Skocz do zawartości

pawlacz

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318TDS
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zawód
    elektryk

Osiągnięcia pawlacz

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. pawlacz

    chłodnica do wymiany???

    Dzięki koledzy za info. I kolejne informację jakie usłyszałem, że w BMW jest zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia, aby bawić się w klejenie czy coś w tym stylu. Więc czeka mnie wymiana na nową. Więc może poradzicie gdzie kupić nową (jakoś nie ufam używanym). Bo jak na razie najtaniej co zlokalizowałem to 530zł za oryginał (uroki klekotów). Wszystkie zamienniki są droższe. A do czasu wymiany trzeba jeździć na tym co jest. Króciec o połowę krótszy, ale obejma jeszcze ma na czym się trzymać. Ale jakoś mam obawy, że zbyt długo to nie wytrzyma, a nie mam zamiaru czekać aż pęknie dalej. Pozdrawiam
  2. pawlacz

    chłodnica do wymiany???

    Chodzi o chłodnicę. Z lewej i prawej strony jest element plastikowy. Do i z tcy elementów plastykowych wychodzą krućce do podłączenia węża. Na zdjęciu w linku po lewej stronie jest króciec do górnego węża i właśnie ten mi pękł. Słyszałem, że można właśnie wymienić sam ten krócieć. Jak również słyszałem, że można wymienić cały ten plastikowy bok. A chodzi konkretnie, czy taka naprawa jest fachowym rozwiązaniem czy tylko półśrodkiem. Bo jeżeli ma to być jakś półśrodek, to przeboleje te pare stówek kupię nową chłodnicę. http://www.allegro.pl/item645371865_chlodnica_intercooler_bmw_e36_318_tds_1_7_1_7.html Pozdrawiam
  3. pawlacz

    chłodnica do wymiany???

    Mam na myśli sprzedarz wysyłkową bo jeśli chodzi o sklepy z okolic to znam. Mieszkam w okolicach Torunia.
  4. pawlacz

    chłodnica do wymiany???

    Witam Odświeżam temat. Też urwał mi się kruczeć przy chłodnicy, ten od montażu górnego węża po lewej stronie samochodu. Ułamał się tak w połowie. Słyszałem, że jak się do go gdzieś od drugiej powiedzmy uszkodzonej chłodnicy ten element można wymienić bez większych problemów. Czy to prawda? I jeszcze podobno można wymienić ten element z całym bokiem chłodnicy. Co sądzicie o takich naprawach? I jeszcze jedno gdzie można dorwać chłodnicę za przyzwoite peiniądze Mowa o E36 TDS Compact Pozdrawiam
  5. Odnośnie opon nie będę rzucał konkretnymi modelami. Ale mogę powiedzieć, że z własnego doświadczenie wolę kupić używane markowe zamiast noname nówki. Miałem sytuację z samochodem (nie moim), ale w rodzinie. Za czasów studiów brat użyczył mi furę (wyjechał). W miedzy czasie prośbom abym mu zmienił mu opony w polówce. Miał założone mischeliny – stare – bieżnik w miarę ale juz ze starości pękały. Po zmianie na nonami nówki (niestety już nie pamiętam firmy) samochód stracił przyczepność na mokrym (na suchym podobna odczucia). Ja zwróciłem na to uwagę. Brata o tym powiedziałem. Nie wiem czy mnie nie posłuchał czy się zagalopował, ale przy pierwszym deszczu w trasie na zakręcie pojechał prosto i zlądował w rowie. A odnośnie opon to mam zaufanie do goodyear-ów (zimówki) i mischeliny lub dunlop lato. Na tych się nie zawiodłem oponach. Pozdrawiam
  6. Mnie się wydaje, że cały problem tkwi w A konkretretnie w dokładności tego wyważenia. Coś mi się wydaje, że żaden zakład zajmujący się regeneracją nie posada to tego odpowiedniego sprzętu. Ale to moje zdanie, ale nie jestem w tej dziedzinie fachowcem. A tak z ciekawości. Czy prawdą jest, że jak zazsa olej to może nawet w ekstremalnych przypadkach dojść do wybuchu silnika? Kolego kendzi pewnie poszedł ci olej w tłumik więc będziesz musiał zrobić porządek z katem i wyczyść intercooler (jak dostał się też olej to też dojdzie do samozapłonu). Pozdrawiam
  7. pawlacz

    Pytanie apropo Xenonów...

