Skocz do zawartości

lukpower

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia lukpower

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. we wrocku ceny tragiczne pb95 4.09 a pb98 4.29
  2. mam pewna wiadomosc ze auto stoi w okolicach PRUSIC miedzy wroclawiem a poznaniem, juz zwiedzalem ten teren ale sa tam same stodoly wiec jest to szukanie igly w stogu siana, policja ma powiazania z nimi wiec na nich nie mam co liczyc
  3. samochod kupilem w rawiczu z autokomisu,dostalem tylko jeden kluczyk, a dostalem cynk ze w nocy do prusic sciagela bema,kumpel odpada bo niomu nie dawalem jezdzic ,serwisa tak samo bo caly czas bylem przy aucie na czas naprawy
  4. zlodziej mial kluczyki zrobil to na widoku,zabezpieczenia mialem standardowe (fabryczny alarm) ,dostalem cynk ze samochod jest w okolicach prusic,oto link ze zdjeciami http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=95477406
  5. W ktorej czesci psiego pola? Daj zdjecia, najlepiej jesli masz z zaznaczonymi charakterystycznymi znakami typu zadrapanie czy dziury po spojlerze o ktorych wspominasz. kolo blaszaka naprzeciwko okien bloku,nr rej DW2965U , pod wieczor wkleje fotki
  6. no i stalo sie ,wczoraj o godz 20 we wroclawiu (dzielnica psie pole) ukradli mi moje bmw , prawdopodobnie znajduje sie w okolicach prusic kolo wrocka,dla znalezcy wysoka nagrada !! opis : kolor czarny,czarne szyby,na tylnej szybie roleta,aluminiowe felgi 17` schnicera,przedni zderzak i progi od m-pakietu,czarna skora w srodku,na tylnej klapie cztery dziury po zdjetym spojlerze zaklejone tasma,tylne swiatla z bialymi kierunkami,przednie nerki w kolorze czarnym, jakby ktos widzial to prosze o kontakt 888-833-832
  7. No moja bunia raczej pali 11,3l/100km (mieszany cykl miasto-trasa) jak już wcześniej pisałem. A ta astra to właśnie przykład na różnorodność silników, ona pali kolo 10l/100km i to nawet nie żyłowana. Ale nic się z tym nie da zrobić, taki silnik i ma już troche tysiaczków nabite :) No i to jest dobre :!: Może wreszcie ci co kręcą obroty na czerwone pola uwieżą, że można mniej palić troche przesadzasz z tym twoim spalaniem,pali ci tyle samo co 1.6 ,zauwazylem ze 70% uzytkownikow tego forum sami sie oklamuja w kwesti spalania.Powiedz mi jeszcze jaka masz instalacje gazowa 2 czy 4 gen ?? i tylko nie mow ze druga bo padne na glebe ze smiechu
  8. przeczytaj sobie najpierw zasade dzialania blosa,glownie chodzi o to ze masz wiekszy przeplyw powietrza ktory zostal duzo zmniejszony poprzez mikser i daje to duzo koni i nie mowie tu o dodatkowych kucach ktore ma normalne auto bez gazu,poprostu przywraca na benzynie te konie ktore uciekly poprzez zalozenie miksera, nie chodzi tu o to zeby byl lepszy na gazie,tylko zeby wrocila mu moc na benzynie. Moje beta ma fabrycznie 192 km,przez zalozenie instalki 2gen moc na benz spadla o jakies 15-20km czyli +- 170 km ,na gazie jakies 150-160km (i nie jest to kwestia regulacji), i tak ma kazde auto z 2-gen wjedz na hamownie to sie przekonasz ,nie testowales blosa to sie nie wypowiadaj w sposob negatywny na jego temat,
  9. przestancie mowic ze przy dobrze zestrojonej instalacji 2 gen. prawie nie czujecie roznicy, przeciez dolot powietrza jest zwezony o polowe wiec nie ma ma mowy o przyblizonych parametrach ,jest to odczuwalne zwlaszcza przy duzych sinikach.Moze nie odczuwacie az tak duzej roznicy miedzy pb a gazem ale wywalcie mikser to zobaczycie ze przybedzie wam jakies 20km na benzynie i o to wlasnie chodzi w blosie ,dolot jest minimalnie zwezony co pozwala uzyskac pelna moc na benzynie ,co do wykresow to chlopaki z hondy juz to testowali i wyglada to bardzo obiecujaco http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=3933&highlight=lpg+wykresy
  10. jezeli masz dobrego gazownika to mozesz smialo zakladac, instalacje zalozylem pol roku temu ( druga generacja ) zrobilem juz ponad 15000 tys km. i zadnych problemow ,nie mialem ani jednego strzalu ,spalanie w normie. Tak samo jak ty mialem duze obawy co do gazu ale zaryzykowalem i nie zaluje , dodam ze mam ten sam silnik M50
  11. dzwonilem do jettronica we wrocku z zapytaniem o chipa w silniku m50 i m52, fachowiec poinformaowal mnie ze w tych silnikach max. wzrost mocy moze wyniesc 10%,,zalozenie tego ustojstwa 1200 zl z pomiarami na hamowni, lecz odradzano mi to mowiac ze takie rzeczy najlepszy efekt robi w silnikach diesla
  12. troche przesadzasz kolego zwlaszcza z tym wkreceniem sie na obroty :mad2: (to tak jakbys porownal 320 z 325 ) owszem vanos pali troszke mniej ale bez przesady ( max 1 litr roznicy ) ,co do przyspieszenia to moment jest minimalnie wiekszy od tych zwyklych, za to z vanosem jest wiecej problemow ( wiekszosci przypadkow przy glupiej wymianie oleju trzeba go ustawiac ) ,tak wiec stawiam na zwykly silnik M50
  13. za dobry z ciebie mechanik to nie jest :mad2: ,z twojej tezy wynika ze mam calkowicie rozczelniony silnik ,bo nic sie nie dzieje po wykreceniu korka od oleju,obroty takie same :twisted2:
  14. przy przebiegu 174000 km i serwisowanym aucie zalany jest olej mineralny ??? :duh: no i jak pisal porzednik te tablice :modlitwa: ,auto rzeczywiscie ladnie wyglada,no ale juz wiadomo ze facet cos kreci
  15. dolaczam sie do tematu, swoja e36 325 na 5-biegu predkosc max to 215km/h dodam ze obrotomierz prawie sie zamyka,jest to moja druga 325 a pierwsza szla 235km/h ,dodam ze mam w skrzynie w manualu,,i stad moje pytanie jest to wina skrzyni (ma krutkie przelozenia) czy ma inne przelozenia na dyfsze, jedynym plusem w tym jest to ze sie o wiele lepiej zbiera niz poprzednia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.