Skocz do zawartości

pawel_83

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320 CI / E91 330D / F11 330D / G31

Osiągnięcia pawel_83

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kwestia intensywności działania wycieraczek w trybie automatycznym jest kodowalna. To znaczy, ze poza jej regulacja na manetce można zakodować zakres intensywności, chociażby w takich programach jak Carly czy BimmerCode.
  2. hej, przed chwila wymieniałem ta baterie w G31, wytrzymała 3,5 roku. Wymane zrobilem u siebie w garazu i zajela mi okolo 60 minut, takze nie ma tragedii. Posilkowalem sie tym filmem: Jak ktoś ma pytania to chetnie odpowiem, nie taki diabel straszny.
  3. Dzieki za informacje. Ja mam pełną wersje Carly i nie moge znaleść tej opcji.
  4. Witajcie, W moim G31 mam tak, ze automatczne swiatla mam zarowno w pozycji przelacznika swiatel 0 jaki i A . To ze jest w A to normalne, ale nie chce aby swiatla wlaczaly mi sie automatycznie w pozycji O, w tej pozycji maja byc tylko swiatla DRL niezaleznie od tego czy jade w tunelu czy stoje w garazu. Tez tak macie ? da to sie zmienic ? zakodowac ? z gory dziekuje za wsparcie :)
  5. Witam, U mnie naprawilo sie samo, już chciałem jechać do serwisu ale dziala do dzisiaj prawidłowo. Uważam , że to jest problem elektryczny (sterowanie) a nie mechaniczny. Być może po odłączeniu akumulatora na dłuższa chwile to sie naprawiło ale gwarancji nie mam. Jeżeli ktoś znalazł przyczyne to chędnie sie podszkole... :D
  6. Proponuje wziąć latarkę i ręcznik papierowy, zamknąć się w bagażniku i niech druga osoba polewa auto wodą, w tym czasie znajdziesz miejsce wlewania się wody do auta, innej opcji tu nie widzę. Pewnie trzeba będzie zdemontować kilka plastików, są one mocowane intuicyjnie także bez obaw. Powodzenia
  7. czyściłem, smarowałem, regulowałem.... jeszcze trochę pokombinuje i w ostateczności pojadę z tym do serwisu.... Najgorsze jest to ze raz działa prawidłowo (kilka razy pod rząd ) a raz tak jak na filmiku.
  8. Witam, Od jakiegos czasu mam złośliwy problem, mianowicie roleta nie zawsze zamyka sie po zamknieciu klapy/szyby. Natomiast zawsze dziala prawidłowo (podnosi sie ) przy otwarciu szyby/klapy. Mechanizm wyciągałem i sprawdzalem linki i silnik - wszystko wygląda jak nowe. Bylbym wdzieczny za ewentualne sugestie dotyczace przyczyny problemu. filmik pokazujacy problem : https://www.dropbox.com/s/opix6trvrsf3te7/roleta.mp4?dl=0
  9. witam, ostatnio zauważyłem ze nie działa mi przepustnica/klapa gasząca, silnik gaśnie z lekkimi szarpnięciami. Czy usterka przepustnicy/klapy może mieć również wpływ na gorsze osiągi auta ? Czy to prawda, ze przy uszkodzonym w/w elemencie nie będzie wypalał się DPF w trasie ? z góry dziękuję za odpowiedz..
  10. temat rozwiązany, przy okazji wymiany akumulatora. Rozłączenie i podłączenie zasilania spowodowało ze wszystko wróciło do normy i obecnie działa jak powinno.
  11. hej, dziękuję za podpowiedzi. Dzisiaj już wszystko wróciło do normy. - coś się musiało zawiść Czy ten czujnik ciśnienia doładowania można wyczyścić samemu, czy trzeba kupić nowy ? łatwy jest do niego dostęp ?
  12. Witam, dzisiaj podczas próby przyśpieszenia zauważyłem ze auto nie chce mi się "wkręcić" powyżej 4 tys obrotów, i nie chce jechać szybciej jak 140 - 150 km/h, przy prędkościach do 100 km/h oraz do tych 3,500 obr/min auto zachowuje się normalnie. Błąd jaki się pojawiał ma numer 3f77 - charge pressure regulation or charge pressure actuator / boost presure control or boost presure actuator control czytałem na forum, ze przyczyna może być regulator, czujnik ciśnienia doładowania lub elektrozawór przy turbinie. Czy ktoś z Was przerabiał ten temat u siebie w aucie i może mi pomóc ? Rozwiązaniem problemu może być wymiana lub wyczyszczenie jakiegoś elementu czy już tylko pozostaje wymiana turbiny ?
  13. niestety, te zmiany tez nie rozwiązują mojego problemu. Kompletnie nie wiem co może być przyczyna, może coś się dzieje z modułem komfortu ? :(
  14. Witam, ostatnio zauważyłem że wentylator nie chce zwiększać swojej prędkości powyżej czwartej kreski na panelu (w sumie jest ich 7 także te ostatnie trzy są"martwe" niezaleznie od nastawionej temperatury w pierwszej kolejności podmieniłem rezystor dmuchawy (jeża ) - w sumie podstawiłem trzy różne jeże i dalej to samo kolejny etap to podmiana dmuchawy - dalej to samo ( podmieniłem dwie dmuchawy ) kolejny etap to podmiana panelu klimatronika - dalej to samo ( wszystkie podmieniane elementy sprawne z innych BMW gdzie działały poprawnie ) W przypadku naciśnięcia przycisku "AC max" , oraz nadmuchu max. na szybę przednia, wentylator działa poprawnie od razu wkręca się na najwyższy poziom. Nie mam już pojęcia co może być przyczyna problemu...
  15. witam, obserwuje ten temat od jakiegoś czasu, miałem ten sam problem, nie było ogrzewania w kabinie nawet klimatronik nie załączał dmuchawy w trybie AUTO, wedle wszesniej napisanych instrukcji zabrałem sie do odpowietrzania i efekt byl pozytywny w 50%, tzn. klimatronik sie włączą elegancko ale nawet jak nastawie 32 stopnie to dmucha nie dmucha na maxa. no i cieple powietrze leci z kratek pasazera a z kierowcy to takie sobie... co to moze byc ? dalej zapowietrzone ? Termostat, nagrzewnica termozawor sa ok. Jak to odpowietrzyc ? jak odkrece korek odpowietrzajacy to leci plyn a pak silnik chodzi na luzie to poziem sie lekko podnosi i opada. Czy to prawda, ze jak sie otwiera zbiorniczek na goracym plynie to mozna zapowietrzyc uklad ? Wszyscy gdzies odsylaja, bo tak najlatwiej.... problem juz rozwiazany, mimo wszystko dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.