Skocz do zawartości

kakami

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 2002

Osiągnięcia kakami

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, oglądał może ktoś z Was to auto http://otomoto.pl/bmw-530-3-0d-manual-navi-dvd-oplacone-C26622188.html ? Niestety mam spory kawałek drogi zeby zobaczyć go osobiście... Ewentualnie proszę o jakieś opinie na podstawie zdjęć. Pozdrawiam PS: Aukcja do ktorej podałem linka nie zawiera numeru vin, ale poprzednia(która juz wygasła) go miala dlatego numer w tytule powinien byc poprawny.
  2. Witam, oglądał może ktoś z Was to auto http://moto.allegro.pl/najbogatsza-wersja-na-all-udokumentowany-przebieg-i2745527419.html ? Niestety mam spory kawałek drogi zeby zobaczyć go osobiście... Ewentualnie proszę o jakieś opinie na podstawie zdjęć. Wciąż czekam na vin od właściciela, temat uzupełnie kiedy go otrzymam. Pozdrawiam
  3. Witam, co sądzicie o tym BMW? Być może ktoś juz oglądał? Ew. jakieś uwagi na podstawie zdjęć? Niedługo powinienem dostać VIN wtedy uzupełnie temat. http://dbd.otomoto.pl/bmw-325-nawi-skora-banan-full-C25197932.html Pozdro
  4. Hmm... coraz ciekawiej to wygląda :8) . Jeżeli rzeczywiście jest z Grecji to w sumie coś niespodziewanego, ale z drugiej strony nie ma też co przekreślać samochodu tylko z powodu kraju pochodzenia... Co do radaru nie mam pojęcia jak to powinno wyglądać w E60... A co myślicie o silniku? 2.5l bezposredni wtrysk 192ps?
  5. Koledzy był może ktoś oglądać to autko? Mam spory kawałek drogi do Łodzi więc byłbym bardzo wdzięczny, jeżeli ktoś kto oglądał osobiście dorzuci coś do tematu... Może kolega nord?
  6. Odświeżam temat: termostat wymieniony w sklepie na właściwy i pracuje juz w silniku :) . Parę słów jak to wygląda u mnie: max temperatura silnika w czasie jazdy jaką mialem to 108 stopni, dosc szybko nagrzwający się silnik do 105 stopni a potem stabilizacja na 105-107, wskazówka w pionie około 75 stopni, po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika temperatura dochodzi do 119/120 stopni. Rozumiem, ze nie ma wtedy obiegu płynu chłodzącego(silnik nie pracuje) i temp rośnie, ale do aż tylu? Czy to normalne? Też tak macie? Do tego wszystkiego górny wąż bardzo twardy i gorący...
  7. Zaplacilem kolego jakies 150zl, numer katalogowy to 4337.105D. Sprawdzajac obecnie aukcje allegro i oferty w sklepach pod tym symbolem jest termostat razem z obudową(cięzko powiedzieć, czy te 2 częsci są rozbieralne czy nie). Ja niestety mam tylko sam termostat... Jezeli da sie wymienic sam termostat to nie ma problemu, ale jezeli nie to nie ma sensu tego wszystkiego rozbierac, lepiej pojsc do sklepu i opier*^&%, to znaczy reklamować :)
  8. W swoim n42b20 rowniez zamierzam wymienic termostat... Na podstawie vinu w sklepie dobrano mi odpowiedniego Wahler'a. Problem w tym, ze dostalem sam termostat, bez obudowy... Pytanie: czy da sie wymienic sam termostat? Czy raczej juz teraz reklamowac i wymieniac na własciwy z obudową :x
  9. Małe pytanko: czy na rozgrzanym silniku korek od zbiornika wyrównawczego powninien lekko syczeć? Tak twierdzi mój mechanik ale u mnie jakoś tego nigdy nie zauważyłem... Do tego mam wrażenie, ze cisnienie w układzie jest stanowczo za wysokie... Mój silnik to n42b20(143km benzyna). Zastanawiam sie, czy jest sens wymieniać ten korek(boje się, że kiedyś i mój wyrównawczy/cos innego może tego ciśnienia nie wytrzymać :? )
  10. Ok, problem rozwiązany :D . Pojechałem do mojego mechanika i zacząłem płakać, ze tak nie może być :wink: . Obiecał, że sprawdzi jeszcze raz. Po paru dniach odebrałem autko już bez tego chol*&^% dzwięku i co ciekawsze znacznie żwawsze :!: . Coś czuje, że sam sie pomylil ale nie chciał sie przyznać :mrgreen: . Co do check engine to poki co jezdze glownie na benzynie(myslę, ze tak bedzie bezpieczniej dla silnika). Jak znajde trochę czasu skocze do gazownika i podzielę się co bylo nie tak. Mimo wszystko jeszcze jedno pytanko do właścicieli n42: silnik jak napisalem zbiera sie sporo lepiej(ale głownie w dolnym zakresie obrotow), mam wrażenie, ze przy 3.5k rpm ma jakiś mały "dołek". Np ruszajac z miejsca na lekkim sniegu silnik ladnie wkreca sie do 3.5k rpm i jakby ma mały problem żeby go "przeskoczyc" i wejść wyzej :? . Do tego autko nie zbiera sie dużo lepiej po wejściu na wyższe obroty. Wygląda to tak, ze przyspieszając np na 4ce od 2k rpm juz ciagnie ladnie i w sumie tylko nieco lepiej w górnym zakresie obrotów niz na dole. Też tak macie w swoich n42? Mam zamiar odwiedzić hamownię, ale póki co brak czasu a to nie daje mi spokoju...
  11. Kolego temat jest znany, u mnie jest to samo... Wpadnij tutaj i poczytaj, może Ci to coś pomoże viewtopic.php?f=69&t=137085 . Jak tylko uporam się z resztą(większych) problemów zajmę się i tym i dam znać czy sie udało/jaki koszt. U mnie wygląda to dokładnie tak samo jak u Ciebie więc jeżeli bedziesz pierwszy u mechika również daj znać :wink: Pozdro
  12. kakami

