Skocz do zawartości

mysticgs

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530D, F11 LCI
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia mysticgs

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mysticgs

    opony zima m pakiet

    Acha teraz rozumiem. Ja mam felgi oryginalne bmw m-pakiet do f10/f11 więc nie wiem jaka szerokość. W necie znajdziesz, aczkolwiek jak masz szerszą felge to rzeczywiście będzie lepsza szersza opona.
  2. mysticgs

    opony zima m pakiet

    Nie bardzo rozumiem o jakie krawężniki, ale jeśli chodzi ci o prześwit między kołem a nadkolem, to jest jeszcze bardzo duży. Tak czy owak, mam tak jak BMW zaleca/proponuje, więc nie może być źle :-)
  3. Niestety już wiem, że EuroPlus tego nie pokryje, bo w warunkach jest napisane, że lampy, szkło itp. nie podlega gwarancji. Tak przy okazji ta gwarancja o d.. rozbić. Przez rok żadna usterka nie została mi uznana. Oni dobrze wiedzą co się psuje, a co nie i na to dają gwarancję cwaniaczki.
  4. To dobra wiadomość, zobaczymy tylko czy gwarant Europlus się nie wypnie, w innym razie pewnie mnie pogonią bo gwarancja 2-letnia się skończyła. Dam znać, co powiedzą mi dziś w BMW.
  5. mysticgs

    opony zima m pakiet

    Mam M-pakiet 530d i na lato mam felgi m-pakiet 19" z oponami 245/40/19 run flat, a na zimę felgi m-pakiet 18" na oponach 245/45/18 run flat pirelli. Czyli wg wskazań tabliczki na drzwiach i tak też polecam. Podaję nr do gościa, co sprzedaje gumy głównie do BMW z tzw.gwiazdką - fajne ceny i gumy igiełki 603997590
  6. Hej wszystkim, czy ktoś spotkał się z pękaniem lamp w BMW ? Mam f111, 2013r po lifcie w M-pakiecie i jakiś czas temu zauważyłem pęknięcia lamp, które postępują. Nie wiem czy mam walczyć w BMW bo jeszcze mam gwarancję EuroPlus ? Skąd to może się brać ? Wada fabryczna? Link do zdjęcia lampy : https://drive.google.com/open?id=0BwImk_Qx0v7BU2k2WHFTMmlWVzg
  7. Panowie, sytuacja z instruktażem raczej opanowana, ale mam jeszcze jedno ważne pytanie. Czy jak odepnę kostki od włącznika zapłonu, oraz nawiewu itp, to pojawią się jakieś błędy w kompie ? Domyślam się aby nie powstały błędy i aby przypadkowo nie włączyć zapłonu trzeba by w pierwszej kolejności odpiąć przycisk start/stop ?
  8. Powoli jesteśmy w domu i kończymy przewodnik :-) Znalazłem info jak zdjąć konsolę, więc się tym dzielę : http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=5897529&postcount=12 Trzeba by tylko na wstępie zdjąć osłonę zamknięcia podłokietnika.
  9. Świetnie, mamy już przednie drzwi. Z tylnymi domyślam się, że jest tak samo ? Pozostaje jeszcze konsola środkowa, bo przednie listwy zwyczajnie trzeba tylko podważyć jak na tym filmie :
  10. Cześć, od 3 dni jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 530D, F11 z 2013 roku po lifcie. Chciałbym wymienić komplet listew ozdobnych ze srebrnych na ciemne brązowe, ale boję się czegoś zepsuć. Czy ktoś mógłby opisać krok po kroku jak to zrobić ? Grzebałem w Google, na YT, na forum i póki co wiem tylko, jak zdjąć listwę z nawiewem :-) Na dodatek mam oświetlenie ambientowe w listwach i też nie wiem, czy to nie utrudni dodatkowo sprawy? Myślę, że te informację przydadzą się wielu osobom. Listwy srebrne na połysku chętnie odstąpię lub zamienię się z kimś (tak przy okazji :-) )
  11. ok sprawdze,choć autem nie trzęsie na luzie i nie zauwazyzlem typowych objawów użytych poduch,ale skoro miałeś identyczny problem, to spróbuje . Pozdr
  12. Hej, odświeżam temat z przed dwóch lat ! Do dziś nie udało mi się rozwiązać problemu. Przy odpalaniu i gaszeniu silnika słychać dziwny dźwięk jakby zacieranie się czegoś w okolicach alternatora i napinacza z kołem pasowym. Problem mam od 4 lat odkąd mam auto, dźwięk się nigdy nie nasilał i jest słyszalny wyłącznie przy starcie i stopie motoru. Wymieniałem pasek, rolke napinacza i nic nie pomogło.Koło pasowe wg mechanika ok. Żaden "naprawiacz" w okolicy nie wie co to jest. Taki sam dźwięk słyszałem dziesiątki razy na parkingach w innych bmkach a także innych markach, więc nie jestem sam, a problem pewnie powszechnie znany. Jeden magik kiedyś powiedział, że to jakaś część wychodząca z silnika w okolicach wału jest skrzywiona i to powoduje przy rozruchu zgrzyt, ale nie wiem co o tym myśleć.Wkurza mnie to na tyle, że jestem gotów rozebrać pół silnika żebty to wyeliminować ! Czy ktoś miał i rozwiązał identyczny problem?? Zapraszam do ściągnięcia mp3 i posłuchania tego dźwięku. Liczę na pomoc, jeśli temat już był, to sorry, ale nic nie znalazłem, poza swoim starym postem z 2009r. http://www.independent.netshock.pl/gserwer/bmw%20330d.wav Pozdr
  13. Dzwonilem wlasnie, mam wyslac sterownik do sprawdzenia, jak nie da sie naprawic to pomogą poszukać nowy i zaprogramują. Koszty tylko spore 400-800zł za programowanie :-(( Ale oczywiscie juz dawno zapomnialem o naprawie i szukam sterownika, choc ciezko z tym do mojego modelu i rocznika.
  14. jak pamiętam miałem podobne objawy 2 lata temu, wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i problem znikł. Zacinał się, raz działał , raz nie, problem się nasilał.
  15. Jest już niemal pewne na 100% ze moj problem to rozwarstwienie laminatu. Musze wymienić sterownik, teraz mysle gdzie taki znaleźć i jak wygląda zgranie pamieci itp..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.