Skocz do zawartości

glupolek

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 2.0 D

Osiągnięcia glupolek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem znaleziony.Przetarcie sie przewodu paliwowego łączącego filtr paliwa z pompą wtryskową.
  2. Pompka sie załącza do filtra pompuje paliwo ale po mału.Mam druga pompę to przemienie i sprawdze oraz założe zawór zwrotny.
  3. Witam.Szukałem na forum ale nic nie mogłem znalezc.Mój problem polega na tym że nie odpala mi samochód po dłuższym postoju.Pare dni temu było wszystko ok palił na zimny i ciepłym po 1sekundzie.Raz zgasiłem i po dłuższym postoju silnik odpalił normalnie ale zgasł po paru sekundach.Objawy były takie jakby zbrakło mu ropy.Kręciłem pare razy i nic, więc postanowiłem zaciągnąć ją do mechanika.Na holu odpaliłem normalnie z 3.Zgasiłem odrazu i z kluczyka odpaliłem normalnie.I tak w ciągu dnia parę razy i było ok.Postawiłem samochód na noc rano odpalił za pierwszym i zgasł po paru sekundach z objawami takimi jak wcześniej.Do tej pory nie odpaliłem:( 1.Moje pytanie czy to pompa paliwa w baku nie daje takiego ciśnienia jakie powinno być? 2.Może przekażnik pompy paliwa coś miesza? 3.Czy może coś z pompą wtryskową? 4.Może są jeszcze jakieś inne powody takiego zachowania? Proszę o pomoc co mam sprawdzić , jak i gdzie:) Pozdrawiam wszystkich
  4. Podjedz na jakas dobra stacje diagnostyczna gdzie sie ustawia kompletna geometrie i tam sie podpytaj.
  5. 5 needle motion sensor 10 power supply brak zapłonu Długo jezdzisz z tymi błedami ?
  6. Problem rozwiązany.Prawdopodobnie przymarzło delikatnie paliwo.Wczoraj jak sprawdzałem to już ładnie pompowało, ale nie chciała zapalić.Dopiero jak prowadziłem na holu wrzuciłem 3 i zaczęła łapać aż odpaliła.
  7. Witam.Zaznaczam odrazu że auto odpalało normalnie w najwieksze mrozy(wymienione świece i akumulator).Dwa dni temu postanowiłem przepalić trochę samochód(stał około 3 dni), odpaliłem oczywiście normalnie za pierwszym razem.Stałem na parkingu w celu złapania temperatury, po 2-3 minutach dodając gazu samochód zaczął sie dławić i zgasł.Od tamtej pory nie mogę odpalić.Rozrusznik kręci pompka podaje ropke sprawdzałem w filtrze pompuje pięknie.A co najgorsze że w inpie nic nie pokazuje:( Ktoś może wie jak mi pomóc.Pozdrawiam
  8. Witam mam ten sam problem. Koledzy podpowiadali żeby rozebrać manetkę bo mogły sie przetrzeć kabeli( rozebrałem wszystko było oki) Druga podpowiedz aktywacja OBC disem tez nie pomogła,niby zegary sie zresetowały ale OBC jak nie było tak nie ma. Sprawdze jeszcze testem 21 w zegarach może da się zresetować Pozdrawiam
  9. Dzieki chlopaki sprawdze disem jak znajde ta opcje:) jesli chodzi o ten wtryskiwacz to trzeba odrazu wymianiac czy mozna jeszcze troszke pojezdzic?
  10. dis-em bo tylko on ogarnie takie moduły tak wtryskiwacz 4 cylindra : chodzi o czujnik iglicowy który rejestruje początek wtrysku i daje dla dde podstawę do sterowania wtryskiem jeśli taki błąd występuje to dde ogranicza min. dawkę wtrysku do 25 mg / skok, wyłącza kontrolę recyrkulacji spalin EGR , jak również przejście od początku wtrysku tzw closed-loop control do początku wtrysku open-loop control poszukaj było o tym na forum dodatkowo wejdź sobie w odczyt statusu pracy silnika i w analog 1 zobacz jak się ma wartość kąta wtrysku (wartość rzeczywista i zadana ) dodatkowo nie działa grzanie świec(przekaźnik masz w puszcze tam gdzie ecu) i masz odpowiedź czemu ciężko pali Przekażnik sprawny okazało sie że wszystkie świece były nie sprawne, wymiana ich pomogła :) czyli problem 4 załatwiony Jeśli chodzi o ten czujnik iglicowy to daje wykres z inpy: Błąd http://img21.imageshack.us/i/inpaprintfilenafs.pdf/ Inpa analog1 http://img692.imageshack.us/i/inpaloader0.pdf/ z tygo co wyczytałem na forum to wtryskiwacz sterujący do wymiany Mam jeszcze jeden wykres: http://img692.imageshack.us/i/inpaloader1.pdf/ za co odpowiada czynnik LUFTMASSE bo jest troszkę za duzy
  11. Witam.Dzisiaj podłączyłem pierwszy raz komputer do mojego bmw E46.Inpa pokazała takie błędy: "1" AIRBAG 5 ignition circuit 1 -> driver belt stronger remain over limiting valve(ktoś grzebał przy siedzeniu bo Inpa pokazuje ze wszystkie poduszki są OK ale kontrolka się nie swieci ) "2" INSTRUMENT CLUSTER 140 clamp R open circuit "3" FEHLERSPEICHER Needle motion sensor signal open circuit or KS after B+(wtryskiwacz?) "4" Glow plugs also glow relay defect ( przekażnik świec żarowych do wymiany?) dodam że ciężko mam odpalić samochód na zimnym silniku i jak stoi pare dni:( Prosze o pomoc :)
  12. Witam.Zmienilem vmware na Workstation.v6.5.3.185404 doszedlem do konfiguracji disa i nie przechodze api testu.Mam taki blad FEHLER bei der Api - initialisierung Fehlertext : NET-0015 : HOST NOT FOUND Wie ktos moze co z tym zrobic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.