Za http://moto.onet.pl/1608779,1,sukces-bmw-w-polsce-dzieki-sztuczce,artykul.html?node=6 "BMW wspięło się na szczyt segmentu premium w Polsce. Według ekspertów sukces jest efektem sprytnych zabiegów sprzedażowych, które umożliwiają spore upusty - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Niemiecki koncern sprzedał w naszym kraju niemal o 80 proc. aut więcej niż rok wcześniej i jest liderem w segmencie premium. Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", BMW importuje do Polski auta "prawie" nowe, które w statystykach widnieją jako nowe. Chodzi o różnicę w prawie polskim i niemieckim. W Niemczech bowiem nowe auto to takie, które ma mniej niż pół roku i przebieg mniejszy niż 6 tys. km. W Polsce to już auto używane, na które diler może zaoferować nawet 25-proc. upust. Klienci każdorazowo są informowani o historii pojazdu i nie widzą w tym nic złego. Według ekspertów, podobne praktyki, choć na mniejszą skalę, stosują też inni importerzy." Upustów i rabatów nigdy za wiele:) Pozdrawiam Sebek