Skocz do zawartości

Bobaz

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chełm

Osiągnięcia Bobaz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pytanie stąd, iż obecnie użytkuje e30 kanapa sie nie rozkłada, kolega ma e46 i rękaw tylko a na allegro widziałem e39 z nierozkładaną kanapą. Wobec powyższych faktów nabrałem podejżeń, że jeżeli chodzi o sedany w BMW to są to kanapy nierozkładane. Mam na oku e39 520 98 :shock:
  2. Witam, Chciałbym sie dowiedzieć czy e39 sedan występuje z tylnumi siedzeniami rozkładanymi (dzielone/niedzielone). Z góry bardzo dziękuję za informację.
  3. Być może chodzi o poduszki amortyzatorów?? U siebie tez mialem stuki na nierównościach i przyczyną były właśnie a w zasadzie była poduszka amortyzatora. :D
  4. Bobaz

    Jakie kolo zamachowe??

    Witam wszystkich. :hand: Czy ktos moglby mi pomóc i napisac czy w 316 m40 1990 koło zamachowe jest dwumasowe, czy nie. :?:
  5. Dzieki za podpowiedz w tej sprawie :) Czy moglbys podac mi adresy szrotów, badz miejsc w Warszawie lub okolicy gdzie mozn by bylo taki most jak i inne czesci zakupi, najlepiej jakies miejsce z czesciami do bmw. Pytam bo wlasnie przepfrowadzilem sie do Wawy. :mrgreen:
  6. Koledzy, pomożcie rozstrzygnąć kwestie skondinąd oklepaną. :mad2: Chodzi o wyjący tylny most. Podobno nie oplaca się tego remontować a i wymiana nie zawsze przynosi zamierzone efekty gdyż większość mostów w e 30 po prostu wyć lubi. I tu mam pytanie. Slyszlem iż mozty z aut o większych pojemnościach silnika są lepsze jako używane i dają sansę, że po wymoanie wszystko będzie ok. :cool2: Czy te mosty dają się zamontowć do kązdego typu auta? Mi chodzi o m40 1.6.
  7. Bobaz

    Łożysko sprzęgła...

    jezeli chodzi o wymiane lozyska n walku atakujacym to sprawa wygloda tak iz sama robocizna kosztuje ok 900 zlotych. Pozatym tam jest tych lozysk kilka i nigdy nie ma sie pewnosci ze usunie sie usterke. Pozatym mam pytanie czy zuzycie tych lozysk moze wplywac w jakis sposob inny niz akustyczny na zachowanie sie auta??
  8. Bobaz

    Sprzęgło szarpie

    Wlasnie tam zaglądalem :? ale niestety okazalo sie ze to nie to, zastanawiam sie czy moze byc to spowodowane uszkodzeniem kola zamachowego podobno dwumasowe maja to do siebie ze sie psuja. Ale nie weim czy u mnie jest dwumasowe.
  9. Bobaz

    Łożysko sprzęgła...

    Słychać wyraźnie podczas postoju na wolnych obrotach, poźniej nie. Czy ktoś wie czy może to mieć jakiś wpływ na pracę skrzyni oprócz efektów akustycznych??
  10. Czy są to te poduszki, które znajdują się pod podwoziem, te na suwakach??
  11. Czy możliwe jest, iż zużyją się widełki a nie trzpień?? Tzn. u mnie też skrzypi przy wciskaniu ale siłownik, a co za tym idzie trzpień jest nowy. Co o tym myślicie??
  12. Mam problem, :cry2: chodzi o szarpanie podczas zmiany biegów. Na forum przeczytałem iż może być to spowodowane zużyciem koła zamachowego skrzyni biegów. Z kolei objawy akusyczne są takie jak, co też dowiedziałęm się na forum, przy zużytym łożysku atakującym skrzyni biegów, tzn szym przy wyciśniętym sprzęgle który ustaje po wcisnięciu. Wymieniłem tarcze, docisk i łożysko, ale objawy nie ustąpiły, czy możliwe jest że i koło i łożysko są zużyte? Proszę o radę w tej sprawie.
  13. Bobaz

    Łożysko sprzęgła...

    Dokładnie jestem za gdyż mam tak samo, też myślałem że to łożysko oporowe wieć wymieniłem przy okazji całe sprzegło a i tak ten charakterystyczny dzwięk nie przeszedł, dalej rzegota i tak samo jak u ciebie jak wcisnę sprzegło przestaje wiec nie moze byc to łożysko oporowe gdyż je wymieniłem na nowe (oryginał) wiec teraz spróbuję z tym łożyskiem w skrzyni i też się zastanawiam nad używką (cała skrzynia) jak to zrobię dam znać myslę że w przeciągu 2 miesięcy się do za to zabiorę Czy wiadomo n pewno iż powodem takiego zachowania jest łożysko na wałku atakującym, i czy można go wymienić bez poważnej ingerencji w skrzynie biegów??
  14. Bobaz

    Sprzęgło szarpie

    Dźieki za informację, raczej nie może być przyczyną Alarm, bo takiego w moim aucie nie ma :oops: .Ale wielce prawdopodobne wydaje mi się iż problem leży w odpowietrzeniu tzn. ja nigdy nie robilem tego drogą odwrotną przez wtłaczanie płynu, tylko konwencjonalnie :duh: . Po kazdym odpowietrzeniu auto przez 20 min jeździło jak marzenie a później zaczynalo szarpać. Więc lecę do garażu to sprawdzić!! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.