Skocz do zawartości

piotreks

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Trzebiatów

Osiągnięcia piotreks

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć! Bardzo dziekuję za tą szczegółową instrukcje dotyczącą modułu od wycieraczek. Jutro biorę sie do roboty. Piotrek
  2. Witam! U mnie jest to samo , i co zdołałem sie dowiedzieć to to że najprawdopodobniej siedzi moduł wycieraczek. Jak go wymienię to napiszę czy pomogło. Narazie nie moge go znaleźć.Pozdrawiam Piotrek
  3. piotreks

    Moduł wycieraczek od e36

    Witam! Odrazu napiszę że szukałem i nie moge tego nigdzie znaleźć na forum. Mianowicie padły mi wycieraczki na czasówce i wolnym biegu. Przypuszczam że to moduł ale nie wiem gdzie on sie znajduje. napiszę jeszcze że od czasu do czasu sie załączą ale zaraz sie zatrzymują na srodku szyby. Dobrze działaja tylko na biegu szybkim. Napiszcie czy to moze być on i gdzie się znajduje w E36 sedan. Piotrek
  4. Witam wszystkich! Mam prośbę ostatnio zaczyna mi cos piszczeć jak jadę na wiekszych obrotach. Jest takie wrażenie że to pasek ( w niektórych samochodach tak jest gdy jest luźny) ale przecież w 6 garowych jest klinowy to raczej to nie możliwe. Napiszcie czy jest możliwe zeby tak piszczało wisco wrazie jak by sie przycierało , lub może coś innego sam już nie wiem. Dopiszę jeszcze że jak ściągne nogę z gazu to milknie. Szukałem na forum ale nigdzie tego nie ma. Z góry dziękuję Piotrek
  5. Witam wszystkich! Sory ale nie moge tego nigdzie znaleźć, mianowicie. Czy w E36 325i 24V musi byc osłona wentylatora. Czy ma ona wpływ na załanczanie sie wisca. I powiedzcie ile w końcu ma być łopatek przy tym silniku 9 czy 11. Z góry dziękuję
  6. piotreks

    Katalizator

    Witam Właśnie muszę wyrzucić katalizator w E36 325i 24V z 92r i nie wiem co robić. Piszecie żeby nie zakładać strumienic, powiedzcie jak dobrać tłumik środkowy do mojej beci. Są tam dwa katalizatory, od jakiej pojemności musiał by być na jedną rurę. Z góry dziękuję
  7. Witam Mam prośbę wyczytałem ostatnio w instrukcji że pod cewkami muszą być papierowe podkładki. Moje pytanie: Jakie to mają być podkładki , czy tylko w miejsca gdzie są otwory czy pod całą? Czy mogą to być podkładki ze zwykłego brystolu czy jakiejś tektury czy mają to być jakieś specjalne?Mam jeszcze jedno pytanko . Napiszcie czy we wszystkich 325i M50 przewody masowe muszą być podłonczone pod 3 i 6 cewkę ? Czekam na odpowiedzi. Wiem że dla niektórych to banalny temat ale sprawdziłem i u mnie nie mam takich podkładek papierowych. Z góry dziękuję
  8. Witam Mam taki sam problem choć wymieniłem już wydaje mi sie wszystkoczyli amorki bilsteinB4 ,sprężyny mam 3 letnie całe i gumy u gory a nadal jak wjadę w dziure to stuka. Nie wiem co tam juz może być . Napiszcie jak macie jakiś pomysł. Acha zapomniałem napisac że mam zalożone w sprężynach gumy bo bez nich to bylo jeszcze gorzej. Dzięki
  9. piotreks

    BETRIEBSSANLEITUNG

    Witam wszystkich Mam prośbę powiedzcie co oznacza jak na komputerze w E36 325i wyświetla komunikat BETRIEBSSANLEITUNG Z gory dziękuję
  10. Cześć Też miałem podobny problem tyle że na benzynie szedł dobrze a po przełączeniu na gaz jak sie nagrzał nie wchodził na obroty. Była padnięta jedna cewka. Dlatego jeżeli nie chodzi też na Pb to widocznie musisz mieć padnięte co najmniej 2 .
  11. dzięki bo już myślałem że mi wcisnęli jakąś inna
  12. witam potrzebuję pomocy kupiłem cewkę zapłonową do BMW E 36 325i z 91r jest to cewka Boscha o numerach 1 748 394 a drugi to 0 221 504 410.. Napiszcie czy to jest rzeczywiście orginał ( kupiłem nową ze sklepu) . bo ja mam w samochodzie inne firmy Beri i na tamtych jest inny numer. Prawdę mówiąc zgłupiałem czy to może są inne numery że jest to inna firma nie wiem. Z góry dziękuję Piotrek
  13. piotreks

    Cewki do E36 325

    Witam Może mi ktos powie ile mogą kosztować cewki do mojej bejcy E36 325i 24V z 92roku. Czy trzeba wymnieniac komplet i czy warto kupić używane . Dziękuję
  14. Cześć mam problem od jakiegos czasu zaczęło mi wyświetlać w E36 325 i M50 komunikat kuhlwaser i betriebslajtung nie wiem zbytnio o co chodzi przynajmniej z drugim. Z płynem wszystko ok nie gotuje się , mam wrażenie że chyba poszedł któryś czujnik tylko nie wiem który. I od tamtej pory silnik zaczął mi wariować .Nie trzyma wolnych obrotów (skaczą),i jak jest zimny to nie chce wejść w obroty. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.