Skocz do zawartości

kajom

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 AC Schintzer M3
    E46 2.0 136KM perła - Berlin salon
    E39 2,4 TDS
    E61 3,5 D
    F11 .... :)
  • Lokalizacja
    Lubań

Osiągnięcia kajom

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Klema właśnie wyskoczyła. Jak sprawdziłem teraz nie zmieniłem w notatniku. W nowo zassanym NCS 4.0.1 mam dużo błędów na kablu i brak stabilnego połaczenia. Zaciągam ustawienia po 4-6 x potem zmiana na MAN i przed wysłaniem muszę zaciągnąć by odświeżyć połączenie... Kleme sprawdzę jeszcze w tyg. ale sądzę, że to jest : EINKLEMMSCHUTZ_HINTEN aktiv Sterownika nie wybierałem zassało wszystko ok 198 KB.
  2. Walka się udała... Ja wywaliłem te (nie ładne) DRL bo lepiej wyglądają białe, mocne ringi. Dodatkowo włączyłem poziom oleju ale coś nie pokazuje. http://kajom.pl/bmw/olej.jpg TV też się pojawiło - niestety brak fizycznie modułu: http://kajom.pl/bmw/tv.jpg Mp3 powróciło i klema też znaleziona: http://kajom.pl/bmw/mp3.jpg Pytanie o DVD film w czasie jazdy? Rozumiem, ze tylko format DVD i wówczas brak Navi..?
  3. Czy ktoś się spotkał z funkcją klemy bezpieczeństwa? Podczas zakupu auto miałem coś padnięte w LMA1 i brak prawgo podświetlania tablicy. Dzięki NCS nakałałem nie sprawdzanie ów żarówki i ok. Zasilanie pociągnołem z lewej strony, ponieważ prześwietliłem cały przewód od modułu i nic nie pomogło. Dodam, że przewody w klapie E61 wymieniane już 4x. Latem przy 33*C dość spektakularnie, obok tylnej skrzynki bezpieczników, zapalił mi się dodatkowy moduł GPS. (TK 106 China) w wyniku pożaru musiałem wyciąć cienkie przewody od klemy bezpieczeństwa. Jak dotąd akku się ładuje ale drażni błąd bezpieczeństwa pasażerów. Co więcej zbliża się TüV i jak nie zdążę kupić i przełożyć klemy to chciałbym w pliku wyłączyć jej działanie na jakiś okres.
  4. Ja też się przyłącze :D W dawnej E 36 dokonałem zmiany ze standardowych żarówek postojowych na diodowe [super białe światło]. W obecnej E 46 po takiej zamianie (fakt świecą..) zapalają się na stałe kierunkowskazy jak w amerykańcach :lol: chociaż po włączeniu migają. Jednak komp wywala przepalenie żarówek... Rozwiązanie jest proste, za mały opór. Wystarczy przed lampą połączyć równolegle opornik 80-100 omów / 5W / 12V i cieszyć się białym diodowym światłem. Dla xenona trochę trudniej podłączyć opór zbliżony żarówce (55W). Łatwiej przeprogramować chyba kompa :8)
  5. Pamiętaj, że działające serwo podnosi obroty jeśli jest wciśnięte raz. Najpierw spadają (obciążenie) i silniczek odreagowuje podnosząc je. Można zauważyć przy pompowaniu (dość szybko pedałem hamulca) przy zapalonym silniku, że obroty spadną. Silnik nie nadąża odreagowywać na obciążenie. Co do telepania "budą" też je mam i do tego mrowienie w stopy. :twisted: Wymieniłem komplet poduszek i ciut pomogło, niestety nie do końca... Dziwne bo wsiadając w merca nie czuć że to diesel... Takim to sposobem 500 poszło za zmniejszenie drgań (a nie całkowity spokój) Doradzono mi "...jeździć nie szukać! bo zawsze się coś znajdzie.." - eh..
  6. kajom

    Problem z ASC

    Odszukaj może moduł i sprawdź połączenia przewodów, bo wygląda jak by coś nie stykało.
  7. To mi się podoba :clap: Taka lektura powinna się pojawiać każdemu, kto ma ochotę na pisanie postów o jakiś modyfikacjach tłumików w podwórkowych garażeriach.. Przeczytać - zrozumieć - zapamietać ! Brawo Szwedu :cool2: / może choć jeden się nawróci :P Dla napalonych miłośników też jest pomoc przy takich przeróbkach: 1) AC Schnitzer 2) Hamann 3) festyn kicz
  8. kajom

    Problem z ASC

    Chyba tylko w module sterującym... lub Czasem nie zalałeś przycisku colą? jakieś zwarcie.. Co by nie było zaczoł bym od bezpieczników.. Potem podmieniał podzespoły na próbę od takiej samej bawarki.
  9. Masakra.. Znajomemu jak zmienili pasek rozrządu bez rolek, co spowodowało buum w silniku po 500km, mechanior oddał co do grosza bo wiedział że spier..ł, więc i TY nie popuść partaczą :nienie:
  10. Łańcuch :cool2: - super silniczki
  11. Ja miałem podobny problem.. Postawiłem na tarczę - oczywiście zostawy wymienione wraz z kolckami i był spokój. Jednak przy letnich kółkach powróciło ;/ chodź już mniej. Potem na trasie przy 140km/h zostałem zmuszony do gwałtownego hamowania, po tym zdarzeniu od 80km/h tzepało kierownicą przy hamowaniu... Okazało się, że tarcze zrobiły się fioletowe (kochane zamienniki :duh: ) i ciut powyginane. Pojechałem na cmentarzysko i przełożyłem całe komplety (tarcze, zaciski, klocki) z maszynki bez tyłu (na próbę i problem ustąpił). Niestety nie zdążyłem kupić nowego kompletu, bo się skończyło autko :(
  12. Po kazdej ingerencji w zawieszenie wypada sprawdzić ustawienia. Z tego co pamietam w e36 nie ma mozliwości ustawień kąta pochylenia na przedniej osi- tylko tył rególowany (chyba że z otowry ktoś porozwiercał na "fasolki"). Miałem taki dylemat z obniżanym zawieszeniem - stało jak by wahacze się powyginały, jednak darło opony. 2 tyg szukałem zakładu, ktory mi to ustawi (jak nie maja poduszek do obnizanych, to nie można wjechac na kanał bo połamie zderzaki) Znalazł się magik co ustawił, różnica 0,5 stopnia przy (1,5 dopuszczalnej na przedniej osi) i gumki nie darło już. Lepiej sprawdż, zawsze się gdzieś stuknie, puknie, szczególnie przy szerokich oponach (pow 205) potem wychodzi.. Czasem można się zdziwić na zakrętach (zacinannie).
  13. Wyrzuć hinszczyznę to przestanie .......... :cool2: Często tanie alarmy są produkowane z jednego sterownika CHINA czy TAIWAN sprzedawane pod różną marką. Jakość mówi sama za siebie. Zareklamuj, na sprzęt elektroniczny (nie zależnie od tego co masz w papierach) obowiązuje 2 lata gwarancji (UE).
  14. Według mnie to 2 link i druga fota tonie jest tył E46 :nienie: ale na pierwszej to ok. http://www.ac-schnitzer.de/shop/pi-1151199655.htm?categoryId=65 http://www.ac-schnitzer.de/shop/pd-1971653892.htm?categoryId=65
  15. właśnie te 4300k najlepiej świecą z nich wszystkich, chyba że zimny łokieć i latarka w ręku... http://www.elektrotechnika.po.opole.pl/cwiczenia/zrodla_sw/zrodla_sw.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.