Skocz do zawartości

TiS

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34, e39

Osiągnięcia TiS

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. TiS

    regeneracja lamp przednich

    Dołączę się do tematu, mam problem z lampami e39 2002r. Ktoś skorzystał może z zamienników kloszy, jakieś opinie ?? http://allegro.pl/klosz-szklo-bmw-e39-5-00-lift-lifting-xenon-prawe-i5080804090.html
  2. dziwie się że dwa auta bez wiązek.. moze słabo szukałeś bo u mnie w 520 była, gdzie nie było nawet grama elektryki ;D a więc co do foteli to podłączasz kostki i zaczynają jeździć :D ja miałem problem z fotelem kierowcy, była inna kostka, więc jesli jest możliwość to odetnij starą od auta z którego będziesz brał fotele, elektryk powinien to zrobić za 50zł jeśli sobie sam nie poradzisz ;) chyba ze faktycznie brak wiązek .. lecz trzeba szukać głęboko pod dywanem
  3. Poszukaj na torrentach albo na peb, taka książeczka może trochę ważyć ;S jak się rozmyślisz to w "Sprzedam / Części" mam cały silnik z osprzętem :)
  4. TiS

    e34 - dołożenie klimy

    Mam małe pytanko odnośnie dołożenia klimatyzacji do e34. Posiadam komplet, czyli nagrzewnice, panel sterowania, chłodnice itp itd, szkoda pisać ;P Nagrzewnica jest okablowana, wystarczy podpiąć jedną kostkę idącą z auta do nagrzewnicy, czy ona tam będzie czy to są jakieś czujniki itp itd które jeszcze muszę dołożyć. W autku były nawiewy na linkę, pojazd to było kiedyś m20b20 full bieda, lecz wiązki pod el. szyby, czy fotele już były.
  5. chodzilo ze 250 za same uszczelki, zalosc w czesciach 1100 zl + robocizna glowicy 500zl
  6. Osobiście nie jestem za naprawianiem głowicy, jak dla mnie spawy nie istnieją ;) na allegro głowica to jakieś 250 zł, nie orientuje się jaka jest cena spawania, lecz za zrobienie sprawnej głowicy tak aby ponownie można było założyć do auta zapłaciłem 500zł do tego dochodzi cena paska, napinacza, pompy wody , oleju, płynu chłodniczego, uszczelek - 250 zł później żałowałem że nie wsadziłem m20b25 ;) Jeśli chcesz to mam cały m20b20, "Remont" był zrobiony 50 tyś temu, pasek wymieniony 10 tyś temu a olej 1 tyś temu na Castrol'a 10W40 olej zmieniany co 10 tyś, silnik "brał" 1l oleju (posiada wyciek na simeringu między skrzynią a silnikiem) nie kopci itp ;p sprzedaję tylko z powodu zmiany na 2,8
  7. Ja bym w tych czasach nie pchał Febi.. już Delphi jest bardziej wytrzymalszy... Więc lemforder ;) jeśli chodzi o łączniki stabilizatorów to można zaoszczędzić, są jakieś polskie... na opakowaniu jest napisane że pasują też do forda Oriona i do Escorta... wykonane są calutkie z metalu i kosztują grosze
  8. TiS

    e34 drobiazgi

    żeby nie narobić śladu w nawiewie manualnym... należy wyciągnąć schowek, odkręcić osłonę plastikową od strony nagrzewnicy oraz tą pokrytą dywanem, wtedy ujrzymy piękny widok nagrzewnicy. nawiew manualny jest na 4 linkach które prowadzą do nagrzewnicy na suwakach czerwona, zielona, niebieska, oraz żółta od pokrętła z biegami wiatraka, odłączamy je tak żeby nie połamać nóżek, już nie pamiętam ale chyba wystarczyło je ścisnąć i wysunąć. Przy nagrzewnicy niestety nie będzie oznaczonych kolorów i trzeba zapamiętać :). 3 linki od nawiewów są blisko i ujrzymy je natychmiast, czwarta natomiast jest blisko deski zaraz przy przegrodzie ten zabieg niestety trzeba wykonać, ponieważ nie uda nam się wysunąć panela, a jak tak to nie uda podłączyć linek, gdy będziemy już składać ;) Wyciągamy radyjko i wysuwamy panel od środka, wtedy wystarczy odłączyć jedną kostkę na przewody, która jest odpowiedzialna za prąd do podświetlenia oraz dwa pokrętła ( ciepło zimno)
  9. TiS

    e34 - zmiana silnika

    Tak, oczywiście chodziło mi o silnik m52, niżej napisałem poprawnie:) Co do osiągów to zastanawia mnie praktyka... według danych technicznych to: e39 z silnikiem m52b28 posiada przyspieszenie 7,5s do 100 e34 z silnikiem m30b35 posiada przyspieszenie 7,7s do 100 jeśli decydował bym się na m52 to kolektor ssący zaadaptował bym od starszej jednostki m50b25
  10. TiS

    e34 - zmiana silnika

    Witam, niestety jestem zmuszony zmienić silnik w aucie, trafiłem tutaj ponieważ zauważyłem że ktoś posiada e34 m52b28 i w związku z tym mam kilka pytań, Obecnie posiadam m20b20, silnik niema zachwycających osiągów o czym każdy dobrze wie ;) zastanawiam się nad kilkoma w dobrej cenie: m20b25 - jestem pewny stanu silnika m54b28 - jestem pewny stanu silnika m30b35 - niestety brak, więc zostają tylko poszukiwania na własną rękę teraz pytania: 1) co byście polecili 2) jak wyglądają osiągi m52b28 do m50b25 oraz m30b35. 3) jak wygląda spalanie w e34 z silnikiem m52b28
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.