Witam, jestem nowy na tym forum, czytałem inne wątki ale rozwiązania mojego problemu nie znalazłem. Jest to bmw 730iA V8. Jakiś czas po zakupie gdy jechałem poza miastem (około 12km) zrzuciło mi wąż od chłodnicy i urwało kruciec (oczywiście wywaliło płyn – komunikat check coolant level). Gdy wystygł, dolałem płynu, poluzowałem odpowietrznik i dojechałem. Mechanik odpowietrzył układ i było OK przez jakiś czas. Samochód miał tygodniowy przestój, wsiadam przekręcam kluczyk - check coolant level, dolewam pół litra wody i jadę, znowu to samo. Skleiłem króciec, wstawiłem tuleję, mechanik odpowietrzył, kilka kilometrów i to samo. Dodam, że wskazówka temperatury jest w pionie. Co powoduje wzrost ciśnienia w układzie? Nie sądzę, że to woda bo na płynie to samo. Czytałem, że może to byc korek od chłodnicy, zbiorniczek wyrównawczy, pęknięta obudowa termostatu lub wyciek - ale to wszystko raczej odpada. Uszczelki pod głowicami też nie (sprawdzane). Może ktoś ma jakiś pomysł - byłbym wdzięczny za pomoc.