    Jak zawsze do HIDowców robiących ze swoich samochodów burakowozy nic nie trafia. Nie mają, żadnych argumentów, poza przeszedł przegląd (ja mogę mieć przegląd bez wizyty samochodem na stacji diagnostycznej, a jak się spytasz diagnosty o HID to odpowie, jak ja mu nie dam to zmieni na halogeny i pojedzie gdzie indziej – strata klienta) lub ja nie oślepiam bo testowałem. A nie trafia do nich argumenty, że lampa ksenonowa wymaga dużą większej dokładności w wykonaniu, że inny kształt źródła światła wymaga innego klosza (halogen w lampie kloszu od lampy z ksenonem też będzie źle świecił) już nie wspomnę o licznych wypowiedziach specjalistów. Widać HIDdowcy pozjadali wszystkie rozumy. Jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że ktoś to badziewie zakładał jak weszły do sprzedaży i nie było nagłośnione czym to skutkuje, ale w tej chwili to zwykłe buractwo i nic więcej. Jak już ktoś napisał, jak lampa się wypali to się ją wymienia na nową lub jej elementy odpowiedzialne za rozsył strumienia świetlnego. A ta wypowiedz to już w ogóle mnie rozwaliła. Proszę Rado nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. HID daje mniej ciepła od halogenów. A lampy każde załatwisz, jeśli włożysz źródło o większej mocy i nie ma znaczenia czy to soczewkowa czy zwykła. Pozdrawiam PS: nie nazywajcie ksenonów żarnikami ani żarówkami – to jest źródło światła wyładowcze!!!
  8. pawlacz

    Pytanie apropo Xenonów...

    Kolejny wątek rozbity przez ....... Na ten temat już wiele pisano , między innymi ja się wypowiadałem. HID to badziewie oślepiające a dlaczego już zostało napisane wystarczająco.' Kolego hunter apeluje do kolegi o nierobienie ze sowjego świetnego wozu burakowazo (mam na myśli HIDy oczywiście). Masz zbyt dobrą opinię na tym forum i nie psuj jej. Pozdrawiam PS: Koledzy moderatorzy!!! po raz kolejny przypominam o ptk6 regulaminu.
  9. pawlacz

    Pytanie apropo Xenonów...

    Zawsze jak czytam tematy powiązane z zestawem HID ksenonów zastanawiam się gdzie jest moderator. 6. Na forum BMW Klubu Polska nie popieramy zabaw typu palenie gumy, nielegalnych wyścigów, chamskiego zachowanie na drodze, [b]łamania przepisów ruchu drogowego[/b] itd. Wątki o treściach zawierających tego typu informacje (w tym relacje, zdjęcia, filmy) będą usuwane, a autorzy dostaną ostrzeżenia. Pozdrawiam PS sorki, za wypowiedz niezwiązaną zbytnio z tematem
  10. Zdecydowanie lepsze na tył. Jak zablokujesz tylnie koła to tył cię wyprzedzi. Jak zablokujesz przednią oś to jedziesz prosto. Bardzo dobrze odczuwane na ślizgiem nawierzchni. Kiedyś było o tym na TVN Turbo w Jeździe Poskiej. Pozdrawiam
  11. pawlacz

    Compact - guma pod progiem

    dzięki panowie. Tak właśnie się spodziewałem, że taki jest jej cel. A brak wiedzy, pewnie dla tego, że jeszcze nie miałem potrzeby osobiście podnosić samochodu :-) odpukać ;-). Pozdrawiam
  12. pawlacz

    Compact - guma pod progiem

    Witam. Miałem dzisiaj małą przyjemność zahaczenia o krawężnik progiem. I odpadła mi jakaś guma o średnicy około 5cm. Miejsce mocowania wypada w miejscu mocowania lewarka, tyle że pod samochodem (na progu) Więc co to jest (nazwa) i do czego służy ta guma. Może pytanie banalne, ale nie wiem o co wołać w sklepie ;-) Zdjęcia tej gumy http://www.plikus.pl/zobacz_plik-guma_1-197659.html http://www.plikus.pl/zobacz_plik-guma_2-197661.html http://www.plikus.pl/zobacz_plik-guma_3-197662.html Pozdrawiam PS: jak wstawić fote?? Mam zdjęcie tej gumy ale nie wiem jak wkleić ;-)
  13. Kolego Hunter ciekawe wyniki. Podziel się jeszcze wynikami przy normalnej jeździe ;-) No i mam nadzieję że dojdzie do testu z kolegą Jakubem i się pochwalicie. Pozdrawiam
  14. W innym wątku doczytałem, że problem z wtryskami rozwiązany. Więc daj znać czy jakoś zmienił się apetyt Twojej Bawareczki ;-) Pozdrawiam i szerokości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.