    zderzak tylni pytanie

    hej w tylnym zderzaku po bokach są tylko prowadnice i plastikowe nakładki na te prowadnice ,odkręcasz zdezak (2 śruby jak na linku)i wysuwasz go do tyłu prawdopodobnie prowadnice przerdzewniały i dla tego odstaje
  14. witam jezeli kolega ma silnik M30 to moze trzeba by zawory wyregulowac u mnie było identycznie (wymieniłem cewke świece przewody kopułke i nic nie pomogło) wyregulowałem zaworki i pali bez problemu.
  15. karolmoto1

    wydech do 750

    a ile taki wydech kosztował bo jak pytałem w sklepie to koncowy 1400 a środkowy po rabacie 1600 i to nie był orginalny wydech i jeszcze nie dostępny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.