Skocz do zawartości

Ralphtb

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 M-Pakiet

Osiągnięcia Ralphtb

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. U mnie przy fabrycznym M Pakiecie wyjechał z fabryki, tak jak kolega wcześniej napisał, na felgach M 193.
  2. W zeszłym roku w październiku założyłem tarcze EBC Turbo Groove (nacinane i nawiercane) i do tego klocki Green Stuff i poza świetnym wyglądem, równie świetnie się spisują. Wcześniej miałem tarcze ATE i klocki Ceramic. Po kilku mocniejszych hamowaniach z większej prędkości hamulce ogromnie traciły na skuteczności. Przy EBC i trasie 800 km. (cały czas autostrada) skuteczność jest taka sama przez całą podróż. Jestem z tego kompletu bardzo zadowolony i z czystym sumieniem mogę go polecić. Oczywiście dobre opony to podstawa jeśli chodzi o całokształt skuteczności hamowania, ale to już na inny temat :)
  3. Dzięki bekon74 za możliwość przetestowania. Przyjemnie jest zobaczyć, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią coś zrobić bezinteresownie. Niestety jest to coraz większa rzadkość i tym bardziej należą się słowa uznania. Wszystko działa od „pierwszego strzału” :)
  4. Witam Żeby nie zakładać nowego wątku chcę zapytać w tym, bo w sumie chodzi o to samo. Czy wie ktoś jak wygląda sprawa z wymianą wkładu fotochromowego w E92? Czy w taki sam sposób się go zdejmuje i zakłada? Pozdrawiam Rafał
  5. Bardzo dobry jest gość, który się zajmuje przede wszystkim kodowaniem BMW niedaleko Rybnika w Łukowie Śląskim. Byłem, sprawdziłem i jestem bardzo zadowolony, ponieważ według ASO w Katowicach trzeba było wymienić cały moduł, a on zakodował jak potrzeba i wszystko działa jak należy. Gdybyś był zainteresowany, to mogę poszukać jego numer telefonu, bo na stronie mają tylko ogólny do firmy.
  6. Mogę polecić serwis ale na Śląsku, gdzie w zeszłym miesiącu robiłem geometrię za 120 PLN i biorąc cenę ASO za prawie 500 to nawet z Krakowa warto przyjechać :)
  7. Kolega miał podobny problem, tylko że u niego najpierw, tak jak piszesz gasł bez powodu, ale po kilku dniach wyglądało to już inaczej, a mianowicie po zgaśnięciu i uruchomieniu silnika chodził on na wolnych obrotach tak długo aż nie dodało się lekko gazu i wtedy od razu się gasił. Po ponownym uruchomieniu znowu chwilę pochodził i wyglądało to jakby odcięcie zapłonu. W serwisie okazało się, iż winowajcą był EGR i po wymianie na nowy problem zniknął.
  8. To mnie właśnie zastanawia, że powinno się przecież unikać jazdy na niskich obrotach (< 2 tyś.), a kierując się tymi strzałkami, które pokazuje komputer, należałoby zmieniać biegi już w okolicach 1.8 tyś. co skutkuje tym, iż na kolejnym biegu obroty spadają nam poniżej 1.5 tyś. Zakładam jednak, że projektanci wiedzieli co robią i jest to poparte odpowiednimi wyliczeniami i testami.
  9. Czujniki elektroniczne bywają zdradliwe, o czym przekonałem się ostatnio, kiedy to przed dłuższą trasą postanowiłem sprawdzić poziom oleju standardowo na bagnecie. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem stan poniżej minimum, a na iDrive’ie ładnie pokazywało prawie maksimum. Wygląda na to, że nie można w 100 % wierzyć we wskazania komputera.
  10. Bagnetem też mogę sprawdzać i powiem szczerze, że często to robię, ponieważ kiedy wyświetlacz pokazuje poziom pomiędzy min. a max., to na bagnecie jest już troszkę powyżej min. W związku z tymi przekłamaniami dla bezpieczeństwa i spokojnego sumienia, że nie zatrę silnika, zawsze oprócz wskazań na iDrive'ie sprawdzam jeszcze bagnetem.
  11. W mojej E92 320d z 2008 roku mam taki wskaźnik w iDrive’ie pokazujący zielonymi kreskami jaki jest poziom oleju. Żeby to działało silnik musi być uruchomiony.
  12. Jak słyszę o 850-tce to przypominają się mnie lata młodości, kiedy to właśnie ten model był moim niespełnionym marzeniem, a całe ściany miałem w jego plakatach :) Dla mnie taki Lexus IS 250, a to raptem tylko 208 KM, z tyłu wygląda apetycznie i z pewnością nie wsiowo :)
  13. Widzę, że M3 Power Cię kusi ;) Tak przy okazji to nie Ty licytujesz tego oldschool’a pod Nickiem K..2? http://allegro.pl/bmw-520i-e28-klasyk-100-oryginal-2760-km-przebieg-i1746336093.html :) Widziałem, że kolekcjonujesz m.in. miniatury, a i taki model 1:1 byłby niezłym okazem w kolekcji ;)
  14. Może i kolega Klagosz się skusi :) Prawdę mówiąc to jeszcze nie widziałem E93 z symetrycznym wydechem, że już o podwójnej dwururce nie wspominając :) Oczywiście ja nikogo do niczego nie namawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.