Skocz do zawartości

gogoad

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gogoad

  • Urodziny 19.05.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1996
  • Lokalizacja
    Wieluń/Warszawa
  • Zawód
    Programista

Osiągnięcia gogoad

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem (?) z ogrzewaniem na wolnych obrotach silnika. Na biegu jałowym słabnie mi ogrzewanie. Przy około 1200 obrotów znów leci gorące. Nie mogę powiedzieć, że powietrze jest zimne... jest zimniejsze, ale wciąż nieco podgrzane w stosunku do otoczenia (a gdy przyłożyć rękę bezpośrednio do nawiewu to spokojnie można nazwać je ciepłym). Efekt zauważalny zwłaszcza przy włączonym ogrzewaniu przedniej szyby na maks i temperaturach poniżej 0. Niedawno miałem wymienianą pompę wody, spawaną głowicę (mikropęknięcie) no i odpowietrzony układ chłodzenia. Temperatura silnika zawsze stoi pionowo, nawet przy ostrzejszej jeździe z małymi prędkościami. Płynu nic nie ubyło, a odpowietrznikiem leje się płyn bez powietrza. Zrobiłem tak około 2000 kilometrów i żadnych negatywnych objawów. Dodam, że posiadam samochód z pełnym kilmatronikiem, silnik M52B20. Acha wolne obroty u mnie to około 500-600 według obrotomierza (rozumiem, że nieco za niskie, ale jeszcze problemu nie rozwiązywałem). Zanim zacznę się tym martwić mam pytanie. Czy u Was przy ogrzewaniu ustawionym na maksymalne grzanie na przednią szybę nie ma zmiany w temperaturze ciepłego powietrza? Zawsze leci niezmiennie gorące, czy może jednak nieco słabnie? Zastanawiam się czy czasem nie jest tak, że "ten typ tak ma". W końcu przy niskich obrotach pompa wody wolniej wodę pompuje. Pozdrawiam PS. Pozwoliłem sobie założyć nowy wątek, mimo iż tutaj (http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=118060) już temat był przerabiany ponieważ tamten miał niewiele mówiący tytuł.
  2. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. W takim razie na razie nie martwię się to kwestią. Sporo innych rzeczy czeka do zrobienia. ;-) Pozdrawiam
  3. Witam serdecznie, W moim nowo kupionym E36 Coupe przy każdym zamykaniu drzwi obroty silnika spadaja lekko (aczkolwiek zauważalnie) w momencie kiedy szyba już jest zamknieta. Oczywiście rozumiem, że silnik elektryczny pobiera duży prąd kiedy napotka opór, a po spadku napięcia akumulatora wykrywane jest zamknięcie szyby. Zastanawia mnie jednak czy alternator powinien stawiać tak duży opór, że aż spadają obroty? Cemu powinienem się przyjrzeć na początku? Akumulator czy alternator, a może coś innego? Pozdrawiam serdecznie -- Andrzej Duś http://dus.org.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.