Skocz do zawartości

homik

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O homik

  • Urodziny 21.02.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E53 2005
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zawód
    KONTROLER

Osiągnięcia homik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. homik

    Podlaskie

    Witajcie, poszukuję godnego polecenia blacharza-lakiernika do ogarnięcia rantów drzwi - czyszczenie + lakierowanie. Ktoś kogoś?
  2. homik

    Mazowieckie

    Cześć, poszukuję speca od BMW, którego polecicie do ogarnięcia tematu wymiany pompy hamulcowej i klocków w X5 (E53) - najlepiej okolice Woli, Bemowa, Ochoty, Włoch. Ktoś kogoś? Z góry dzięki!
  3. homik

    Podlaskie

    Osobiście polecam Autotechnikę
  4. homik

    Podlaskie

    Czy ktoś poleci gdzie w Białym wymienić tuleje pływające w E53?
  5. Mógłbyś podać na której stronie albo rozdział bo szukałem i znalazłem tylko awaryjne zamykanie szyberdachu.... Ja to mam na stronie 34 w instrukcji obslugi pod tytulem "Gorna klapa bagaznika" Jesteś WIELKI, mimo iż problem rozwiązałem to takie informacje nigdy bezcenne !!! Niech kolega pitong uczy się jak pomagać! Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki !!!
  6. Wiesz co mam dla Ciebie rade na przyszłość, jak nie potrafisz pomóc to nie przeszkadzaj ! Uważasz że wiesz wszytko lepiej, a jak jest prośba o pomoc to nie potrafisz nic napisać, a potem cwaniakujesz że wiedziałeś itp. Koniec dyskusji bo trochę odbiegasz od tematu! :nienie:
  7. No to dawaj człowiek całe życie się uczy więc może skorzystam z twoich bezcennych rad! Tylko niech nie będą w stylu tego posta o kwiatkach.
  8. Mógłbyś podać na której stronie albo rozdział bo szukałem i znalazłem tylko awaryjne zamykanie szyberdachu....
  9. pitongu ... uważaj bo Ci żyłka pęknie od tych nerwów... specjalnie dla ciebie powtórzę pytanie 2: Ciekawa ta Twoja teoria o kwiatkach tylko dlaczego nikt z twórców auta jej nie opisał w instrukcji skoro jej niestosowanie jest tak niebezpieczne ??? :mad2: To że prąd jest pobierany przez wewnętrzne systemy podtrzymujące moduły itp. to chyba oczywiste ---> póki co baterii słonecznych żadne z fabrycznych aut na dachu nie ma ... Może więc powiesz jak długo jest w stanie w pełni sprawny 100ah akumulator pracować bez ładowania tak aby dało się jeszcze po tym czasie odpalić auto? Ja bez żadnej fachowej wiedzy obstawiam że to min. 30 dni !
  10. Stary nie spinaj się tylko odpowiedz na pytanie nr 2 to tak wiele? Wybacz jak lecę na wakacje to auto stoi ... to nie kwiatek ze 3eba go podlewać co tydzień żeby żyło...
  11. Skoro wiesz to czemu nie odpowiedziałeś na pytanie nr 2? Przy pozostawieniu autka na pozycjach jest info że światła są zapalone, a przy tym "cudownym" wynalazku akumulator rozładowany ... W swojej wersji E53 chyba nie mam ...
  12. A mógłbyś rozwinąć myśl? Tylko merytorycznie.
  13. VW - to też niemiecka myśl techniczna, dziś testowałem opla i ... te same dziwne pomysły. Swoją drogą to jestem ciekawy: 1. po pierwsze --- ilu użytkowników aut z niemiecką myślą technologiczną wie o takim "udogodnieniu" ?!! 2. po drugie --- ilu z tych wiedzących z tego korzysta ?!! :8) Pozdrawiam
  14. Widzę że sam sobie muszę odpowiedzieć ... Mimo iż obecna X5 to nie pierwsze auto z jedynej słusznej marki BMW to dopiero teraz się dowiedziałem że pozostawienie przełącznika kierunkowskazu w pozycji włączonej (prawy/lewy) przy braku kluczyków w stacyjce powoduje świecenie się światła pozycyjnego odpowiednio lewy/prawy. Nie wiem co ma na celu ta niemiecka myśl techniczna aczkolwiek proponuję nie zapominać o tym fakcie :8) Co do światła drogowego to nie wiem czemu tliła się ta żarówka --- być może to efekt doszczętnego rozładowania aku. Tak czy owak człowiek uczy się całe życie --- P.S. Marcin --- Dzięki :cool2:
  15. Witam, mam mały problem z Iksikiem opis niżej. Będąc na urlopie (wypad na ryby) trochę za długo korzystałem z radia i rozładowałem aku, kolega miał kable więc krótkie spięcie z Oplem i wszystko w porządku. Jeździłem tak przez kolejny tydzień (ok. 500 km przejechanych) i urlop się skończył. Jako że auta nie używam na co dzień to postało sobie na parkingu 12 dni (wcześniej stało i po 21 i nie było problemu). Dziś żona chce jechać na zakupy a tu niespodzianka i auto nie odpala ... i teraz: 1. Świeci się (tli się) żarówka od światła drogowego od strony kierowcy ---> czy to normalne jak się rozładuje akumulator, (w instrukcji nie ma o tym info), czy też jakieś zwarcie? Jeżeli normalne to czy tak zostawić czy odłączyć bezpiecznik/kable od żarówki? 2. Jak się dostać do bagażnika skoro zamek jest elektryczny a prądu w aku nie ma? 3. Czy to znaczy że aku już się skończyło i 3eba szukać nowego czy też coś wpierniczyło prąd i 3eba szukać prostownika? Miał ktoś/słyszał o podobnym przypadku? Czy ew. znacie jakiegoś sensownego elektryka w W-wie lub jej okolicach? Z góry dzięki za wszystkie odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.