nix
Zarejestrowani-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E91 320dA i rower z ALDI
-
Lokalizacja
Niemcy
-
Zawód
rencista
Osiągnięcia nix
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Smart Repair, po co calosc lakowac?
-
E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.
nix odpowiedział(a) na sokolnh temat w E90, E91, E92, E93
No wyglad bajka, ale przejedz po polskich dziorach a bedziesz 80 km/h pykal bo bedzie tobie szkoda felg i tych cieniuskich oponek, z drugiej strony na tym sie jezdzi jak na drewnianych kolach wiem z autopsji -
E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.
nix odpowiedział(a) na sokolnh temat w E90, E91, E92, E93
W zasadzie temat jest "Rozmiar felg komfort jazdy" a nie RFT czy NON RFT, wieksza felga = mniejszy komfort, wieksze spalanie, zima wieksze slzganie sie na takich laciach. Mniejsza felga = gorsza optyka ( mi to to lotto) wieszy komfort na BALONACH 55 mm to nie balony :norty: ktos chipuje silnik z powodu 5 km/h wiecej i zaklada 19" na ktorych 10 straci i litr paliwa wiecej, ale ma wypasiony wyglad :cool2: wiec cos za cos. IMHO wybieram komfortowe balony i schludne 16 max 17 calowe obrecze a to z tego powodu ze po 40stce w krzyzach juz lupie :norty: i chce sie wygodnie jezdzic a nie byc podziwianym za zajebiste felgi :norty: PS kolo zapasowe i zwykle opony sa na Indie i nawet jest jakas opcja do bagaznika w ktorym mozna kolo trzymac. -
E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.
nix odpowiedział(a) na sokolnh temat w E90, E91, E92, E93
komfort jazdy na zwyklych jest lepszy niz na RUN FLAT a napewno przy 17" sie nie pogorszy Dodam tobie ze na niemieckich forach BMW wiekszosc nie chwali RFT, sa glosniejsze, twardsze, szybciej robia sie "zeby" i zaczynaja byc glosne. Duzo ludzi kombinuje gdzie wpakowac cienkie kolo zapasowe - ja tez o tym mysle bo jak cos to na takim dojedziesz przy 80km/h do domu i spokojnie sobie znajdziesz i kupisz oponke nowa w necie czy u wlasnego handlarza. a czy na RFT jak bedziesz zaladowany 100km zrobisz? czytalem ze niektorzy po 20 km po ADAC dzwonili. IMHO wole zwykle dobre oponki + KIT naprawczy albo kolo zapasowe -
E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.
nix odpowiedział(a) na sokolnh temat w E90, E91, E92, E93
Dobrze myslisz :cool2: jak jedziesz to i tak siedisz w aucie i wlasnych kol nie widzisz :) wiec co za roznica czy sie 16" czy 19" kreci a przy 19" wszystko w kregoslupie odczujesz - no ale albo ktos ma auto dla jazdy albo na pokaz :norty: wlasnie czytalem o wycinaniu DPF bo ludziom koszta wymiany sa za drogie i sie zastanawiam - na alumy daja 8000 Zl a na filtr najlepiej wyciac hahaha ja osobiscie nie dal bym wiekszych jak 17" dla wygodnej jazdy co do opon to spokojnie mozesz na normalne zamienic i KIT do reperatury ale koniecznie z kompresorkiem a zima lepiej sie spisuja mniejsze kola niz wieksze, optycznie 162 sie troche traci w ogromnych muldach BMW ale czy to mi przeszkadza? Sam mysle o nowych zimowych i chyba kupie Hankooka w dobrej sen ie i 16" wystarcza. Alumy od BMW deczko cenowo sa przesadzone wiec chyba cos takiego na zime wystarczy jak te http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170469304953&ssPageName=STRK:MEWAX:IT -
Po co kupowac autko przyjazne dla srodowiska jak potem w nim cos wybebeszac :mad2: ja specjalnie kupilem auto z DPF zeby nim moc wjechac do miasta bo w DE jak autko nie ma zielonej plakietki to mozesz mandat zalapac w duzych miastach, co do wymiany to okolo 180-200 K jak sie doczytalem dla s20d w niemczech w BMW kosztuje 1100 euronow a mozna juz za 800 kupic
-
Nie no panowie, spokojnie chipować, jak by tak jednak komuś coś nawaliło to ja chętnie zajmę się częściami dla was.
