Skocz do zawartości

-Bolo-

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O -Bolo-

  • Urodziny 15.07.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d touring, e39 528 touring
  • Lokalizacja
    Turza Śl

Osiągnięcia -Bolo-

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, bez inpy ani rusz...
  2. Witam wszystkich. Moja przygoda z softem zaczęła się gdy sobie sam inpą wykasowałem soft w swoim e39 mk3 16/9. Po przeczytaniu całego tematu i tak nie mogłem nic wgrać, przerobiłem atari, martwego czytnika itd. Dopiero po wywołaniu w inpie polecenia wgraniu softa (shift +f7) wgrałem v27 od Yaza. No ale mam kolejny problem, język usa i hiszpański. Może ktoś podpowie u kogo znajdę soft z językiem gb i d? Chciałem wgrać v17 czy v21, jednak po rozpakowaniu mam dwa obrazy do nagrania, program imgburn od razu wywala błąd przed nagraniem, drugi w czasie weryfikacji, nie odważyłem się włożyć tych płyt (sony) do czytnika. Jak nagrać te softy? Czy istnieje może jakiś v27 z językami gb i d? Liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam czytających.
  3. Problem rozwiązany, niestety uszkodzony był tuner, po wymianie na inny egzemplarz wszystkie usterki zniknęły :D
  4. Witam, mam ten sam problem w mk3, może ktoś wie czy faktycznie tuner (mam chyba bm24) jest uszkodzony
  5. ok, ale zastanawiam się czy warto, słyszałem że zaciski dwu tłoczkowe to żadna rewelacja, jak zmieniać to na 4 tłoczkowe brembo, tak więc nie wiem czy sprawa warta zachodu .
  6. Witam, może ktoś się orientuje czy można bezproblemowo przełożyć kompletne duże hamulce z v8 do 528 99r. Czy zaciski będą pasowały na jarzma, czy pompa hamulcowa obsłuży większe zaciski, może ktoś przerabiał ten temat, czy warto?
  7. Ja zrobiłem na mojej e36 325 91 r już 180 tyś km. na sekwencji BRC sequent 56 wtryski keihin !! zakładałem ją 7 lat temu za prawie 6 tyś.zł Za ten czas to wymieniłem 2 razy sondę, tłumik końcowy (zgnił oryginał bo spaliny są lpg są bardziej wilgotne) no i wiadomo filtry gazu co 30 tyś. km. Pól roku temu wgrałem do instalacji najnowszy soft, drugi raz strojenie mapy i auto lata bez zastrzeżeń !!! Niemcy, Czechy Słowacja, jadę wszędzie. Auto ma przejechane w tej chwili 360 tyś. km. 150 tyś.km jeździ dodatkowo na chipie. Żadnych najmniejszych problemów z instalacją ani silnikiem !!! Auto pali od 10 do 16 litrów przy 230 km/h . Auto posiadam już 8 lat. Polecam wszystkim sekwencje BRC i by każdy trafił na bardzo dobrego gazownika jak ja. Jeśli ktoś z Wodzisławia, Rybnika to mogę podać namiary.
  8. Witam, a czy da się zamienić wzmacniacz hifi na ten z dsp, kostki będa pasować? Mam kombi e39 z navi sub itd.
  9. e39 528 touring, manual 99r przebieg 127 tyś. 7 tyś moje. Auto od pierwszego właściciela, mam go pól roku wymieniłem: termostat allegro 90 zł visco 100 zł poduszka nivo 650 zł (aso) łączniki drążków kolumny kierowniczej 100 zł geometria 0 zł pasek klimy 30 zł pompa wody 120 zł dwie rolki 70 zł świece 200 zł olej valvoline 0w30 filtry wszystkie ok 500 zł delikatnie pękła guma przepływki ( dało się skleić) przestało grzać moje siedzenie :cry2: nie zdążyłem zrobić Robocizna 0 zł Jednym słowem e39 to bardzo delikatne auto i wrażliwe na polskie