Skocz do zawartości

wideo5

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2003 Touring 150 KM Quad Brute Force 650 z Power Module MOOSE i tu dopiero jest jazda.

Osiągnięcia wideo5

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. wideo5

    320d wtryski

    jak sprawdzić korekcję pod inpa to wiem ale jak test przelewowy to nie mam pojęcia? czy ktoś podpowie?
  2. wideo5

    320d filtr odmy

    ja też wymieniłem sam separator, w komplecie są uszczelki więc do szczęścia więcej nic nie potrzeba. ale widzę że nakatomi ma to samo po 70 zł więc masz to samo z rabatem 25% :D
  3. zadaj sobie proste pytanie - czemu ma służyć taka przeróbka. W/g mnie to trochę wioską trąci :)
  4. masz rację, mea culpa :) tu sprawa jest oczywista, przy spokojnej jeździe przerzuca biegi przy obrotach które podałeś, ale tak samo jest w mojej byłej benzynie VW pasaat 2.0, dotykając tylko gazu też przerzucał biegi poniżej 2000 obr/min a max moment obrotowy miał powyżej 4 tys obr/min. zmiana biegów w automacie jest uzależniona od "temperamentu" kierowcy.
  5. przy max 2000obr/min turbina się nie załącza, ja mam już trochę latek ale nie jeżdżę jak TATUŚ, mam czym jechać to staram się z tego korzystać. Do jazdy 2000 obr/min proponuję Daewoo Tico. A tak całkiem poważnie przy tak niskich obrotach to trochę męczysz ten silnik, jeździsz na pograniczu wibracji silnika, wydaje mi się że najlepsze obroty to te graniczące z maksymalnym momentem a ten silnik ma je chyba trochę wyżej.
  6. wideo5

    Jakie świece żarowe do 320d

    zadzwoń do nich http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=12165633 porządna firma i ceny mają jedne z lepszych. podałem tylko ostatnie 7 znaków VIN i głowa mnie nie bolała czy to dobra część do mojego rocznika i modelu. świece kupisz u nich chyba za 50 zł/szt. zadzwoń.
  7. w trasie ciężko jest wyczuć na których stacjach oszukują a które są OK. :)
  8. DOKŁADNIE. Koledzy którym autka palą po 5 litrów patrzą chyba na wskazania komputera. Ja też przed dwoma tygodniami byłem w zakopcu i w/g komputera wyszło 5,1 l/km. ale lejąc pod korek wyszło 7,7. wydaje mi się że to celowy zabieg BMW z tymi rozbieżnościami - by nie psuć kierowcy radości z jazdy podczas trasy. kierowca zerka sobie na wskazania komputera, cieszy się jego wskazaniami jadąc na narty, po powrocie tankuje i dopiero wtedy psuje sobie humor lejąc pod korek wachę :D teraz mam małą ciekawostkę. zapaliła mi się rezerwa - więc zajeżdżam pod stację paliw - leję pod sam korek i wchodzi 65 litrów!!! podkreślę że rezerwa się dopiero zapaliła, pazerność właścicieli stacji nie ma granic. a jeśli chodzi o zimowe zużycie paliwa to cięzko jest się zmieścić w 10 litrach w jeździe mieszanej, ja np. zawsze rano 5-10 minut rozgrzewam silnik zanim ruszę samochodem. Nie wierzę w cuda że zimą BMW 150 KM spali w jeździe mieszanej 6-7 litrów. Miałem skodę octavię TDI z 2001 r. która biła rekordy oszczędnosci - ale nawet ona miała zimą problemy by uzyskać 6 litrów zimą.
  9. cześć. u mnie jest podobny dźwięk, co to może być?. Panewki na bank nie, może luźny tłok. Korekcję wtrysków sprawdziłem - wszystkie jak nowe -0,1. głosniej cyka jak jest zimny, po rozgrzaniu dużo ciszej. aha jestem ze zwolenia daj nr. tel na priv.
  10. wideo5

    330d Przepływomierz

    cześć roger, daj mi na priv nr. tel. bo mi wcięło a mam do ciebie kilka pytań.
  11. Nie wierzę, nikt w moich stronach nie ma interface-u do e-46?
  12. te wymienione objawy wystepują u mnie. Stukanie się zmniejsza w miarę nagrzewania się silnika. świece są nowe więc dymka juz nie puszcza przy odpalaniu ale komp na idealnej trasie 1000 km pokazał średnie zużycie paliwa 5,1 a pod korek wlałem i wyszło prawie 8 litrów. czyżby to byly wtryski?, jeden mechanik zasugerowal że to luźny przytarty tłok :roll: nie chce mi się wierzyć w tą teorie bo oleju nie pobiera nic, a autko jest w stanie idealnym i jedzie jak wściekłe. tylko trochę dużo pali i czasami potrafi puścić czarnego bąka ale to zależy od zalanego paliwa.
  13. czy ktoś z okolic radomia jest w stanie podłączyć pod moją 320d 150 KM z 2003 roku pod komputer. zależy mi na sprawdzeniu przepływomierza, cisnienia turbiny i wtrysków.
  14. wideo5

    320d Poranne kopcenie

    mnie na kompie wyskoczyła awaria 4 świec. zmieniłem na denso i przy blisko 20-stopniowym mrozie odpala jak benzyna bez drgań i bez najmniejszego dymka, a mialem ten problem co i wy. poniżej 8-10 stopni na minusie auto w żaden sposób nie chciało odpalić. a jesli juz to na początki silnikiem rzucalo i puszczał niezłego dyma niebiesko-czarnego. zmienilem przed tygodniem 4 swiece i jak reką odjał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.