    318i Wymiana kierownicy

    Witam, temat był już poruszany na forum, ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie pytania więc proszę o wyrozumiałość :wink: . Sprawa wygląda tak: obecnie mam taką kierownicę http://img715.imageshack.us/img715/8328/e464.jpg niestety jest juz nieco wytarta i chciałbym obszyć ją nową skórą(np tak jak na tym zdjęciu). Udało mi się znaleźć ofertę która wygląda bardzo ciekawie http://oferia.pl/usluga/item245815-kierownica-bmw-3-e46-nowa-skora, w skrócie jedziemy na miejsce, oddajemy kierownicę i dostajemy za dopłatą taką samą ale już obszytą nową skórą :) . W sumie może to być dobra okazja aby jednak zmienić moją obecną kierownicę na coś takiego: http://img24.imageshack.us/img24/5066/e463.jpg (za każdym razem gdy pokazuje autko to wszystko jest "OK", po czym każdy dodaje "tylko ta kiera" :evil: ). I tutaj pare pytań: 1) dogadując się ze sprzedającym i wymieniając na trójramienną nie bedzie żadnych problemów z wiązką multifunkyjną? kostki są takie same w obu typach kierownic? 2) wymieniając kierownicę na co zwrócić uwagę? nie chce oddać sprawnej za coś, co nie będzie miało nawet poduszki... 3) czy ktoś korzystał z usług tej firmy? 4) obszywać 4ro ramienną czy doplacać extra i brać obszytą trójramienną :lol: ? Pozdrawiam!
  13. kakami

    325i - czujnik deszczu

    Dokładnie, ja również mam BC i pokrętło czasowej regulacji w prawej manetce ale działania czujnika deszczu nigdy nie zauważyłem :D . Nie testowałem jeszcze tego sposobem opisanym wyżej ale czy to, że mam BC oznacza, że powinienem mieć również czujnik deszczu?
  14. kakami

    318Ci - biała maż w oleju

    Pytaj po kolei w warsztatach, to nie jest jakieś wyjątkowo skomplikowane urządzenie i w sumie każdy nieco lepiej wyposażony zakład powinien to mieć. Koszt też nie powinien być duży, ja zapłaciłem chyba 30zl za dwukrotne sprawdzenie. Wygląda to tak: http://allegro.pl/tester-uszczelki-glowicy-co2-chlodz-leitenberger-i1318555221.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.