Skocz do zawartości

gruby30

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gruby30

  • Urodziny 17.02.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 99' 233ps 500Nm
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zawód
    M Technik

Osiągnięcia gruby30

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Część, zmieniam telefon z iPhone’a na Androida . czy używa ktoś s24 ultra przy digital key plus i działa?
  2. U mnie zalacza sie bardzo czesto i nawet w trasie , przy jakiej tem. wam sie zalacza bo mi mi przy ok 93 stopni !
  3. W dalszym ciagu brak komunikacji,tak jakby nie bylo zasilania!
  4. Bicie kierownicy w e39 to zazwyczaj cos nie tak z wahaczami dolnymi lub gornymi,ale piasta od duzej dziury w asfalcie tez moze sie skszywic,tym bardziej jak ktos zdazyl juz wymienic tarcze i bez jest bez zmian,wahacze przod to duzy koszt ale lepiej wymienic odrazu 4 sztuki!
  5. Ja mam akurat wlasnorube :D wiec wyglada troche inaczej
  6. gruby30

    Wentylatory chłodnicy

    Potwierdzam sa 3 pinowe i 4 pinowe ,pierwsze sterowane klimatronikiem i modulem , a drugi rezystorami ,ja przerabialem 3 pin i niestety musialem kupic nowy w aso bo niema podrobek, w samym siniku jest modul ktory poprostu sie spala i strzlaja bezpieczniki 50 A pod schowkiem, trzeba wiedziec ze klima bedzie chodzic bez wentylatora ale komprasor dostaje mocno w leb!
  7. Jezeli udalo sie tobie chociaz go obrocic "to cud", to polej go colą nie jakimis odrdzewiaczami tylko colą i zostaw na pare godzin powinien puscic w druga strone,wiekszosc wtryskow tak siedzi ze trzeba niestety przyzadu ! przyzad jest prosty ale zeby go zamontowac trzeba rozebrac glowice wtrysku! masakra :evil:
  8. gruby30

    [e39] 530d spadki mocy

    Puszke mozna wykrecic bez wyjmowania turbo, a mechanik chcial pewnie uruchomic geometrie turbiny mowiac ze trzeba wyczyscic turbine,jest to czesta przyczyna w nowych turbinach ze zmienną geometrią !
  9. Zgadzam sie tez moze to byc przyczyna zapchanego filterka w separatorze inaczej odma,a co do turbiny ostatnio regenerowalem i faktycznie problem z kompletem naprawczym,ale robilem w TURBTECH w Poznaniu i wlozyli mi wirnik i wieksze kolo sprezania od Mercedesa 3.2 cdi,oczywiscie tym samym zostala zwiekszona wydajnosc turbiny :D
  10. gruby30

    530d - ladowanie - alternator

    Pali sie kontrolka ladowania na zegarach?
  11. Brak jednej lopatki raczej nie bedzie za to odpowiadal ale oslona viska tak ! nie masz oslony, visko nie bedzie sie zalaczac(spinac) i w efekcie temp.bedzie rosnac! wentylator klimy zalacza sie w krytycznym momencie krotko przed czerwonym polem i wspomaga wtedy visko ! chyba ze wlaczona jest klima no to chodzi wedle potrzeb!
  12. Z tego co sie orientuje ta puszka gromadzi podcisnienie(tzw.rezerwa podcisnienia i wspomaganie) oczywiscie potrzebne do sterowania turbiną ! jakby podlaczyc bezposrednio podcisnieine z vacu pompy to nie bedzie dzialac bez tej puszki!
  13. Raczej termostat,a czujnik masz pod kolektorem ssacym w bloku i musisz go zmostkowac wtedy skala pojdzie na max temp. tylko tam sa dwa czujniki i musisz sprawdzic ktory, jak odepniesz na wlaczonym zaplonie to wskazowka musi opaść !
  14. Kontrolka okladzin z praktyki ,powinna zgasnac po paruset metrach jazdy !
  15. gruby30

    [e39] 530d spadki mocy

    W waszych przypadkach zaczal bym od sprawdzenia sterowania turbinką czyli elektro zawor i geometria w samej turbinie czesto geometria sie zaciera i zawiesza od spalin,puszka tez wazna ale ja sie nie spotkalem zeby sie cos z nia dzialo!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.