Skocz do zawartości

Bruner75

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 730iA 218KM 1996r.

Osiągnięcia Bruner75

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ciekawe skąd wziąłeś te 90% źle zamontowanych instalacji? A te problemy były w latach 90 tych, gdzie zakładano zwykły gaz do samochodów z wtryskiem (strzały w kolektor itp.). Ja jeżdziłem Audi 100 2.3 ze zwykłym lpg (nie sekwencyjnym gazem bo innego do wtrysku mechanicznego nie da sie założyć), ale był dobrze założony i przez 6 lat zero problemów, a na różnych forach piszą że lpg do tego auta się nie nadaje (bzdura). Szukając natomiast obecnego auta zwracałem uwagę na samochody tylko z lpg i jestem bardzo zadowolony (instalacja Prins Vsi). Rację masz tylko w tym że jeżeli jest źle zamontowana i elementy są nieprawidłowo dobrane to dobrze nie będzie. Szukając auta z gazem zwróć uwagę min. na dobranie reduktora lub w przypadku większych pojemnosci dwóch reduktorów (chodzi o wydajność, za mały nie da rady). W pięciolitrówkach montują np. dwie osobne instalacje itp. Na pewno nie brałbym auta z lpg założonym niedawno i jeszcze na gwarancji (bo wtedy może być założona padlina).Zależy jakiej pojemności szukasz a najlepiej zarejestruj się na jakimś dobrym forum i dowiesz się wszystkiego co cie interesuje.
  2. Masz dwa filtry kabinowe, otwierasz maskę samochodu i na dole maski masz filtry, jeden po prawej drugi po lewej stronie. Odkręcasz śrubę odchylasz klapkę i masz filtr. Sa jeszcze dwa filtry recyrkulacji powietrza (pod deską rozdzielczą po obu stronach konsoli) ale o te Ci chyba nie chodzi? Tu masz filtr część nr.4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/Sedan/Europe/740i-M60/LHD/A/1995/september/browse/heater_and_air_conditioning/microfilter_activated_carbon_container/
  3. Po wymianie chłodnicy i w.w. elementów wszystko w porządku.
  4. U mnie w czasie jazdy potrafił stanąć (komunikat awaria skrzyni), nie odpalał tak jak u ciebie. Kiedy poruszałem dźwignią od automatu czasem łapał. Powodem był słaby akumulator nie daje on prawidłowego napięcia i komputer wariuje. Wymieniłem na nowy i po sprawie.
  5. Bruner75

    NIE DZIAŁA RADIO

    U mnie jest to samo (raz działa a raz nie), u kumpla też. Ostatnio jak jechałem było dobrze, zwiększyłem nawiew w kabinie i cisza... Na razie nie będę się tym zajmował (ważniejsza mechanika i drugie auto), ale mam w planie założenie portu usb zamiast zmieniarki to wtedy wrócę do tematu. Jeżeli dowiesz się czegoś wcześniej daj znać. Pozdrawiam.
  6. Co do płynu chłodniczego (niedawno wymieniałem chłodnicę, uszczelkę pod kolektorem ssącym, pompy wody, oringi itp.), po pierwsze zdejmij osłony pod silnikiem i połóż pod spód czystą tekturę i zobacz gdzie cieknie. Jeżeli nie zlokalizujesz wycieku, sprawdź uszczelki pod głowicami (np. chemicznie przez mechanika). Jak nie uszczelki, to wyciek może być trudny do zauważenia np. chłodnica, zbiorniczek wyrównawczy, opaska lub pęknięty wąż od zbiorniczka. Płyn odparowuje a parę rozgania wentylator. Miejsc może być dużo więcej, po prostu sprawdzaj wszystko po kolei. Powodzenia i dużo cierpliwości.
  7. Ja jednak kupiłem nową chłodnicę (w starej wklejenie krucca - 70 pln, ułamany jest także kruciec węża od zbiorniczka wyrównawczego, też koszt no i pozostaje sprawdzenie szczelności czyli dodatkowe ewentualne naprawy). Po wyjęciu chłodnica wyglądała tak jk by ja ktos zatynkował, także zdejmij osłonę i obejrzyj swoją. Przy okazji wymienie uszczelkę pod kolektorem, 4 oringi, i wąż nr 8 (katalog), no i sprawdzę pompę wody. Na razie nie mam na to czasu, ale jak zrobię to napiszę jak to wszystko działa.
  8. Na razie kupiłem nowy korek, odpowietrzyłem i zaczynam jazdę na krótkich dystansach. Dam znac czy przyniesie to jakiś rezultat. Zbiorniczkiem zajmę się później (jeżeli nadal będzie źle). Dzięki za zainteresowanie.
  9. Dzisiaj odpowietrzałem układ, wody nie ubyło strumień wody z wylotu korka odpowietrzającego jest ciągły w zależności od obrotów (przy odkręconym korku wlewu i zakręconym odpowietrzniku, więc to chyba nie pompa). Problem jest w tym że nie chce mi iśc ciepłe powietrze pzrez nagrzewnicę. Nie wiem czy żle odpowietrzam (nie odpowietrzam nagrzewnicy, mechanik też sobie nie poradził) czy winne mogą byc elektrozawory ogrzewania i jak to sprawdzic?
  10. Witam, jestem nowy na tym forum, czytałem inne wątki ale rozwiązania mojego problemu nie znalazłem. Jest to bmw 730iA V8. Jakiś czas po zakupie gdy jechałem poza miastem (około 12km) zrzuciło mi wąż od chłodnicy i urwało kruciec (oczywiście wywaliło płyn – komunikat check coolant level). Gdy wystygł, dolałem płynu, poluzowałem odpowietrznik i dojechałem. Mechanik odpowietrzył układ i było OK przez jakiś czas. Samochód miał tygodniowy przestój, wsiadam przekręcam kluczyk - check coolant level, dolewam pół litra wody i jadę, znowu to samo. Skleiłem króciec, wstawiłem tuleję, mechanik odpowietrzył, kilka kilometrów i to samo. Dodam, że wskazówka temperatury jest w pionie. Co powoduje wzrost ciśnienia w układzie? Nie sądzę, że to woda bo na płynie to samo. Czytałem, że może to byc korek od chłodnicy, zbiorniczek wyrównawczy, pęknięta obudowa termostatu lub wyciek - ale to wszystko raczej odpada. Uszczelki pod głowicami też nie (sprawdzane). Może ktoś ma jakiś pomysł - byłbym wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.