Skocz do zawartości

Grzesiek1978

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bolesławiec

Osiągnięcia Grzesiek1978

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Pany. Ponawiam temat (po doczytaniu regulaminu i umieszczeniu vinu w tytule). Powoli przymierzam się do zmiany swojej E39 i znalazłem coś takiego: http://otomoto.pl/bmw-525-bmw-e61-full-opcja-navi-dvd-C27460807.html Co o tym sądzicie? Może ktoś już oglądał. Ja mam strasznie daleko, więc jeśli ktokolwiek wie coś na temat tego autka to byłbym bardzo wdzięczny. Brak książki serwisowej. Ogólnie bardzo zadbana. Od początku grudnia w kraju. Nic więcej nie wiadomo na jej temat.
  2. Cześć Pany. Powoli przymierzam się do zmiany swojej E39 i znalazłem coś takiego: http://otomoto.pl/bmw-525-bmw-e61-full-opcja-navi-dvd-C27460807.html Co o tym sądzicie? Może ktoś już oglądał. Ja mam strasznie daleko, więc jeśli ktokolwiek wie coś na temat tego autka to byłbym bardzo wdzięczny. Brak książki serwisowej. Ogólnie bardzo zadbana. Od początku grudnia w kraju. Nic więcej nie wiadomo na jej temat.
  3. Cześć koledzy. Mam prośbę dotyczącą wtryskiwaczy lpg, a mianowicie przymierzam się do zmiany wtrysków. Obecne mam założone ZAVOLI PAN (od nowości) - zdjęcie powyżej, na których przejechałem prawie 80 000 km. i zaczynają powoli klękać. Wiem, że można je regenerować, ale raczej nie będę się w to bawił. Piszecie, że macie u siebie wtryskiwacze magic jet lub matrix. I coś takiego pewnie założę. Przypominam, że mam najsłabszy motorek o poj. 2.0 więc wtryski chyba nie muszą być takie wydajne jak np. w 2.8. Jeśli możecie umieścić linka z jakiejś aukcji allegro z tymi wtryskami to byłbym wdzięczny. U mnie w okolicy nie ma żadnego porządnego zakładu montującego instalki lpg. Jedyny jaki istnieje proponuje mi listwę Valtek, ale po przeczytaniu paru wątków raczej sobie je odpuszczę. P.S. Mile widziana byłaby fotka założonej listwy na silniku, bo u mnie wtryski zavoli zmieściły się pod pokrywę zaworów i jest bardzo ładnie, bez żadnej rzeźby. Czy wtryski magic jet lub matrx też zmieszczą się pod pokrywę?
  4. Grzesiek1978

