Skocz do zawartości

lelumpolelum

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530d turing

Osiągnięcia lelumpolelum

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pirelki ogólnie są dość głośne i huczą,raz je mialem i dość -nigdy więcej nawet z dopłatą.polecam dunlop
  2. lelumpolelum

    530d turing

    niestety trzepawki i szarpaki i co tam jeszcze nic nie wykryło.zawiecha ok.dlatego sugeruję się starymi metodami " dziadkowymi".
  3. lelumpolelum

    530d turing

    tłucze mi coś z przodu ,pewnie amory (testowanie -przejazd kolejowy,jomby),w sumie b.dużo jeżdżę w rok min.100tys.mam amory sachs ,tłucze z przodu z prawej -myślę ,że to amor ( nasze pobocza),czy są lepsze amory niż sachs,a jeśli nie ,to na ile średnio wystarczają takie amory -sachs. MOD EDIT: Proszę poprawnie zatytułować temat zgodnie z viewtopic.php?f=72&t=117890. W przeciwnym dostaniesz ostrzeżenie, a temat poleci do kosza
  4. kable pod kablą -ok,ośka posmarowana,będzie wydatek -silniczek,ma ktoś do opylenia taniej niż na allegro,tylko sprawny nie badziewie.najlepiej max 100-ka,(allegro 140 i więcej).
  5. zajrzałem i silniczek nie obraca wycieraczką.to kólko w klapie bagażnika,co napędza wycieraczkę .pada silniczek?,boczasem ryszy wycieraczkę.a skoro nie pracuje kólko,to..silniczek może.zamknięcie szyby w klapie zatrzaskuję żeby bylo jakby szyba byla zamknięta i wtedy widac czy kręci kółkiem czy nie.
  6. ośka ,która trzyma wycieraczkę w szybie.mam zdemontować i przesmarować elementy wyieraczki w szybie?
  7. tylna wycieraczka po jej włączeniu coraz ciężej chodzi aż,się zatrzymała,czasem tylko odrobinę drgnie przy włączaniu.gdzieś zwara jest czy silniczek pada,czy co..
  8. jak ci choć tochę wystaje stary drut ,to niestety musisz go czymś mocno uchwycić i próbować porządnie szarpnąć.nic więcej nie wymyślisz
  9. lelumpolelum

    530d

    jako że nadszedł czas kompleksowe wymiany w moim aucie.pytam się : tarcze brembo max i klocki lucas,zimermany sport dodatkowo wymieniam plyn hamuli ferodo premium,zestawy te nie dawaly rady w aucie choć jest to górna pólka.wihchrowaly się.czas zejść na ziemię i zamierzam kupić textary i klocki textara kierunkowe.oco chodzi z tym kierunkowym.dodatkowo wymieniam plyn hamulcowy sl6 ate.ile wchodzi w cały układ wogole w turingu.
  10. przeplywka na kompie pokazala normę.dymu auto nie puszcza nawet przy ostrym przyśpieszaniu czy innych manewrach.depnięcie -no takie żeby bardzo szybko szybko nabrać prędkości na danym biegu.nie tam jakieś powolne przyśpieszanie, tylko że tak powiem -gaz w deche i szybka zmiana na wyższy.
  11. mam slabą reakcje na przyśpieszenie.deptam w gaz auto chwilę się zastanawia i po chwili dostaje przyśpieszenia.poczyściłem filterki ,przewody nowe- ciśnieniowe,turbinka bez zarzutu.dodatkowe pytanie z zakresu hamulców zakupilem tarcze brembo max i klocki lucas,nie wytrzymały dostawały bicie,kupiłem zimmerman sport nawiercane klocki ferodo premium i to samo,wichrują się.tłoczki i cylinderki poczyszczone w zacisku.żle dobieram zestawy czy ....co ?nie jeżdżę ostro i hamuję jak ptrzeba ,bo dbam o auto pod kątem technicznym.jakie rady macie pany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.