Skocz do zawartości

tobocian

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520 1989 limuzynka i Suzi GSX600F
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia tobocian

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Hehe sam sobie odpisuję :mrgreen: ale nie wiem o co kaman... dziś powkładałem wszystko i doopa, teraz kluczykiem nie mogę obrócić w żadną stronę :mad2: nie mogę też go w związku z tym przekręcić w pozycję w której mogę wyjąć bębenek... :duh: Jakieś pomysły? No i szczęśliwego Nowego 2016 Roku :)
  2. No dobra wyjąłem, trzeba wcisnąć śrubokrętem środkowy, obracany wałek, po czym małym wkrętaczkiem lekko wyjąć plastikowy pierścień mocujący: Zobaczymy jak z zamontowaniem pójdzie, a i pamiętajcie żeby dobrze pooglądać i porównać ten wałek, u mnie nie wiem czemu, do E36 compact z 1999 roku pasuje od E46, inny rodzaj "krzywek" ale sympatyczna obsługa sklepu zwróciła mi właśnie uwagę na co patrzeć. :cool2:
  3. Witajcie! Czy szanowne grono userów będzie w stanie mi powiedzieć jak wymienić wałek kontaktowy taki o: http://allegro.pl/bmw-e34-e36-stacyjka-kluczyk-walek-kontaktowy-i5777433312.html Ukręcił się, bębenek wyjęty, kostka odkręcona, od "dołu" wyjąć się na pewno nie da, od strony bębenka jest pewna szansa bo trzyma go plastikowy pierścień, tylko czy nic nie trzyma tego wałeczka np.od góry , pod osłoną plastikową? Jest tu jakiś magik który to wymieniał? Nie chcę na siłę czegoś robić żeby nie popierd... czegoś :)
  4. jeżeli powyżej obr biegu jałowego jest ok to coś z krokowym.wyciągnij przemyj podmuchaj...bardziej nie popsujesz ;) a może pomoze
  5. kol.croopsky,problemem nie jest zakup ale jeżeli jeździmy autami 20-letnimi :8) to każdy szuka oszczędności. Kup knigę za 50 ziko,kup coś tam coś tam za kolejne 200 zeta... Nie jestem majętny i temu spytałem czy ktoś ma w pdf... bo inaczej oddałbym auto do warsztatu gdzie skasowaliby mnie za 3000zł. A tak zrobiłem sam za 1600. Pozdrawiam. ps i wyłącz tego Capsa
  6. A nawet 40% :twisted: No kurcze szkoda kolego że mieszkasz w Wawce... :8) Pozdrawiam motonitę! :cool2: ps.latam imbrykiem :wink:
  7. Kup Ajusa to dobra firma.Pamiętaj o momentach i kolejności dokręcania śrub.Dobrze oczyść blok silnika,lubią zostać na powierzchni styku różne drobne syfy i po dokręceniu możesz mieć znów kichę... :wink: zobacz sobie np.tu http://sklep.intercars.com.pl/ tak poglądowo masz ceny :norty: a jak znajdziesz kogoś kto ma zniżki to możesz nawet -20%nawet 30% dostać :norty:
  8. Dokładnie jak kolega napisał: m20 1 etap:kluczem dynamo 30Nm, 2 etap:sztywny klucz o 90 stopni 3 etap:sztywny klucz o 90 stopni http://lh5.ggpht.com/_T8ASKQH1sjA/TJSFIZY3-iI/AAAAAAAAC5Q/2jJU9nAN7mc/s640/DSCN8713.JPG m30 1 etap:dokręcić śruby od 1 do 6 momentem 60 Nm,wyjąć trzpienie ustalające i dokręcić śruby od 7 do 14 mom.60Nm zrobić 20 min przerwy i dokręcić śruby od 1 do 14 80Nm po nagrzaniu silnika przez 25 minut 3 etap:dokręcić śruby sztywnym kluczem o 35 stopni http://lh6.ggpht.com/_T8ASKQH1sjA/TJSFIvK70XI/AAAAAAAAC5U/FaT6X1ObrG8/s640/DSCN8714.JPG I jeżeli już wyciągacie głowicę to na pewno wiecie że śruby odkręcamy i przykręcamy w odpowiedniej kolejności :norty: wrzuciłem fociory powyżej.
  9. tobocian

    bmw e34 modyfikacje mocy

    A podnosząc tym swapem nie dostaje silnik bardziej po dup.e?chodzi o wytrzymałość układu korbowo-tłokowego. Tak z ciekawości pytam nic nie sugerując. I jak się "swapuje"?przez kompa?
  10. No to razem z Becią odnieśliśmy zwycięstwo! :D Auto żyje! :cool2: tylko regulacje trzeba zrobić.
  11. No prędkość to zerowa prawie,jechałem na dwójce prawie bez gazu bo na drodze remontowanej z masą dziur :) korby i reszta ponoć ok jest. Co do nr lakieru to nie lepiej jest odkręcić klapkę wlewu paliwa i dać do dorobienia?ale zobaczę jakie mam oznaczenie i podeślę :norty:
  12. tobocian

    problem z gazem

    guciu co dokładniej to oznacza?
  13. Sprawdź przewód między drzwiami a karoserią. Jeżeli nie działa cały central to wiązka przy pokrywie bagażnika z lewej strony,podpięta do ramienia pokrywy,tam często kabelki się przecierają.
  14. listwa zasilania wtrysków trochę wystaje i jak dokręciłem kolektor to nie mogłem zamontować termostatu :) musiałem mocno zluzować śruby i wtedy ten termostat wio na miejsce ;) mam nadzieję że w poniedziałek Beemwe zagada po "ludzku"... :8)
  15. Jeżeli ściągacie głowicę to podpowiem że przy montażu kolektora dolotowego to trzeba nieźle pokombinować z termostatem ;) i ta zarąbista odma (rura od bloku do kol.ssącego) massakra :) ale powoli auto staje na koła hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.