Skocz do zawartości

pedro9

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pedro9

  • Urodziny 18.03.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318IS M44 1996r. coupe
    E46 330d M57 TU 2004r. sedan
  • Lokalizacja
    Jasło

Osiągnięcia pedro9

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, odświeżam temacik. Postanowiłem kupić taką rozpórkę z Niemiec leci już. Więc jakby ktoś potrzebował jeszcze wymiarków to mogę pomierzyć rozrysować. Ewentualnie odwzorować w metalu czy też aluminium bo do tego możliwości także posiadam. Odezwę się jak część dotrze do mnie.
  2. Kupował ktoś w tym innoparts de?jak sie ma wysylka do Pl stamtad?
  3. na pewno też przez tą rozpÓrkę nie mogłem nic znaleźć... ;] dzięki
  4. Witam, poszukuję rozpórki kielichów do przodu do buni mojej 330d po lifcie. czy może ktoś polecić miejsce gdzie można takową zakupić? na allegro nie ma z tego co widziałem. Interesuje mnie nowa ewentualnie używka. Na forum także tematu nie znalazłem żeby go odkopać więc założyłem ten;] edit;D dzięki
  5. na pewno nie po okręgu!!! przeciwne śruby zawsze się łapie, po przekątnej;] i nie 120!!!;] 30Nm plus dwa ruchy klucza tak to chyba jest u nas;]
  6. Witam, dzisiaj zalozylem do E36 Coupe M44 sprezyny oryginalne BMW Z4 tego nowego E nie wiem ile 60kilka chyba. sprezyny sa mniejsze o 0.5 cm od oryg z mojego bmw. Stwierdzilem fakt, ze nie obnizy to samochodu(nawet o to 0.5cm). Fakt stwierdzony ze wzgledu na to, ze sprezyne i tak do odpowiedniej wyosokosci doprowadzi amortyzator. w sensie takim, ze trzeba ja scisnac zeby zakrecic amorek. narazie samochod jest tak wysoki jak na poprzednich chinskich springach. aczkolwiek bardziej twardy. To jeszcze sprawdze gdy bede podrozowal w 4 osoby. Do tych springow dorabialem sobie tulejki 48x42(srednica zew/wew) zeby osadzis sprezyne w podwoziu;) bez tego pewnie strzelala by przy przesuwajac sie przy ruszaniu. Mam nadzieje ze komus to pomoze, wiem ze siadajacy tyl w coupe to udreka;]
  7. powodzenia zycze. one nie sa z masla, ale sa ze stali ktora tez sie odksztalca, a ze tego nie widac bo nie jest maslem, to nie znaczy ze nie traci wlasciwosci. Traci, kazdy zrobi jak uwaza. ja bym drugi raz ich nie skrecil. zwlaszcza M8/M10. To nie sa zwykle sruby 10.9. sorki ze bez polskich znakow ale cos klawiatura pisze greckie æ © ß ;)
  8. nie piszcie ile razy po 90 stopni bo kolega przekręci gwinty!!! i to nie tyle na śrubach co w bloku!!! radze zapożyczyć od kogoś klucz dynamometryczny i dokręcać w zgodzie z siłą jaką możesz przeczytać w książce. a takie śrubeczki fakt ulegają odkształceniom, nie ma opcji wkręcać ich drugi raz;) warto też dodać coś o podkładkach;) nie znam się jaki tam skład muszą mieć ale to muszą być te same podkładki które tam były u mnie w silniku znalazłem chyba 15oryginałów i jedną zwykłą podkładkę... a ja zdziwiony czemu uszczelka się skończyła.. ;)
  9. pedro9

    drżenie kierownicy po raz x

    a może było tak... zmieniłeś tarcze i klocki...one na początku się grzeją strasznie zachlapałeś bo było deszczowo. Może się odkształciły delikatnie? u mnie po przetoczeniu i nowych klockach, po jeździe w deszczu jak się docierało wszystko para niesamowita po kałuży była;) i może się ta stal zahartowała troszkę? nie wiem, ale mam podobny problem;) przestałem na niego zwracać uwagę zabiorę się na wakacjach za niego.
  10. popychacze są takie powiedzmy hydrauliczne u Ciebie? można jak się je ma "na wierzchu" na samochodzie to pytaj kogoś mądrzejszego
  11. kolego, wg mnie, niebieski dymek = para z płynu chłodniczego. Przy przegrzaniu często szlak trafia uszczelkę... na początku objawów może nie być w ogóle...Czy temperatura jest w normie w czasie np stania w korku?tylko Ty masz na viscu...to wiatrak cały czas chodzi tak? u mnie była prosta zależność znikał płyn chłodniczy - nie włączał się wiatrak...nawet zmieniałem czujnik od niego...a to wszystko po roku od czasu kiedy się przegrzała,a przegrzała się wtedy bo opaska się poluzowała i ciągnęła powietrze zamiast wody zapowietrzenie. to co do dymku;] a olej jak znika do poziomu okreslonego to moze po prostu miska cieknie na pewnym poziomie??;] może to nic strasznego;] może pierścienie skoro na ciepłym już nie dymi. Moje też lekko dymiło i żarło chłodniczy. Męczyłem ją godzinę na postoju z włączonym silnikiem;] i było już potem jasne że uszczelka;] edit: biały = woda, lekki niebieski podałbym nazwe z jakiego płynu kolor taki jest, ale nie wolno chyba;]. typowo niebieski wiadomo ze olej...
  12. sorki, że odkopuje, ma ktoś może gdzieś na wierzchu springa tylnego z E46 sendan może cabrio lub coupe ewentualnie Touring/cabrio E36. Chcę spróbować wsadzić do mojej E36 coupe coś mocniejszego< ze względu na butle z tyłu i częste obciążenie bagażem> w zeszłym roku zmieniłem oryginały, założyłem springi GH "wzmacniane" jedne i drugie. Jeśli ktoś ma możliwość sprawdzenia gabarytów wyżej wymienionych sprężyn prosiłbym o podanie wymiarów. Albo może ktoś już przeprowadzał taki eksperyment. Chętnie wysłucham porad. Pozdrawiam;)
  13. Przed wymianą uszczelki nie falowało?
  14. krokowca powinno być słychać po wyłączeniu silnika przez chwile, poza tym powinieneś dotykiem wyczuć czy działa. Po odłączeniu krokowca niekoniecznie będzie falował silnik;] awaryjny tryb się włącza z tego co wiem.
  15. pedro9

    drżenie kierownicy po raz x

    mogła być uderzona kiedyś i wibracje delikatnie gdzieś np wahacz przygiety o mikrometr i już będzie bicie. a opony sprawdzone tzn? ile lat mają oponki?bo to może na tym polegać problem też.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.