Skocz do zawartości

thepioto

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 39 530 D Touring 2002r

Osiągnięcia thepioto

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma problemu z błędami. Led markery kupiłem tutaj , wymiana polega tylko na wyciagnięciu żarówek i wpieciu markera. Dzienne pobierają niecałe 2W i do tego pobierają prąd z akumulatora ( przy silniku ) więc nie ingerują do żadnego innego układu gdzie mogło by wywalać błąd. Do tego dwa przekaźniki oraz prąd po stacyjce i z wiązki świateł mijania żeby działało wszystko z automatu i gotowe :D . Przyznam jednak że te konkretne dzienne ledy mają minusy , minowicie brak sterownika do ich samodzielnego włączania w zestawie ( dla tego wykożystałem dwa przekażniki ) i potrafią zgasnąć po rozruchu silnika. Jak podłączyłem prąd z akumulatora jeszcze się to nie zdarzyło by nie świeciły po rozruchu ale jak za pierwszym razem miałem prąd z wiązki po stacyjce na początku świeciły a po rozruchu lubiły gasnąć chyba tylko dla tego że był chwilowy spadek napięcia , niewiem.
  2. U siebie sam montowałem światła dzienne koło p/mgielnych , ponieważ jest to jak dla mnie jedyne sensowne wizualnie miejsce. W połączeniu z orginalnymi ringami ( postojówki ) które dzięki wymianie żarówek na led markery świecą na biało wygląda to tak : http://img684.imageshack.us/img684/889/img8259k.th.jpg,http://img402.imageshack.us/img402/413/img8260m.th.jpg Oczywiście dzienne zapalają się automatycznie po włączeniu zapłonu i gasną gdy włączone są światła mijania ( zgodnie z przepisami :) ) Są to takie lampki link Niestety ringi są widoczne gdy na dworze szarówka/ciemniej :( , wiec w pogodne dni ich nie włączam tylko na samych dziennych jeżdże. W kwesti czujników parkowania to sam mam org. PDC i działa nie najgorzej ale jeśli bym miał montować od zera jak w twoim przypadku też bym się skucił na kamere.
  3. " michals " a jak kwestia świateł dziennych jako drogowe zmniejszone do 18% ma sie do przepisów bo napewno nie masz na kloszu homologacji RL ? Czy spotkałeś sie już z policją przez tak działające światła albo podczas przeglądu diagnosta nie miał nic przeciwko ?
  4. thepioto

    Skład zestawu M-PAKIET

    Z tym wyposażeniem to różnie jest, kto co chciał jak kupował to se zamawiał , bo ja naprzykad w swojej mam tylko w środku wyposażenie M-ki : - zawieszenie sportowe+ obniżone + rególowane ( nie M- technik ) -felgi 16'' -podkładka pod stope + na progi bez znaczka M -czarna podsufitka Alcantra -przednie fotele z wyciąganymi/regulowanymi częściami pod uda -3 ramienna kierownica multifunkcyjna -czarna skóra -srebrne listwy -itp.: A w kwesti spalania to w 530D pokazuje mi ok. 8,4 jak jeżdże w "koło komina " :)
  5. Według rozpiski bezpieczników to bezpiecznik numer 3 -15A i 38 -5A.
  6. Z tego co się teraz dowiedziałem z serwisu to nie jest to faktycznie M-ka tylko sportowe zawieszenie oparte na niższych sprężynach ( datego zaw.obniżone ) , amortyzatory standardowej długosci z tym że ich charakterystyka moze być standardowa lub sportowa ( zaw.sportowe + obniżone ) a rególowane zawieszenie to kwestia nivo. Wychodzi na to że mogą być montowane obydwa amortyzatory z wykazu OE pod nivo. Jeśli sie myle proszę o sprostowanie :D Czy wie ktoś jakie bendą odpowiedniki dla tych numerów w amortyzatorach bilstein Tył : 33521094057 - sportowe , 33521094052 - standard Przód : 31311096865 - sportowe , 31311096862 - standard
  7. To moje pierwsze bmw wiec porównania nie mam. Ale podczas zakupu byłem w serwisie bmw tyle że w niemczech i gdy spytałem gościa o to czy to zawieszenie m-technik to mi stanowczo powiedział że nie :!: U Ciebie wyraźnie po VIN-ie wiadomo że masz podwozie M-technik a u mnie żadnej wzmianki typu M-coś tam, a określa to kod wyposażenia nr 227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION - Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz . A czy istnieje taka opcja że to standardowe zawieszenie z nivo na tylniej osi a zostały tylko zamontowane amortyzatory z możliwością rególacji twardości. Zwiększając twardość pociągało by za sobą obniżenie zawieszenia :?: Jeżeli w spisie części RealOEM który podałem wcześniej widnieją 3 rodzaje amortyzatorów na tył ale tylko dwa są pod nivo to nie wskazywało by to możliwości wyboru bezproblemowego montażu jednego - standardowego albo drugiego - bardziej sportowego kompletu amortyzatorów ?
  8. Witam. Po rozkodowaniu numeru VIN mam taką opcje: Podwozie sportowe.+ obniżone zawieszenie+ regulacja poziomu Niema tam żadnej wzmianki o M-technik, z tyłu mam zawieszenie pneumatyczne ( bo to kombi ) . Muszę wymienić z tyłu amortyzatory, a są tam orginalne SACHS o numerze OE 33521094057 z tym że w wiekszości opisów tych amortyzatorów piszą że to do wersji m-technik i tu się właśnie gubie bo niby zawieszenie nie m-ka a amory z m-technika. Czy ktoś sie orientuje jakie to w końcu jest zawieszenie ? Czy jesli to nie m-technik to czy moge zamiast tych amortyzatorów zamontować standardowe amortyzatory dla zawieszenia pneumatycznego ? To schemat cześci mojej tylniej osi http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP71&mospid=47559&btnr=33_0523&hg=33&fg=45 i przedniej http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP71&mospid=47559&btnr=31_0255&hg=31&fg=10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.