Skocz do zawartości

kebart

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 735i 99'
  • Lokalizacja
    Barczewo

Osiągnięcia kebart

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A nie lepiej dołożyć trochę grosza i założyć komplet nowych?
  2. Przy okazji, poszperałem na allegro i sporo jest opon firmy NEXEN. Są dość tanie, czy ktoś z was jeździ lub jeździł kiedyś na tym? Co to za firma?
  3. Robertzpoznania mógłbyś mi wyjaśnić o co chodzi z tym profilem opony?Ja jestem kompletnym amatorem a z chęcią bym się dowiedział czegoś więcej. I jaki rozmiar jest optymalny na polskie koleiny (poza rozmiarem 215/65 podanym przez kolegę wyżej). Pozdrawiam
  4. Z tego co się orientuje to zalecany profil na 16" to 60. Jak założę 65 to wydaje mi się że licznik będzie przekłamywał. Jak to jest?
  5. al410 czyli można takie założyć? Bo nie ukrywam że też mam problem z koleinami przy 235/60/16. Robię dość duże przebiegi i zależy mi na komforcie jazdy, a przy naszych drogach wyprzedzanie w koleinie dostarcza za dużo adrenaliny.
  6. Witam, Mam zamiar zmienić oponki na nowe i zastanawiam się nad 205/60/16 z przodu. Czy nie będą za wąskie na oryginalne 16-to calowe felgi? Pozdrawiam
  7. Co do ominięcia chorych stawek akcyzy zawsze jest opcja wynajęcia rzeczoznawcy, który będzie kosztował w granicy 300-500zł a przy wycenie auta zaoszczędzić można kilka tysięcy. Ja kupiłem ostatnio E38 735 z 1999r, które w umowie warte było 2000 euro, urząd celny wycenił na 25700 zł a rzeczoznawca na 9300zł - czyli akcyza, która wynosiłaby 4780zł, została pomniejszona do kwoty 1730zł, czyli widać sporą różnicę bo w kieszeni zostaje 3050zł. W moim przypadku cena została zbita tak drastycznie bo wymontowałem połowę wnętrza auta i wpisaliśmy na umowie że pojazd jest zdekompletowany, ale jest to analogiczne w przypadku aut rozbitych. Opinia rzeczoznawcy jest na ogół niepodważalna i urząd celny nie jest w stanie z tym nic zrobić. Zawsze jest jakieś wyjście.
  8. Interesuje mnie jakie jest spalanie gazu tego silnika na instalacji sekwencyjnej. Szukałem na forum wiele razy, ale nigdzie nie ma na ten temat informacji. Czy ktoś jeździ na takiej instalacji? Proszę o info. Pozdrawiam
  9. kebart

    sonda do 325i

    Dzięki kolego. rozjasniles mi sprawę. po niedzieli poszukam sondy. Zyczę milego wieczoru.
  10. kebart

    sonda do 325i

    A do twojej 316 tez 4 przewody z sondy wychodzą?
  11. kebart

    sonda do 325i

    dzięki kolego,ale masz na mysli ta uniwersalną? taką która dostane np;na alegro
  12. kebart

    sonda do 325i

    Witam wszystkich.Tyle sie naczytalem o sondach ze juz nie wiem jaka bedzie odpowiednia i jakiej firmy.Jesli ktos wymienial w takim samym silniku,to proszę o rade-325i z góry dziękuję.
  13. kebart

    problem z odpaleniem

    udalo sie odpalic, i okazaly sie znowu przepalone swiece,juz drugie choc te pierwsze byly tanie i nie wiem czy odpowiednie.teraz poszly ngk tydzien temu wymienilem.moze to niewazne ale jest odlaczona sonda,jak ja kupilem juz tak bylo wiec nie ruszalem.jesli ktos mial takie klopoty to prosze o rade
  14. kebart

    problem z odpaleniem

    Witam,moja czarnula nie chce odpalic,20km od domu pękł wąż od nagrzewnicy z powodu lekkiego przegrzania silnika(częsciowo zakryta chłodnica) wiec zcholowalem na garaz i po tym cholowaniu nie chce zapalić. Wykręciłem świece, które okazły się zalane, sprawdziłem iskre, jest. Przeczyściłem świece, wkręciłem, spróbowałem zapalić i odpaliła ale nie na wszystkie cylindry, pochodziła chwilę i stopniowo zgasła, tak jakby się dławiła. Po kolejnych kilku próbach już nie chciała zapalić, załapywał tylko czasem jeden cylinder. kilka dni temu wymieniłem świece i przewody. Pomocy. Nie wiem o co chodzi!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.