Skocz do zawartości

ROUTE 66 RIDER

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 3d, 2004, sport pakiet, alu podesty
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ROUTE 66 RIDER

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W poniedziałek zadzwonię do Midparts w Ursusie i przykładowo do 2 ASO w Wa-wie - wypytam o cenę tej usługi - przekażę potem info na forum serdeczne dzięki i pozdrawiam wszystkich Jarek
  2. Być może się mylę - i nie odnoszę się do samochodu, który chcesz nabyć - odnoszę się do ogólnie do X5 -sam jeżdżę takim od 4 lat i nigdy więcej bym go nie kupił - być może niefart, cieknąca skrzynia, podcieki z instalcji spryskiwaczy, problemy z wyważeniem kół, dymienie przy rannym odpalaniu, kopcenie przy przyspieszaniu -:) wszystkie plagi świata :). Nowy z salonu tak! używany nigdy!!!!!! - omijaj z daleka - być może zostanę skrytykowany, a być może przyznasz mi rację gdy już kupisz i pojeździsz trochę. Bez urazy - pozdrawiam i życzę ażeby wybór był najlepszym - i nie żałuj pieniędzy na sprawdzenie w dobrym autoryzowanym serwisie, silnika, skrzyni, blacharki - miernik do grubości lakieru, popatrz na części plastikowe - mają one wytłoczenia od wew. strony z symbolami daty produkcji, zwróć uwagę na tylne wewnętrzne krawędzie "kapci - opon". I do sprzedającego przybądź zawsze rano - dwie godz. przed zapowiadaną wizytą - silnik jeszcze być może nie będzie jeszcze odpalony aby go podgrzać i wyeliminować wszelkie ew. problemy z tym związane. Nie zapomnij odkręcić korka wlewu oleju na pracującym silniku oraz sprawdzenia stanu oleju (poziomu i ewent. śladów przecieku płynu chłodniczego do instalacji olejowej auta - charakterystyczny "szlam" od wew. korka). To tylko preludium do ........albo przyszłych wydatków lub szczęścia jazdy betti :)) Trzymaj się! Po napisaniu tego posta zajrzałem do podanego przez ciebie linku, Chip-tuning - to najpewniejsze kłopoty w przyszłości - osobiście odradzam - mój kolega lekarz stomatolog kupił po chip-tuningu po 4 miesiącach wymieniał silnik. Cena remontu przekraczała kupno używanego (z niemiec 5,400 EUR) - można też kupić u znachorów za 5-7 tys. zł :) ciekawe??
  3. Witam każdy pyta :) to i ja będę. Nie jeździłem innym x5 niż swoim X5 3,0D grudzień 2004/218 k, proszę o info czy w normalnie działającej skrzyni przy automatycznej zmianie biegów w górę i dół, jako kierowcy wyczuwacie delikatne, trudno to opisać "bujnięcie" - zwłaszcza przy hamowaniu do świateł? Ostatnio przy wymianie osłony gumowej przegubu mechanik zauważył wyciek oleju, po zdemontowniu osłon dolnych silnika stwierdził, że jest wyciek z okolicy miski olejowej skrzyni biegów. Autko "odciążyłem" od jazdy stoi w garażu i tylko sporadycznie gdzieś się ruszę. Po tym weekendzie, zamierzam jak najszybciej odprowadzić gdzieś w Warszawie (mieszkam tu) do mechanika/serwisu. W garażu na podłodze plama wycieku! Co mogło być przyczyną zaczynającego się wycieku? Proszę o info gdzie w Warszawie(przeglądałem już stare wpisy - nie lenię się - chciałbym w miarę aktualne namiary) można moją betti oddać do roboty. Ile kosztuje wymiana oleju+filtr+robocizna? pozdrawiam
  4. u mnie też, więc chyba norma.
  5. Przy tym kawa i jeżeli jeździsz motocyklem to wspólne tematy o cruiserach, chciałbym żebyś zobaczył z jaką dokładnością a właściwie pasją ustawia i jakie samochody zazwyczaj stoją w jego garażu, nasze X5 to tylko współczesny co prawda zaawansowany technologicznie "złom" o wadze ponad 2 ton. Sorry, pewnie podobnie jak ty zmieniłem już nie jeden samochód i spędziłem wiele czasu w garażach bardziej lub mniej łebskich mechaników wybór zawsze należy do nas samych, ja tylko chciałem podzielić się doświadczeniem i być może ktoś z niego skorzysta na tym forum - od tego ono jest.
