Skocz do zawartości

tomkow10

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia tomkow10

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kolego nie jestem pewien co tam Ci się dzieje, ale ja ostatnio miałem problem z pilotem po wymianie modułu komfortu, looknij sobie na ten temat na 4 i 5 stronie tego tematu są moje posty o pilocie. MI POMOGŁO http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=726122#726122 pozdro
  2. witam wszystkich zarażonych chorobą BMW :8) oto historyjka na temat mojego problemu. parę miesięcy temu kupiłem wymarzone bmw 320d e46 :P . wszystko było ok z wyjątkiem nie działającej szyby kierowcy. okazało się że nie działa ona tylko w dół a w górę sygnał idzie do drzwi tylko krańcowy trzyma. odwiedziłem paru elektryków którzy zawsze zaczynali od przełącznika mimo tego że im mówiłem że przełącznik jest ok. próbowało też paru kumpli którzy uważali się za "elektryków". suma summarum skończyło się tym że kupiłem na allegro lekko używany moduł komfortu za okazyjną cenę 160 PLN :cool2:. normalnie ok 250 PLN. wymieniłem moduł i okazało się że po prawie roku szyba kierowcy w końcu ruszyła się z miejsca :dance:. SUKCES :-D. problem pojawił się kiedy po paru godzinach od wymiany chciałem wieczorem pod domem zamknąć autko. i co??? i NIC!!! pilot kluczyka nie działa. załamany zamknąłem samochód starą metodą i poszedłem do domu :cry2: aby studiować setki stron forum www.bmw-klub.pl w celu znalezienia przyczyny i rozwiązania problemu. po "JAKIMŚ" czasie znalazłem ten temat i dzięki postowi :modlitwa:"SHEEP":modlitwa: udało mi się uruchomić centralny z pilota. wykonałem czynności jak :modlitwa: SHEEP :modlitwa: kazał i już prawie wszystko jest OK. prawie bo jak zakodowałem jeden kluczyk to drugi mi nie działa, jak zakodowałem drugi kluczyk to pierwszy przestał działać. tak że jest ok ale tylko na jednym kluczyku. i jeszcze co się tyczy opisu czynności to ja musiałem zrobić jedną zmianę, mianowicie klawisz UNLOCK musiałem wcisnąć i trzymać jak kluczyk był jeszcze w stacyjce. cały opis wszystkich czynności, które wykonałem: -wsiadam do samochodu -zamykam drzwi -wkładam kluczyk do stacyjki -przekręcam kluczyk na pozycję 1 -wciskam na kluczyku klawisz UNLOCK (otwieranie drzwi) i go trzymam wciśniętego -przekręcam kluczyk na pozycję 0 i wyciągam kluczyk -trzymając wciśnięty klawisz UNLOCK wciskam powoli i dokładnie 3 razy klawisz LOCK (zamykanie drzwi) -puszczam klawisz UNLOCK -samochód dla potwierdzenia udanej czynności zamyka i otwiera drzwi - jeżeli tego nie zrobi to znaczy że procedura została źle wykonana -dla sprawdzenia sam zamykam i otwieram samochód i wszystko działa :-D Jeżeli ktoś wie w jaki sposób uruchomić dwa kluczyki na raz to proszę o podanie procedury. domyślam się że to co opisałem to jest procedura zmiany kodowania kluczyka i dlatego będzie działać tylko na jednym kluczyku, aby zakodować drugi taki sam kluczyk trzeba zrobić coś innego, tylko co??? pozdrawiam wszystkich zarażonych :D
  3. No to zrobione. dzięki za pomoc. Wymontowałem jaśka i okazało się to dziecinnie proste. Nie ma potrzeby odkręcać jakiejkolwiek śruby, ale śrubokręt trzeba mieć i to najlepiej płaski i też wcale nie najmniejszy. Z tyłu kierownicy są dwa nacięcia przez które trzeba włożyć śrubokręt końcówką w stronę osi kierownicy. trzeba "na macanta" znaleźć sprężynę i ją popchnąć w stronę osi kierownicy. z szukaniem może się troszeczkę zejść, ale pamiętać trzeba że ta sprężyna ma dwa końce obok siebie a pchać trzeba ten odpowiedni, na zdjęciu widać jak i co? Powodzenia dla wszystkich :-) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dccedd4cbc8e44bf.html
  4. dzięki chłopaki za pomoc. Narazie wiem chyba wszystko. W poniedziałek będę walczył dalej i jak przewalcze to się do Was odezwę. Dzięki
  5. Miałem podobny problem tyle tylko że d 320D. Nie wiedziałem co robić rano po nocy jak przychodziłem to moja betka nie mogła odpalić, po kilku próbach odpalała i do końca dnia był spokój. z czasem sytuacja się pogarszała i przestał w ogóle palić. Co się okazało - pojechałem do elektryka a ten mi powiedział że to alarm go blokuje i tylko ASO może pomóc z oryginalnym alarmem, więc dorwałem numer do elektryka z aso bmw i po rozmowie doszliśmy do wniosku że to nie może być alarm tylko albo padła pompka albo przekaźnik od pompki. Zacząłem od przekaźnika i jak się okazało dobrze. Zamieniłem miejscami dwa przekaźniki od pompki i od klaksonu i wszystko działa. Tak że sprawdź przekaźniki. Znajdują się za schowkiem pasażera, trzeba go zdemontować i chyba jeden ze skrajnych to przekaźnik pompki.
  6. To znaczy są pod jaśkiem takie dwie sprężyny z dość grubego drutu, to je trzeba odgiąć??? nie ma potrzeby odkręcania jakichkolwiek śrub żeby go wymontować???
  7. Miałem suszę w baku (320D) i na stacji zatankowałem V98 pod sam koreczek a następnego dnia rano miałem wyjazd w trasę. Przez całą noc mój kumpel reanimował mi samochód, czyli spuścił paliwo i wlał prawidłowe, do tej pory jeżdżę bez żadnych problemów a minęło już jakieś 25000km. powiem jeszcze że przejechałem na 98 jakieś 5 kilometrów.
  8. Witam Mam e46 z taką oto kierownicą http://bmwfans.info/original/E46/tou/320d-M47N/ECE/L/N/2002/09/mg-32/ill-32_1173/ przy okazji malowania maski postanowiłem polakierować sobie parę plastikowych elementów z deski rozdzielczej. wszystko szło dobrze do czasu kiedy zabrałem się za rozkręcanie kierownicy, żeby zdemontować plastiki do lakierowania. Osłonki udało mi się zdemontować bez większych uszkodzeń ale żeby je zamontować z powrotem to muszę najpierw odkręcić airbag. I tu utknąłem. Czy ktoś kiedyś rozbierał taka kierownicę??? Jeśli tak to proszę o pomoc. :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.