Skocz do zawartości

Jano

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia Jano

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli mogę to parę słów w sprawie rolek! Przy wymianie paskow wymieńcie rolki. Koniecznie sprawdźcie stan uchwytu napinacza hydraulicznego rolki górnej. Sama wymiana napinacza i rolki może zdać się na nic. jest to element za ok. 100 zł w serwisie bmw a może zaoszczędzić wielu kosztów. U mnie po wymianie wszystkich pasków, rolek i napinacza, gdy byłem za granicą ułamał sie właśnie ten uchwyt i dalej nie muszę dodawać. Koniecznie przypilnujcie sprawdzenia czy ten uchwyt nie jest przypadkiem nadłamany (po latach eksploatacji).
  2. Jano

    ciezko pali na ciepłym TDS

    z wymianą rozrządu prawie 3 tyś (serwis Bosch)
  3. Jano

    ciezko pali na ciepłym TDS

    to nie musi być pompa. Miałem to samo. Nieszczelne cylindry, wymieniono pierścienie na nominalne i problem zniknął. Zdiagnozuj co się dzieje w serwisie, będziesz wiedział na 100 %.
  4. Witam. Poczytałem trochę na temat tej kontrolki. Posprawdzałem miernikiem obwody czujników grubości klocków, nie ma przerw a jednak kontrolka ciągle świeci i nie gaśnie. Czy ktoś ma pomysł co może jeszcze być przyczyną i co sprawdzić? Pozdrawiam
  5. Jano

    spadek mocy

    Miałem dokładnie takie same objawy w moim aucie. pojechałem do Boscha, stwierdzono mocno wyciągnięty łańcuch rozrządu nadający się do wymiany, spadek kompresji do 50% na wszystkich cylindrach (pierścienie do wymiany). Podczas rozmowy szef mechaników stwierdził, że objawy spadku mocy mogą oznaczać zadziałanie mechanizmu ograniczania pracy silnika w momencie jego przegrzewania. Radzę udać się do dobrego serwisu, koszty ewentualnej naprawy po przegrzaniu mogą być bardzo duże.
  6. Miałem to samo, pprzejeździłem jakieś 15kkm, ale postanowiłem naprawić. Wymiana tarczy oraz docisku. Jakieś 500zł. Jednakże to nie wszystko, byc może jeszcze będzie do wymiany koło dwumasowe, a to już trochę więcej kosztuje (mam nadzieję że nie ).
  7. Jano

    pytania przed zakupem 1.8TDS

    Wszystko zależy od tego jakie będziesz miał przebiegi. Ja mam touringa 318 tds i jestem zadowolony, to już mój drugi tds e36. teraz jednak jężdżę mniej , i jakbym kupował to w benzynie. Nie mogę narzekać, spalanie w mieście koło 9l/100km, poza miastem w okolicach 5,5 - 6,5 l, zależy jak się jedzie.Nie jest mułowaty, sprawnie przyśpiesza nawet zapakowany, jazda bez stresu, jak chcesz wyprzedzać to się da, bez problemów. Materiały eksploatacyjne (filtry, przeglądy, świece żarowe itp. ) droższe niż do benzyny. Generalnie to : dużo jeździsz to bierz, mało to polecam benzynkę. [/url]
  8. Witam wszystkich. Proszę o pomoc forumowiczów z okolicy B-B. Mam do lakierowania cały przód i parę odprysków do poprawy. Szukam dobrego lakiernika który zrobi to dobrze, szybko i bez przesadzania z kosztem usługi. Trafił mi się mały "dzwonek" :cry: Pozdrawiam.
  9. Ja wymieniałem łożyska tylnich kół i przy okazji tarcze z klockami. Wszystko zrobił mi mechanik w jeden dzień bez problemu. I jest dobrze
  10. No to sprawdź przełącznik pod kierownicą. Często on jest przyczyną takich kłopotów. Ja musiałem wymienić dźwignię sterowania właśnie ze względu na włącznik tylnej szyby.
  11. Jano

    Wentylator klimy - problem

    to co widać na zdjęciu to jest opornica bezstopniowej regulacji prędkości obrotowej wentylatora nawiewu (przyczyna wariowania obrotów wego wewnętrznego wentylatora). Opornica wentylatora klimatyzacji zamontowana jest na wentylatorze, wygląda inaczej, niestety nie mam zdjęcia.
  12. no to chyba muszę rozejrzeć się za nowym, popytam w aso ile kosztuje. Dzięki za informacje.
  13. mojego nie da się ruszyć. Jak go zdemontować i przyjrzeć się temu?
  14. Witam, Przeszukałem całe forum i w wyniku tego zacząłem szukać dlaczego wiatrak klimy się nie kręci (klimatronic). Zdjąłem pokrywę,żeby spróbować ominąć rezystor I stopnia i sprawdzić czy w ogóle się kręci. Spróbowałem najpierw przekręcić go palcem ale niestety nie daje się ruszyć. Wentylator chłodnicy obraca się swobodnie, a ten nie. Czy nie powinien obracać się tak samo, bez oporów, czy też może tak ma być? Pomyślałem że może coś go blokuje. Jak to powinno być? :?:
  15. ok, dzięki. zadzwonię do niego. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.