dis-em bo tylko on ogarnie takie moduły tak wtryskiwacz 4 cylindra : chodzi o czujnik iglicowy który rejestruje początek wtrysku i daje dla dde podstawę do sterowania wtryskiem jeśli taki błąd występuje to dde ogranicza min. dawkę wtrysku do 25 mg / skok, wyłącza kontrolę recyrkulacji spalin EGR , jak również przejście od początku wtrysku tzw closed-loop control do początku wtrysku open-loop control poszukaj było o tym na forum dodatkowo wejdź sobie w odczyt statusu pracy silnika i w analog 1 zobacz jak się ma wartość kąta wtrysku (wartość rzeczywista i zadana ) dodatkowo nie działa grzanie świec(przekaźnik masz w puszcze tam gdzie ecu) i masz odpowiedź czemu ciężko pali Przekażnik sprawny okazało sie że wszystkie świece były nie sprawne, wymiana ich pomogła :) czyli problem 4 załatwiony Jeśli chodzi o ten czujnik iglicowy to daje wykres z inpy: Błąd http://img21.imageshack.us/i/inpaprintfilenafs.pdf/ Inpa analog1 http://img692.imageshack.us/i/inpaloader0.pdf/ z tygo co wyczytałem na forum to wtryskiwacz sterujący do wymiany Mam jeszcze jeden wykres: http://img692.imageshack.us/i/inpaloader1.pdf/ za co odpowiada czynnik LUFTMASSE bo jest troszkę za duzy