warunki. Mam też od 6 lat e36 325 91 r 347 tys. w tym 160 tyś na gazie sekw. brc i jest to auto bezawaryjne !!!!!!! Miłem też e30 2,0 2,5 niezniszczalne, w rodzinie mamy e34 M5 525 tds (550 tyś) 520 bezawaryjne !!!!!! Brat ma 530d 2001r 260 tyś, 40 to jego, tyle co pamiętam: drążki zawieszenia, turbo, odma, termostat, katy, przewód stalowy wspomagania,jakieś przewody, plastyczki i same duperele, ogólnie auto zadbane ale od strony mechaniki wymaga dużo czasu i wiedzy Niestety bawarska choroba opętała moją rodzinę już ponad 10 lat temu i do tej pory jest to najpiękniejsze uzależnianie.....
  10. A prawdą jest to że niektórych modulów nie można kodować? ponoc ten mój oryginalny taki jest - taka teoria padła z ust pewnego speca gdy podałem mu mój vin.. To nie pozostaje mi nic innego jak spróbowac jeszcze raz z tym starym.. zamienie jeszcze z ciekawsci moduł od brata z 530d Co dokładnie znaczą xxx w "KALTUEBERWACHUNG_xxx" ? -jest to drugi człon, oznaczenie poszczególnej żarówki?wystepuje ich tam kilka/kilkanaście wersji w pliku fsw – poprawcie mnie jeśli się mysle. Z wszelkimi opcjami nicht_aktiv, nich_melden też próbowałem. Spróbuje wkleić całą zawartość mojego pliku jak już nie dam rady.. W każdym razie dzięki za wskazówki
  11. No właśnie ze próbowałem wg. tego tematu ncsem i auto na koncu mrugało 3x lampami ale nic z tego. To w takim razie byłaby tylko kropka przy przebiegu, a nie dodatkowo check ze stopów i problem z wstecznym? T spróbuje może z nowym modułem - jak w takim razie nauczyć nowy moduł właściwego vinu, przebiegu i kluczyka (to jest ten zcs jak dobrze kumam?) Z góry dziekuje za pomoc
  12. Witam, zaskoczył mnie ostatnio taki problem a mianowicie : e39 528 touring z 99r. Z przodu fabryczne ksenony. Założyłem lampy do tyłu po lifcie i od razu wyskoczył mi błąd tylnych lamp pozycyjnych, prócz tego "diody" lekko pulsują i zaczęły żarzyć się lampy stopu. Kupiłem moduł świateł po lifcie o numerze 6 908 466 ( sprzedawca twierdzi że niby pochodzi z Alpiny 3,3) ale po lifcie. Mój stary moduł ma nr.8 386 208. Po założeniu żarzące światła stopów zniknęły, ale od razu wyskoczył błąd świateł hamowania. Nie można również włączyć tylnych przeciwmgielnych. Obok kilometrów dziennych zapaliła się czerwona kropka. Co jest nie tak? Czy moduł który kupiłem jest uszkodzony? Gdzie szukać w tym przypadku rozwiązania? Dodam, że mój oryginalny moduł jest niekodowalny.
  13. Problem rozwiązany, miałem zbyt duże cisnienie w układzie klimatyzacji, po jego wyrównaniu problem ustąpił...
  14. Tyle co się dowiedziałem, to zależne to może być od ciśnienia w układzie klimy tzn: zbyt mała ilosć czynnika chłodzącego, wtedy ciśnienie w układzie klimy wzrasta i wentylator pracuje na pełnych obrotach. Trzeba sprawdzić ciśnienie w układzie klimy, ja wybieram się w przyszłym tygodniu, zobaczymy jak jest....
  15. Witam, posiadam e39 528 kombi 00r. i mam chyba problem z wentylatorem. Gdy włączm klime załącza się ale wchodzi od razu na bardzo ale to bardzo wysokie obroty, wydaje mi się, że powinna być jakaś stopniowa regulacja obrotów wentylatora zalezna od nagrzania hłodnicy klimy. Prosze o info, gdzie zajrzeć w tej sprawie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.