Skocz do zawartości

MX_DH

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wieluń/Wrocław

Osiągnięcia MX_DH

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Proponował bym sprawdzić stan katalizatorów.U mnie identyczna sytuacja była jak padły katalizatory w sumie najpierw 1.Silnik podczas jazdy miał problem przekroczyć 4 tys obrotów . Możesz sprawdzic jak wzrasta ci spalanie na godzine pokazywane na zegarach (test nr 4). W normalnej sytuacji powinno podczas przyspieszania rosnąc wraz z obrotami do poziomu ponad 60-70/h. U mnie dochodziło do 40 i potem spadało. Pozdr
  2. Praktycznie takie same objawy miałem tuż przed tym jak przepływomierz wyzionął ducha,równie E39 540IA. Spróbuj odpiąc przepływke i tak pojeździć i zobaczyć czy jest jakaś zmiana.
  3. Podobny efekt mialem kiedys w e32 manual.Auto od nowosci ;) (tzn.odd kiedy je mialem ) mialo tendencje przy mocniejszym ruszaniu do dziwnych wibracji.Jezdzilem tak troche po czym zabralem sie za wymiane podpory walu ( byla rozerwana guma trzymajaca lozysko).Niestety po wymianie podopora wytrzymywala max 1 miesiac a wibracje coraz bardziej sie nasilaly.Ustalo to dopiero po wymianie walu, najwidoczniej na starym przesunelo cie cos na krzyzaku i telepalo.Tak wiec powodem wibracji moze byc guma miedzy walem a skrzynia,podpora walu albo w ekstremalnych sytuacjach sam wal. Pozdr
  4. MX_DH

    łańcuszek pompy oleju m60

    Naciąg łancuch regulujesz tak. Odkrecasz srube nr 7 na rysunku , wewnatrz masz srube(nakretke6) i jest ona od wewnatrz na imbus ktora "odpycha" pompe od silnika i naciaga lancuch.Jak mocno to napiac niestety nie wiem ,sam robilem to jakis czas temu i napialem tak aby lanuch dalo sie ruszyc jakies 2mm na boki. Pozdr
  5. Sciagalem pompe oleju coprawda w m62 i tam napiecie lancucha regulujesz tak. Odkrecasz calkiem jedna ze srub mocujacych pompe do reszty silnika i w otwor wkladasz klucz imbusowy bodajze 8mm i obracajac ustawiasz napiecie lancucha. Jak ustawisz dokrecasz i sprawdzasz czy sie za mocno nie poluzowal i tyle. U mnie w m62 wszystkie sruby byly na swoim miejscu ale profilaktycznie sprawdzalem. Pozdrawiam
  6. MX_DH

    Szpera do 540i

    Flansze rzeczywiscie sa mniejsze 94 ,z tymze ze z realoem wynika przynajmniej po rozmiarze zimeringu ktory uszczelnia flansze ze i M5 i 540 maja wieloklin po 50mm wiec powinno pasowac. http://bmwfans.info/original/E39/Lim/M5-S62/ECE/L/M/1997/10/mg-33/ill-33_1041/ chodzi o uszczelke z nr 18. Co do szerokosci to ciezko powiedziec ,na wszystkich zdjeciach wyglada podobnie , najwiecej tego jest na niemieckim ebay'u. Narazie stanalem na poszukiwaniu mostu z m5 w rozsadnej cenie. Pozdrawiam
  7. MX_DH

