Skocz do zawartości

piotrrutk

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TD 1998
  • Lokalizacja
    Brodnica

Osiągnięcia piotrrutk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam ten sam problem co kolega w temacie - po kodowaniu dziennych palą się światła mijania już po włączeniu zapłonu i niezależnie od położenia przełącznika świateł. Jak to naprawić? Proszę o pomoc. Nieaktualne, poradziłem sobie. Pomogło ponowne kodowanie za pomocą pustego pliku .MAN Po ponownym zakodowaniu świateł wszystko śmiga jak należy.
  2. Witam, zainstalowałem wirtualną maszynę z DIS pod Win7 od Trandolfa i wszystko ładnie działało do pierwszego ponownego uruchomienia DIS-a (za pomocą ukrytego menu oczywiście) po którym już nie wykrywa głowicy. Również po tym restarcie DIS nie odpowiada na pingi (maszyna VM z DIS-em). Jak to naprawić - usuwanie karty sieciowej oraz ponowne wpisywanie adresu głowicy nic nie daje!!! Nie przechodzi APITEST - chyba 09 timeout. Drugie pytanie - czy gotowa maszyna z DIS-em pójdzie na VMware Player czy też wyłącznie Workstation tak jak zrobiłem to w tej chwili?
  3. Jeżeli możesz to podeślij mi na PW linka do tego DIS-a.
  4. Problem rozwiązany - nowa instalka DIS V44 (VM 8 nie trzeba się bawić tak jak to jest w większości opisów, żeby wchodzić do wirtualnego biosu i tam wybierać napęd cd tylko startować z obrazu easy DIS base...) Jak by kokoś to interesowało proszę pisać. Dokładnie mam ten sam problem, po restarcie DIS-a nie wykrywa głowicy. Doraźnie rozwiązałem to jeszcze raz montując wirtualna maszynę od trendolf-a. Napisz dokładnie jak rozwiązałeś problem - instalowałeś od nowa DIS-a? Jaka instalka?
  5. Mam ten kabel, zainstalowałem INPĘ i działa LIVE DATA. DIS-a też uruchomiłem ale jeszcze mam drobne problemy z jego obsługą. Na razie łączyłem się wyłącznie z moim autem - E39 98r. 2.5 TD (M51). Jeszcze jedno pytanie - skoro łączy mi się DIS, przechodzi Quick Test, mogę odczytać błędy, to czy uda mi się z wykorzystaniem tego interfejsu zmienić obroty biegu jałowego w moim silniku M51. Jeżeli tak to proszę o pomoc gdzie szukać tej opcji??
  6. Proszę o podpowiedź, czy ta pompa będzie pasowała do mojej E39 525TD? Według katalogu nie, jednakże z tego co zapewniają sprzedawcy są takie same korpusy w tych pompach i wystarczy przełożyć koło pasowe od starej i będzie OK.
  7. Ja coprawda mam E39 ale właśnie TD. Silnik generalnie ok, spalanie u mnie średnio 8,7 l z tego 80% miasto. Nigdy nie spaliła mi więcej niż 9,5l, natomiast na trasie oscyluje około 7l. Moc silnika jak dla mnie wystarczająca, na autostradzie moja E39 spokojnie osiągnęła 2 paczki (ale to zależy od stanu silnika). Trochę wkurzająca jest kultura pracy tego silnika - a praktycznie jej brak, ale czego wymagać od starej konstrukcji diesla. Generalnie silnik polecany i nieporównywalnie tańszy w ewentualnej naprawie od 20D, 25D, 30D.
  8. Niewiem dokładnie jak w E36 i E46, ale w E39 awaria lewego przedniego czujnika w 90% przypadków oznacza awarię sterownika ABS. Jedną z prostszych metod jest zamiana czujnika lewego z prawym i podpięcie pod kompa, jak pokaże ponownie lewy przedni to może być właśnie sterownik.
  9. Dzieki, tylko napisz o co chodzi z tym ft323bl ponieważ parze na allegro i nigdzie tego typu symboliki nie widzę. I jeszcze jedno - czy po przełączeniu linii k z pinu 6 do 7 interfejs będzie działał z VW??
  10. To znaczy jaki, jeżeli możesz to podaj przykład i napisz czy do mojego również się to nadaje, ponieważ jestem zainteresowany zakupem jakiegoś interfejsu. Zaznaczam, że ja mam w swojej E39 okrągłe złącze diagnostyczne.
  11. Napisz jaki interfejs zamówiłeś i jakie masz auto - czyli rocznik oraz miesiąc. Ponieważ ja również zastanawiam się nad zakupem "kabelka" z softem ale kompletnie nie wiem w co wejść.
  12. Ja nastawniki już wymieniałem trzy, więc u mnie nie jest to na pewno ten element. Zastanawia mnie tylko cały czas opisany w pierwszym poście, a zaobserwowany ostatnio fakt tej mojej nierównej pracy po delikatnym dodaniu gazu, zaledwie o kilkadziesiąt obrotów powyżej obrotów biegu jałowego (750), ustępujący w okolicach 850 obrotów/min. Czym takie zachowanie silnika może być spowodowane?
  13. Dawka jest ustawiona nastawnikiem na około 4 (tak pokazywało na KTS). Z tym, że osoba ustawiająca dawkę twierdziła, że zbyt mocno skacze nawet jak silnik nie faluje gdyz zmieniała sie nawet o 0,2.
  14. Naprawdę ciężko jest to stwierdzić, jak pisałem na kompie teraz nie wykazuje żadnych błędów, a samochód nie szarpie przy ruszaniu, ani też nic nie słychać przy gaszeniu silnika. Moja E39 stała ponad dwa tygodnie u jednego "niby fachowca" w Kurzętniku (koło Nowego Miasta Lubawskiego) i niby zmieniał-podmieniał sterownik silnika, ale również miał podmienić pompę paliwa a z tego co stwierdziłem nic nie ruszył palcem. Także co do sterownika nie mam pewności, też jest brany pod uwagę. Tak przy okazji - czy sterownik silnika na podmiankę musi być od TD czy też może być TDS? I czy wystarczy go przełożyć i podpiąć, czy też trzeba jeszcze dodatkowo coś adaptować? I druga sprawa - czy sygnały generowane przez czujnik położenia wału da się w sposób wiarygodny zweryfikować oscyloskopem?
  15. Tak, ale to co zaznaczyłem znaczy "wibracje niskiej częstotliwości", czyli typowe, wkurzające wibracje, a nie telepanie silnikiem, prawie że nie wyskoczy z poduszek!!! Przy takim zjawisku zdarzały mi się nawet sytuacje, że napinacz paska wieloklinowego zaczynał wskutek tego "walić o obudowę, a karoseria samochodu wyraźnie skakała, więc to nie będą te wibracje, a na pewno coś innego. Po tych wszystkich swoich analizach i przemyśleniach jednak zaczynam stawiać na pompę lub też dwumasę, ale jest to chyba mało prawdopodobne aby dwumasa powodowała aż takie rozbieżności "chwilowej" dawki paliwa???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.