    Wentylator KLIMY

    Podepnę się pod temat. Czy wentylator może nie pracować z powodu zbyt niskiego poziomu czynnika (gazu). Rezystorki wymieniałem dwa lata temu (oryginały). Koszt w ASO 160 zł. Śmigał aż miło. Teraz dmuchawa znów odmówiła posłuszeństwa. Jeszcze nie sprawdzałem przyczyny, ale myślę, ze teraz to inny powód. Klima działa, sprężarka się załącza, tylko wentylator nie kręci.
  5. Do mzloty "NIe znam wtryskiwczy ZAVOLI" Witam. Mam silnik M52 B. Wtryskiwacze model ZAVOLI PAN. Foto poniżej. Nie są łączone w związku z czym można je łatwo ukryć pod pokrywą zaworów. U mnie tak jest tak zrobione i jest bardzo ładnie. Praktycznie niewidoczne. http://img824.imageshack.us/img824/9201/1122909939.jpg Nie znam się zbytnio na instalacjach gazowych, ale ta nie sprawia żadnych kłopotów. Z tego co czytałem to dobra instalka. Autko kupiłem z założoną instalacją. Cena jednego wtryskiwacza wynosi 160 zł. więc raczej nie są złe. Regulację przeprowadzam średnio raz w roku. Filterki zmieniane regularnie. Z tego co wiem te wtryski można regenerować więc jeśli ktoś posiada wiedzę na ten tmat lub wie gdzie można taki zabieg przeprowadzić to byłbym wdzięczny za udzielenie informacji. Na wtryskach zrobione mam już prawie 70 tys. więc raczej na nie już czas.
  6. Cześć Pany. W zeszłym tygodniu u mnie też skrzypiało zawieszenie z tyłu. Po przeczytaniu paru postów udałem się do mechaniora żeby stwierdził fachowym okiem co uległo uszkodzeniu. Potwierdził moje przypuszczenia. Po wymianie bez zmian. Dalej skrzypi. Następna wizyta u tego samego mechaniora wykazała, że skrzypi wahacz (mniejszy, prosty). Wniosek. Pośpiech i rutyna podwaja koszty. Lepiej dokładnie sprawdzić co skrzypi przed wymianą taulei pływających. Tuleje + robocizna = 300 zł. Wahacze + robocizna = 250. Do tego dochodzi ustawienie zbieżności - 50 zł. Całość wyszła 600 zł. a mogło być o połowę taniej. Pocieszam się jedynie tym, ze usterki tulei to częsta przypadłość w E39 i w najbliższej przyszłości będę miał z tym spokój. Chociaż pewnie jeszcze by trochę posłużyły, bo w książce serwisowej widnieje zapis o wymianie tych tulei w 2007 r. przy przebiegu 45 tys. mniejszym niż obecnie. Pozdrawiam
  7. Witam. Ja mam instalkę KME DIEGO, reduktor i wtryski ZAVOLI. Założona w 2006 r. na gazie przejechane około 60 tys. km.. Żadnych problemów.
  8. Dołączę się do tematu. Moja 520i na zwykłym zawieszeniu również jest lekko pochylona w prawą stronę - tył. Nie jest to wielka różnica i pewnie bym tego nie zauważył gdyby nie ten post. Nie zamierzam nic z tym ronić i szukać dziury w całym bo geometrię ma prawidłową i prowadzi się idealnie. Pozdrawiam
  9. Witam Pany. Mam problem z kontrolką klocków hamulcowych. Od pewnego czasu kontrolka sygnalizowała konieczność wymiany klocków. Czasami się zapalała i czasami gasła. Po jakimś miesiącu czasu wymieniłem klocki. Były faktycznie zużyte - przód. Wraz z klockami wymieniłem czujnik - przód. Od tamtej pory kontrolka świeci się cały czas i nawet nie gaśnie. Przejechałem jakieś 200 km. i nic. Czy ta kontrolka odpowiada jeszcze za coś innego? Czy może jest odpowiedzialna również za płyn hamulcowy? I czy trzeba ją może zresetować? Pozdrawiam
  10. Dwie śrubki pod skórzaną osłoną lewarka, jedna pod włącznikiem świateł awaryjnych i dwie z tyłu (zobaczysz je po ściągnięciu plastiku nad tylnią kratką nawiewu). Zmieniałem drewno w zeszłym roku i jakoś tak to było. Pamiętaj o tych ostatnich śrubkach i nie szarp bo połamiesz uchwyty.
  11. Cześć LUKAS23. Ja rozwiązałem już mój problem z katem. Również nie czekałem zbyt długo na wymianę i odpuściłem sobie dalsze poszukiwania używanego oryginału. Założyłem nowy zamiennik z metalowym wkładem. Tak jak sądziłęm dźwięk uległ zmianie. Poza tym wszystko jest ok. Podczas normalnej jazdy do 3000 obr. dźwięk jest prawie normalny, lecz przy ostrzejszym deptaniu, powyżej 3500 obr. i więcej, pojawia się metaliczny oddźwięk. Jest to trochę denerwujące. Co do samego kata to jest to zwykły zamiennik z jednym wyściem i wejściem po środku kata (na wprost). Mechanior dospawał oryginalne kolanko, także przekrój ruru na 100% się nie zmienił. W sumie spaw na trzech łączeniach. Podobno wkład metalowy jest o wiele trwalszy (odporniejszy na temperatury), ale dzisiaj zastanawiam się czy nie wolałbym kata z wkładem ceramicznym. Przynajmniej dźwięk byłby oryginalny. Ogólnie po wymianie samochód dostał skrzydeł. Wielka radość, ale z czasem dźwięk trochę denerwuje. Jak znajdę trochę czasu to postaram się zamieścić fotki. Koszt 278 zł - kat + 80 zł - robocizna. Pozdrawiam
  12. Grzesiek1978

    520 kopci na biało

    Sprawdź czy masz katalizator. Jeśli go nie ma lub został zamieniony na strumiennicę albo inne badziewie typu tłumik przelotowy to będzie to.
  13. Witam. Czy są to oryginalne katalizatory najlepiej sprzwdzić na stronie http://bmwfans.info/original/ Polecam. Na prawdę świetna stronka. Moim zdaniem są to jeszcze oryginalne katalizatory, a co do założenia tłumików przelotowych odpowiedź masz wyżej. Tłumik nigdy nie będzie spełniał funkcji katalizatora. Kolega FuXX potwierdził moją wypowiedź na temat sporego dymu, który wydobywa się z tłumika. Przy założeniu tego ustrojstwa jesteś narażony na inny dźwięk wydechu. Pocieszę cię tym, ze jesteś w nieco lepszej sytuacji niż i inni koledzy z uszkodzonymi katalizatorami w E39, bo u ciebie wyjście i wejście jest na wprost katalizatorów. Dlatego też będziesz miał mniejszy problem z dobraniem katów lub tłumików w ich miejsce. Na twoim miejscu skłoniłbym się ku nowym zamienniku kata lub używce. Co do brzęcącego tłumika środkowego podejrzewam, że jakieś fragmenty wkładu katalizatora się ukruszyły i przedostały się dalej do układu. Dlatego wstrzymałbym się z jego wymianą. Proponuję jego wykręcenie i ewentualnie wytrzepanie zawartości. Przypominam, że to tylko moje domysły. Decyzja należy do ciebie. Pozdrawiam
  14. Ściągnij gumową gałkę potencjometru głośności. Zobaczysz tam (tuż nad nim) miejsce na śrubokręt płaski bądź imbusik (w zależności od modelu). Delikatnie przekręć i radio wyskoczy.
  15. Problem polega na tym, że nie bardzo jest gdzie umieścić plecionkę. Musi ona znajdować się przed katalizatorem, a tam niestety nie ma miejsca. Sama plecionka to nie najlepszy pomysł. Katalizator musi być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.