Skocz do zawartości

lukryz

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F15 25d, FF Mk3 RS
  • Lokalizacja
    B-c

Osiągnięcia lukryz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Chyba jednak cudotwórca skasował błąd ponieważ wczoraj ponownie wyskoczył błąd resistrant control failure:( W poniedziałek go odwiedzę i zobaczę co powie. Ile kosztuje nowa mata? Pozdrawiam
  2. Witam. Jakiś czas temu pojawił mi się błąd, który ( ponoć) dawała mata pasażera. Oczywiście napinacze pasów oraz poduszki były nieaktywne, pełno kontrolek czerwonych itd. Oddałem auto do elektromechanika, stwierdził,że pewnie jest mata uszkodzona, zaproponował jakiś emulator, który ominie matę. Ponoć wówczas ona jest nieaktywna a komputer ma sygnał o zajętości pasażera cały czas. Po odbiorze auta oczywiście błędu już nie było. Zdziwił mnie jednak fakt,że gdy pasażer siedzi na fotelu to fotel wyczuwa jego obecność czyli pojawia się kontrolka niezapiętych pasów ( oczywiście jeśli nie zapnie ). Czy faktycznie został założony emulator za 300zł czy mechanik mnie ściemnia? Jakie jest Wasze zdanie? NIe znam się na tym i chcę mieć jakąś wiedze przed wizytą u owego mechanika. Pozdrawiam
  3. lukryz

    hak elektryczny e61

    Mam do sprzedania hak elektryczny. Kupiłem używany, bodajżę rok 2008, kupiłem nowe dwa moduły. NIestety hak przeleżał rok w garażu bo w sumie nie był potrzebny. Jeśli jeteś zainteresowany mogę niedrogo odsprzedać.
  4. 535d 2005, po mieście ok 13l przy spokojniej jeździe na rozgrzanym silniku. W trasie przy spokojniej jeździe spali połowe tego. Niestety takie są uroki automatu :)
  5. Faktycznie to jakaś masakra, nie wiem skąd taka ilość, jakiś błąd systemowy zapewne. pozdrawiam
  6. Dzięki chłopaki za odpowiedź. Pozdrawiam
  7. lukryz

    Predkosc maksymalna

    Dzięki za info, byłem pewny,że jakiś komunikat wyskakuje. Pozdrawiam.
  8. lukryz

    Predkosc maksymalna

    Moja e61 535d 255 jedzie. Nie wiem czy ma ogranicznik czy poprostu to jej max. Rozpędza się do tej prędkości pod górę. Jadąć w dół równiez 255 i nic więcej. Czy gdy blokada włącza się to komputer pokazuje jakiś komunikat? pzdr
  9. Witam, miałem podobny problem. Piolot raz działał, raz nie działał. Przypadkowo zauważyłem,że działa gdy otworzę i zamknę klapę. Okazało się,że przewód przy zawiasie klapy uszkodził się - wystarczyła naprawa kabla. Serwis w niemczech za diagnozę i naprawa zabrał 100euro :) pzdr
  10. Witam, miałem podobny problem. Piolot raz działał, raz nie działał. Przypadkowo zauważyłem,że działa gdy otworzę i zamknę klapę. Okazało się,że przewód przy zawiasie klapy uszkodził się - wystarczyła naprawa kabla. Serwis w niemczech za diagnozę i naprawa zabrał 100euro :) pzdr
  11. Witam, miałem podobny problem. Piolot raz działał, raz nie działał. Przypadkowo zauważyłem,że działa gdy otworzę i zamknę klapę. Okazało się,że przewód przy zawiasie klapy uszkodził się - wystarczyła naprawa kabla. Serwis w niemczech za diagnozę i naprawa zabrał 100euro :) pzdr
  12. Witam, miałem podobny problem. Piolot raz działał, raz nie działał. Przypadkowo zauważyłem,że działa gdy otworzę i zamknę klapę. Okazało się,że przewód przy zawiasie klapy uszkodził się - wystarczyła naprawa kabla. Serwis w niemczech za diagnozę i naprawa zabrał 100euro :) pzdr
  13. Witam, ja miałem trochę inny problem. Przy ok 3000 obrotów auto strasznie świszczało- pojawiał się zupełny brak mocy, po ok 15km świst zaprzestał, auto straciło całkowicie moc. Okazało się,że jakaś "rurka" odkręciła się.
  14. Witam, ja miałem trochę inny problem. Przy ok 3000 obrotów auto strasznie świszczało- pojawiał się zupełny brak mocy, po ok 15km świst zaprzestał, auto straciło całkowicie moc. Okazało się,że jakaś "rurka" odkręciła się.
  15. Witam. Po przeczytaniu kilku wątków na temat zachowania się silnika po otwarciu korka postanowiłem sam zobaczyć jak jest u mnie. Zdziwiłem się ponieważ zaraz po odkręceniu korka silnik zaczyna wydobywać metaliczne stuki. W przyszłym tygodniu dopiero mogę udać się do serwisu w celu diagnozy. Tutaj mam pytanko do forumowiczów- czy ktoś zna przyczynę takiego zachowania? Może nie powinienem jeździć autem z takimi objawami ? Silnik pracuje normalnie gdy korek jest zakręcony, auto jeździ normalnie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.