Skocz do zawartości

trajano

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trajano

  • Urodziny 30.04.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740i 1998

Osiągnięcia trajano

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czyli olej wpływa i wypływa otworami i podstawy, a przez rurki przepływa płyn chlodzacy? Wiem że to nie musi być to, ale jednak ten element jest podejrzany.
  2. Faktycznie. Nie pomyślałem. WBAUE11080PZ44639 Niestety nie wiem bo teraz nie mam dostępu do auta. Ale skoro ma tylko 2 rurki więc nie widzę wejścia i wyjścia dla plynu. Bo to działa jak zwyczajne chłodnica.
  3. Strona sugeruje tylko chłodnice oleju automatycznej skrzyni. Tutaj jest ręczna. Chyba ze nie umiem znaleźć.
  4. Panowie, czy w BMW E87 116 z silnikiem n45n, za identyczne objawy może również odpowiadać chłodnica oleju? Czy w tym silniku na ona również połączenie z układem chłodzenia?
  5. Dziś zrobię test obecności CO2 w układzie chłodzenia, ale obawiam się, że to tylko proforma. Generalnie to wygląda tak.
  6. Znajoma posiada właśnie taki wehikuł, czyli BMW E87 116i 1.6 N45N LPG (03.2007). Niedawno zakładała do niego instalacje LPG. Kilka dni temu zaczęła jej się świecić kontrolka poziomu płynu chłodzącego. Poprosiła abym jej pomógł, gdyż sama się nie zna. Faktycznie, brakowało równy 1 litr płynu. Po lewej stronie na osłonie silnika zaobserwowałem sporą plamę tego płynu, Domyśliłem się, że któryś z przewodów LPG jest nieszczelny i kazałem jej podjechać do warsztatu gdzie montowano instalacje, aby nieszczelność zlikwidowali (wolę nie ruszać czegoś, co jest na gwarancji). Moje pytanie jednak jest z innej beczki. W zbiorniczku płynu zauważyłem czarne plamy oleju, które pływały po wierzchu płynu chłodzącego. jednak nie zauważyłem żadnych pęcherzyków powietrza, który by sugerował uszkodzoną uszczelkę głowicy (tak sobie na początku pomyślałem). Na wierzchu korka zbiorniczka płynu zauważyłem niewielką ilość "masła". Po odkręceniu korka wlewu oleju, podczas pracy silnika, obroty nagle spadały i stawały się nierówne. Brak "masła" na korku oleju. Co może być powodem? Odma? Niestety nie umiem znaleźć tego w tym silniku. A może chłodnica oleju? Chociaż nie bardzo wiem w jaki sposób może się to dziać w tej chłodnicy. Próbuję odnaleźć inne przyczyny niż uszkodzona uszczelka pod głowicą, która nasuwa się jako pierwsza i najbardziej oczywista awaria.
  7. Panowie, jak odkręcić te przewody wspomagania na przekładni? Dostęp maksymalnie ciężki, nie mam pomysłu jak je odkręcić. Poza tym muszę zmniejszyc luz na maglownicy i podobno robi sięto za pomocą jakichś wymyślnych przedłuzek. Moze mi ktoś opisać to łopatologicznie? Mam kanał i garaż.
  8. Myślę że problem może być w kostce stacyjki. Na YT znalazłem poradnik jak ją wymienić.
  9. Jako że moje pytanie w tym wątku zniknęło w tajemniczych okolicznościach, chciałbym jeszcze raz prosić, czy posiada ktoś może niepotrzebną kostkę do podłączenia zmieniarki w BMW e38? Moja zmieniarka mp3 podłączona jest "na krótko" i w dodatku źle, bo raz działa a raz nie. Gniazdo pod które powinna być podłączona zmieniarka jest puste, więc postanowiłem odciąć Xcarlinka od tej dziwnej instalacji, do kabli zamocować oryginalną kostkę i wpiąć zwyczajnie tak, jak to powinno być zrobione. Czy ktoś posiada na zbyciu taką kostkę?
  10. A ja mam problem z tym sprzętem. Włącza mi się od przypadku do przypadku. Czasem po włączeniu zapłonu xcarlink działa, to znaczy pendrive "świeci", niestety radio go wogóle nie widzi. Po kilku włączeniach zapłonu (muszę każdorazowo wyciągnąć kluczyk i włożyć go z powrotem) zaskakuje i gra. Co jest nie tak? Czy to wina odtwarzacza czy mojego radia?
  11. Mam pytanie odnośnie wymiany radia które posiadam obecnie (4:3) http://imageshack.com/a/img716/856/m6fu.jpg na niefirmówkę 16:9 ( http://winlink.en.alibaba.com/product/605181330-212933185/Wholesale_7_HD_Touch_screen_2_din_sat_nav_for_BMW5_E39_E38_E53_with_3G_function_optional.html?edm_src=sys&edm_type=fdbk&edm_grp=0&edm_cta=read_msg&edm_time=realtime&edm_ver=e ) Wkurza mnie że nie mogę posłuchać normalnie żadnej muzyki, gdyż podłączony czytnik mp3 http://imageshack.com/a/img9/3743/5u79.jpg działa od czasu do czasu. Raz się włączy potem dwa razy nic. Radio też często gubi fale i mam już tego serdecznie powyżej dziurek w nosie. Najpierw pomyślałem o zmianie na oryginał 16:9 ale to co oferuje przestarzała technologia tego radia nie odpowiada mi, a dokupywać zmieniarki, w której laser może jeszcze coś odczyta a może nie też mi nie pasuje. Chciałem się spytać, czy dużo jest roboty z zaadoptowaniem przestrzeni pod panelem w celu założenia tego nowego radia. Większość tego typu konsol jest zbudowana pod zwykłe radio BMW bez navi, a co jeśli ktoś chce wymienić takie jak ja posiadam? A może ktoś mi podpowie jakieś lepsze rozwiązanie przy pozostawionym oryginalnym radiu. GDyby ten cholerny czytnik działał to nawet bym się nie zastanawiał ale tak...
  12. Będę dokładał jeszcze jeden reduktor a ten który jest chcę zregenerować.
  13. Właśnie odebrałem auto od mechanika. Wszystko działa idealnie. Okazało się, że przyczyny nierównej pracy silnika oraz błędu mieszanki były trzy. 1. Zużyta uszczelka kolektora ssącego. 2. Nieszczelności przy króćcach od gazu (na kolektorze). Wymieniono króćce na nowe (tak mi powiedział mechanik) 3. Uszkodzony przewód od instalacji gazowej do sondy lambda.
  14. Mam problem z instalacją. W nowo zakupionej beemce założono w 2008 roku instalację gazową KME GOLD (reduktor KME RED.1 , wtryskiwacze MAGIC JET , wielozawór TOMASETTO). Problem polega na tym, że po przekroczeniu 100 km/h (zależy to od stylu przyspieszania bo przy powolnym jednostajnym przyspieszeniu jest OK), instalacja wyłącza się tak jakby nie było gazu w zbiorniku (na kostce mrugają na przemian lampki czerwona i niebieska) a silnik przechodzi na Pb ale strasznie szarpie. Jeśli powodem jest cienki reduktor to jaki reduktor należy dołożyć, bo domyślam się, że ten może nie być produkowany, lub ewentualnie czy wymiana reduktora obecnego na dwa inne (jakie) rozwiąże problem?
  15. Dziękuję za odpowiedź. Spieszę popytać w poleconym temacie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.