To może ja Wam opisze historie jaka była u m,nie z pompą paliwa. Samochód nagle przestał jeździć i pojawiło się powietrze w przewodzie paliowym za filtrem paliwa (samochód E39 TDS) Na początek poszedła filtr paliwa do wymiany i samochód zaczął jechać i tak udał mi się przejechać z kilometr. Po czym znowu zgasł, pomyślałem więc że to pompa. Najpierw sprawdziłem czy prą dochodzi ale wszystko było w porządku to wyjąłem pompe ze zbiornika i okazało się że chodzi bez problemu, jednak zrobiłem błąd że sprawdzałem ją na sucho nie to że się zatarła ale nie było widać czy podaje paliwo. Wsadziłem ją z powrotem i szukałem dalej może jakieś odcięcie zapłonu czy wężyk gdzięś dziurawy i bieże lewe powietrze bo samochód na chwile odpalał i się dusił chwile chodził potem gasł. W końcu kupiłem nową pompe i okazało się że stara działała ale nie podawała paliwa. Kupiłem używkę bo poczytałem na forum że chińskie to zbyt długo nie funkcjonują i mają słabsze parametry, co prawda używka jest głośniejsza od starej ale działa jak należy. Na koniec uwaga jak macie wymieniać pompe to najlepiej kupić razem z koszykiem bo w życiu się tak nie namęczyłem jak z wyjęciem pompy z koszyczka. No i rada nie jeździć na rezerwie bo prawdopodobnie u mnie od tego wysiadła pompa. :nienie: Pozdrawiam