  6. Wychodzi na to, że sam sobie odpowiem :D Właśnie jestem po ustawianiu i polecam wszystkim zainteresowanym: Pan Wacław Schubert, Warszawa ul. Fletniowa 11 tel. 22 676 89 85 starszy pan z super wyposażonym warsztatem w swojej posiadłości, robi tylko 1 lub max 2 samochody dziennie i możecie sami jeżeli będziecie w potrzebie przekonać się jak powinno wyglądać sprawdzenie i korekta pełnej geometrii. Warunek - samochód musi być wcześniej sprawdzony pod względem luzów w zawiesiu, tego nie robi. Takiego eksperta jak żyję nie widziałem. Samochód musi być czysty przed wizytą - potrafi pogonić do myjni. I jeszcze jedno zarezerwujcie sobie ok. 3 godzin.
  7. kto to wie?? :D sądząc po smrodzie z wydechu :D pewnie z 500.000 a na liczniku 101 tys?
  8. Ot, co mądrych miło posłuchać :D się przespacerowałem do garażu i macie rację, co więcej dzoniłem do BMW oraz otrzymałem 3 niezależne info z wielkich polskich firm oponiarskich i tutaj wszyscy są zgodni, że 255 na tył tzn felgę 10" nie należy - nie wolno- nie powinno się zakładać. pozdrawiam Jarek w kwestii zimowych podtrzymuję kolegi i swoją opinię :cry:
  9. Proszę o info dot. miejsca, warsztatu - fachowego sprawdzenia i ew. ustawienia geometrii, kątów kół w Warszawie ew. w okolicy oraz przykładowe ceny tej usługi. Czy ktoś robił to również w ASO i za ile? pzdr
  10. Panowie, kto opowiada takie historie o różnicach w rozm. felg. W X5 felgi są identyczne i na przodzie i na tyle zazwyczaj 19 ". Bez żadnego problemu można wrzucić na tył 255/50/19 zamiast 285 ja tak zrobiłem. Właśnie kupiłem 2 letnie opony Bridgestone Turanza ER 30 * - dedykowane do BMW. 285 mają tendencję - przy tej szerokości do ścinania wewnętrznych barków opony (pomimo dobrej geometrii i kąta pochylenia koła - zresztą jest to też element geometrii zawieszenia). Na zimę polecam również jak w poście wyżej 235/65/17 , zdecydowałem się i kupiłem nowiutkie Continental 4x4 WinterContact - tu zachodzi potrzeba kupna kompletu felg 17''. Wydatek (używane) ok. 1000 zł. pzdr
  11. Wczoraj jadąc na zmianę (dopiero teraz udał mi się kupić Conti WinterContact) byłem przerażony jak samochód nie jest sterowny i nie chce się zatrzymać na letnich. Jakaż była ulga po opuszczeniu stanowiska do zmiany opon, załozyłem właśnie kapcie Conti wintContact 235/65/17 (do takiego rozmiaru również zakupiłem feflgi 17'') samochód jeździ jak po szynach, super hamowanie i ruszanie spod świateł - komfort i 0 stresu. Zbyt mało wiem jeszcze o zachowaniu sie tych opon ale już od początku je polubiłem. Mam komplet w takim samym rozmiarze przód i tył. pozdrawiam i szczęśliwego Nowego 2011 Roku, Jarek
  12. Witaj ja mam na tyle szer. 285 rownież zdarte wew krawędzie. Geometria byla sprawdzana i jest ok, luzów rownież nie stwierdzono - lecz uzyskałem info, że przy tej szerokości po iluś tam km w X5 zachodzi tego typu zużycie opon??? Jeżeli sprawdzisz jeszcze raz kąt nachyl + zbieżność i luz - daj znać czy wyniki pomiarów były dobre- będzie to znaczyć, że własnie tak się zdzierają kapcie po jakimś czasie, choć sam w to nie chcę wierzyć?
  13. No to pojechałeś z oponami, do X5 na zimę stosuje się 235/65/17 - lecz nie jest to konieczne. Przy 235 nacisk na 1 cm2 posiada większy przez co jest bezpieczniej. bez urazy pozdr Jarek
  14. Panowie -- widzę, że razem jesteście godni swoich samochodów - pomimo, iż nie mam zielonego poj o elektronice a tym samym elektryce :duh: proszę spasujcie bądźmy dla siebie a nie przeciwko, serdecznie pozdrawiam Jarek Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących Świąt oraz życzenia aby mróz nie powodował wymiany aku i nie zamrażał naszych serc !!! :wink:
  15. Kolejny przykład pisania Kraba - ale też i innych, temat wrzucony namieszane i minęło prawie pół roku od zainicjowania i brak dalszego zakończenia sprawy. Nie jestem moderatorem a tylko uczestnikiem forum i właśnie po to tu zaglądamy aby poradzić, napisać, zapytać, a co najważniejsze dać informacje jak sprawa została zakończona co jest bardzo pomocne dla innych. Wskazanie serwisu, warsztatu, itp. pozdrawiam Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.