-
Same silniki sa takie same ale roznica moze byc w osprzecie BMW buduje systemem "Baukasten" - slabsza moc - montuja slabsze hamulce (srednica tarcz) naprzyklad - fakt ze jakies rezerwy sa, ale jak np. (znow wroce to chipowania) jak dla danego modelu (numer nadwozia sie liczy!) moc zostanie zmodyfikowana w gore o iles tam % takie auto traci w niemczech licencje czyli nie mozna nim poprostu jezdzic, chyba ze dostosujesz je do modelu wyzszego moca, czyli moze byc uklad hamulcowy, jezdny itd. itd. Sam silnik jest przewaznie softem wyhamowany.
-
Aż zaczynam zazdrościć :cry: mogę jeszcze zapytać gdzie to tak szybko jeździcie tymi furkami? Bo już nawet w DE są tak zatłoczone autostrady że trudno 200 się bujnąć.
-
Panie Natek :D nie wszystkich stać na tuning OBD, więc i tak pytają o tanie boxy, a po zalożeniu ich przynajmniej mają satysfakcje że ich autko ma 25 KM więcej. No może z królem przesadziłem :norty: ale taki box to tak jak placebo dla pacjenta. Pozdrowienia zza Odry
-
Polecane dla tego systemu: F4-380 III oder Mosconi 100.4, Steg K 4.01, Audison LRX 4.5. - ten jest z najsłabszą mocą Hertz EP4 za tylko 199 euro Zestaw głośnikowy na Zł wychodzi jakieś 1330 więc taniej niż na allegroszu http://www.kochaudio.de/shop/product_info.php?cPath=196_200_254&products_id=5063 Jak chcesz mogę tobie załatwić, właściciela sklepu znam :D
-
Zestaw bardzo dobry, ale jeszcze trzeba do niego wzmacniacz 4-kanałowy dokupić.
-
[E87] Rozmiar głosników, wymiana, polecane modele
nix odpowiedział(a) na kamil20011 temat w E81, E82, E87, E88
ALPINE HiFi KIT dla BMW 1 i dla 3 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=127642&start=0 -
Nikogo nie straszę i nię chcę być złośliwym, Jak ktoś chce chipować to i tak to zrobi, więc ja mówie że nie ma problemu z chipowaniem, bez chipu też auta siadają. Ja nawet grzecznie proponuję kupno sprawdzonego Chipa za małą kasę z gwarancją! Nabywca zyska 30 KM ja zarobie 30 Euro i obaj będziemy szczęśliwi :D I w czym ty tu widzisz złośliwość :?: Ja nawet proponuję pomoc w zakupie używanych części zamiennych, nie każdeko stać na nowe - a ty nazywasz to złośliwością :cry: Kiedyś zajmowałem się samochodami używanymi które były sprzedawane na Polskę, ale było to przeszło 10 lat temu, jak ten rynek kwitł. Co za tym szło, części zamienne z samochodów używanych (wtedy jeszcze mieszkałem w Berlinie co było bardzo wygodne) teraz z powodu nadmiaru czasu wolnego chyba zacznę znów się zajmować tym biznesem. Na marginesie dodam tylko, że samochody sprowadzane z dużych miast chwalą się małym przebiegiem ale za to są bardziej zużyte niż te z mniejszych okręgów miejskich. Co do podkręcania licznika :D to w niemczech mało kto się tym bawi, to się już dzieje w Polsce z 240k na 120k i każdy jest szczęśliwy, ale to było tak tylko na marginesie. Zostańmy przy chipowaniu :D No i moja oferta co do tuningboxow czy części jest jak najbardziej aktualna, tylko że np. przy turbosprężarkach musi być stara obojętnie w jakim stanie na wymianę.
-
Przepraszam kolegów za wprowadzanie w błąd, oczywiście można wszystko bez problemu chipować, silnikowi od beemki nic się nie stanie! Proponuję wam nawt superowe bardzo dobre Tunningboxy za ok. 150euro naprawdę dobre i sprawdzone z gwarancją! Moc w 318d /122 KM wzrasta do przeszło 150 KM! Gwałtowny moment obrotowy! Nareszcię można będzie swobodnie wyprzedzać! I zostać królem szos. Przy większej ilości rabat! Boxy nadaja sie też do modeli 150 i 163 KM - polecam! Dokument1.pdf - 107 Kb Ps. jak by ktoś potrzebował używane tanie części ze szrotu, proszę się meldować!