Skocz do zawartości

rudzin

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rudzin

  • Urodziny 19.01.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i lift

Osiągnięcia rudzin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proszę o rozkodowanie WBAAY71050FZ51437 Z góry serdecznie dziękuję.
  2. Sorry, masz rację, chodziło mi o P21W. Więc co mam nie tak? LCM padł? Załączam światła (kluczyk wyciągnięty), biorę miernik, który na pewno nie jest uszkodzony, ustawiam na pomiar napięcia stałego. Mierzę zaciski na świecącej żarówce i otrzymuję około 4V DC. Następnie przełączam miernik na pomiar napięcia przemiennego i mierzę te same zaciski, otrzymuję około 8,5V AC. Wszystkie żarówki w aucie świecą prawidłowo. Wszystkie kontrolki przepalenia żarówek są zgaszone. Czy mógłby ktoś z was zmierzyć tak jak ja to mierzyłem i napisać mi czy ma tak samo, czy jednak u mnie coś nie tak.
  3. Mam prośbę do użytkowników E46. Czy mógłby ktoś z was zmierzyć napięcie jakim zasilane są żarówki P24W w tylnych lampach? Ustawiając miernik na pomiar zarówno napięcia stałego jak i napięcia przemiennego. Nie wiem o co chodzi, ale dzisiaj jak mierzyłem napięcia to miernik pokazał około 4V napięcia stałego i 8,5V napięcia zmiennego. Żarówki świecą prawidłowo, kontrolki nie pokazują przepalenia. Czy tak ma być?
  4. Wielkie dzięki za pomoc z tego wątku, i za potwierdzenie, że pomogło. Dzięki temu zaoszczędziłem pewnie trochę kasy. E46 318i po lifcie ... te same objawy. Po przekręceniu kluczyka auto miga światłami i "cyka" rozrusznik z częstotliwością około 2 razy na sekundę. Pierwszy krok, to zajrzałem na forum, i dzięki temu drugi krok to zakup Centra futura 60Ah 600A rozruch. Autko pali na dotyk :D
  5. Tak jak koledzy piszą, sam testowałem, wazelina techniczna i tylko te uszczelki górne (zamszowe w środku) lekko posmarować. W mojej przeszło :)
  6. Nie wiem jak jest w BMW bo mam od nie dawna. W Vectrze miałem tak jak ty, ale stało się to po odłączeniu akumulatora. Wystarczyło że zamknąłem szybę "do końca" i mimo, że była już zamknięta potrzymałem przycisk zamykania jeszcze ze 3 sek. Potem zaczęło działać potrzymanie zamykania. Spróbuj, może akurat.
  7. U mnie świeciły kontrolki spalenia żarówek z przodu i tyłu. Przód: zaczerniony (nadpalany) od słabego kontaktu drucik w żaróweczce postojowej lewej lampy. Wymiana żarówki i wszystko OK. Tył: nadpalony konektor masy we wtyczce tylnej prawej lampy. Wymiana konektora. Niestety nie miałem oryginalnego więc założyłem jaki miałem. Nie zmieścił się we wtyczce więc podłączyłem przewód masy z boku blachy do której wkręcone są żarówki w lampie. Wszystko OK. W obu przypadkach wszystkie żarówki świeciły. Rezystancja obwodu żarówek była pewnie większa niż przy prawidłowym kontakcie stąd palenie się kontrolek na kokpicie.
  8. Ok. Na tym linku już byłem, wiem że zalecają Edge 0W30 a o SLX ani słowa ... dlatego pytam czy ten SLX jest ok do silnika N42B20
  9. Szukam, szukam, szukam i nie znalazłem. Czy mogę dolewać Castrol Edge 0w30 do silnika zalanego Castrol SLX Professional Powerflow BMW LL 04 0W-30 ? Na marginesie, czy ten SLX to dobry wybór do 318i N42B20 70kkm.
  10. Wcześniej miałem Vectra b 1.8 ... teraz jeżdże tym N42B20, jak dla mnie to dynamiczny silnik, dość elastyczny. Rozpędza samochód poniżej 10s, a co do spalania to rewelka, bo po moim miasteczku mam spalanie porównywalne z vectra ... czyli ok. 8 litrów. :D I jak pisał szanowny przedmówca, że nie wyobraża sobie kręcenia benzyny na długiej trasie .... ja to kręcenie nazwywam mruczeniem.... przy około 130 km/h rozchodzi się przyjemny dzwięk :8)
  11. Auto kontroluje przepalenie żarówek przepuszczając przez nie "mały prąd". Dioda LED do świecenia potrzebuje niewielkiego prądu. Stąd pewnie bierze się to żarzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.