Skocz do zawartości

Pawelc4

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawelc4

  • Urodziny 04.06.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 217,5 PS 2004r po wymianie kolektora na nowy
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Pawelc4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zmiana jest odczuwalna i to bardzo teraz jedzie podobnie do 3,0d, absolutne zero kopcenia, silniki 163ps i 177ps różnią się tylko softem, spalanie po 7tyś km tylko po Warszawie według wskazań komputera to 9,4 i tyle samo po obliczeniu
  2. Ja też A4 chipowałem właśnie u Rogalottiego :) powiem Ci że jezdze 3.0D 218KM od kwietnia i już nie raz mialem ochote zadzwonic do Niego i sie umówić na chipsa :D nie czekaj dopisz się do listy i ciesz się pazdą http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=206894&start=840
  3. Mam 525d po chipie u Rogala z MR Motors i widze same pozytywy , link do wykresu viewtopic.php?f=116&t=133878 Jak w przyszłości wpadnie mi w ręce 3,0d 218Ps to też go zachipuje . Jak ktoś raz liznie chiptuningu to już to będzie robił zawsze,nie ma dla mnie takiego pojęcia jak nadmiar mocy.
  4. Bmw 525d 2004r 120kw czyli 163PS (wersja flotowa) przebieg 172tyś.km .W MrMotors u Rogala wycinany Filtr cząstek stałych i od razu chiptuning po wycięciu DPF ale przed chipem 184,9 KM i 449,8Nm po chipie 217,5KM i 497,8Nm http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f716552e939ada9d.html
  5. mam takie same objawy jak gaszę to chrobotanie , z wciśniętym sprzęgłem cisza (E61 525d) mechanik z MR Motors (robią dużo BMW) powiedział że dwumas aleeeee jeszcze pochodzi i żeby jeżdzić i jak się sypnie to wymienić komplet razem ze sprzęgłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.