    Szpera do 540i

    Przymierzam sie do wlozenia do e39 540i w automacie szpery od m5 e39. Standartowo most ma 2,81 , z m5 ma takie przelozenie jak mosty dinana czyli 3,15 wiec powinno jezdzic. Chcialbym jednak to zrobic nie wydajac za wiele. Z danych na realoem wyglada ze poloski moga nie pasowac w M'ce sa grubsze pytanie czy po przelozeniu talezy przykreconych do dyfra calosc bedzie chodzila na polosiach z 540i. Polos z 540 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DJ61&mospid=47561&btnr=33_1122&hg=33&fg=25 Polos z M5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=33_1122&hg=33&fg=25 Chcialbym to zrobic tak Wyciagnac stary most jesli taleze do ktorych sa mocowane polosie beda takie same to nie bedzie problemu , jesli beda inne przelozyc taleze ze starego mostu do m5 i tu pytanie na jakie problemy moge napotkac? Schemat mostu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=33_1041&hg=33&fg=05 Czy ktos cos takiego przerabial i moglby pomoc? Pozdr
  8. Chodzi o kontrolke cisnienia oleju(kolor czerwony). Poziom oleju mam jakies 2/3 miedzy min a max.Zastanawiam sie czy moze to byc efekt poluzowanych srub pompy oleju (czesta przypadlosc m62).Kontrolka zapala sie podczas dluzszego mocnego hamowania,po odpuszczeniu hamulca gasnie,przy gwaltownym chwilowym kopnieciu w pedal hamulca kontrolka nie zapala sie. Pompe sprawdze przy najblizszej wymianie oleju i zobacze czy to to. Troche dziwne zeby ta kontrolka zapalala sie z powodu takiej a nie innej konstrukcji miski i smoka pompy oleju,gdyz przy ostrej jezdzie po torze prawdopodobnie kontrolka co chwile by sie wlaczala(a co za tym idzie spadalo cisnienie oleju).Moze ktos jeszcze najlepiej z silnikiem m62 potwierdzic czy takie zachowanie kontrolki jest normalne? Pozdrawiam
  9. Witam,w przeciagu ostatniego 1.5 miesiaca mialem juz 2 razy taka sytuacje.Najpierw ostre przyspieszenie potem hamowanie i na sekunde ,dwie zapala sie kontrolka oleju.Udalo ci sie dojsc co w twoim wypadku bylo powodem czy po wymianie oleju samo przeszlo? Poziom oleju mam ciut powyzej polowy miedzy min i max.Silnik chodzi bez zazutu.
  10. MX_DH

    [E32] ciezki problem z obrotami

    Sonda i reszta czesci jest ok. Co do zdolnego elektronika zna ktos kogos takiego na ślasku? Wiem ze moglbym podjechac na lepszego kompa tylko nie bardzo usmiecha mi sie wywalac kase w bloto jesli okaze sie i tak ze komputer do wymiany.A ten na allegro za 200 niestety ma inny nr,pewnie jest z automata i nie wiem czy bedzie pasowal.Moj ma 0 261 200 150 i zolta naklejke. Pozdrawiam MX_DH
  11. Co do gwintu niestety nie wiem nigdy tamtej sruby nie odkrecalem. Zawsze ustawialem "walkiem rozrzadu",dolu nie ruszalem. Pozdrawiam MX_DH
  12. MX_DH

    [E32] ciezki problem z obrotami

    Chyba znalazlem przyczyne tych dziwnych obrotow. Po podmienieniu komputera od znajomego z identycznego auta silnik zaczal pracowac normalnie. Tak wiec wyglada ze padl komputer silnika. Uzywke mam za 350 i zanim ja kupie chcialbym wiedziec czy nie da sie jakos uratowac starego komputera i czy ma to wogole sens,moze ktos to juz przerabial. Pozdrawiam MX_DH
  13. Nie wiem czy uda ci sie z tego zlapac ,najlepiej jakbys poszukal bentley manual'a i tam jest to ladnie rozrysowane ,gdzies to na forum jest trzeba poszukac. W skrocie ustawianie rozrzadu to tak. Kolo zebate na walku rozrzadu tak jak na powyzszym rysunku od kemot324. Sruby musza byc ustawione na krzyz rowno do glowicy i bloku ze znacznikem w lewym dolnym rogu(uwaga bo blok jest pochylony,SRUBY W ZADNYM WYPADKU NIE MOGA BYC W POZIOMIE w stosunku do ziemi) Na wale jest znacznik wyglada on tak 1|0 i ustawiasz go na "wskaznik na bloku"(takie wytloczenie). Jak sie zlozy wiadomo zanim zakrecisz rozrusznikiem obroc ze 2 razy silnikiem za srube od wiska.Jak sie da obrocic mozna probowac odpalac. Pozdrawiam MX_DH
  14. Witam od jakiegos czasu mam problem z wolnymi obrotami w 735 88r. Obroty byly idealne do pewnego dnia kiedy to po 5 min postoju i ponownym odpaleniu wolne obroty na benzynie zaczely falowac w okolicach 1500-1700(wyglada to tak jakby silnik chcial sie dalej wkrecac ale komputer odcina na chwilke paliwo) i po dluzszym czasie spadaja do ok 1200,a na gazie stoja prawie przy 2000.Poza tym auto jezdzi normalnie.Wyglada to troche tak jakby automatyczne ssanie sie nie wylaczalo.Przeszukalem chyba wszystkie watki na tym forum i tak: Czujnik temperatury ok. Silnik krokowy sprawny. Czujnik polozenia przepustnicy sprawdzony miernikiem i wyglada ok,tylko tu jest mala roznica przed awarja odpiecie czujnika powodowalo zgasniecie silnika ,a teraz przy odpietym wkreca sie sam na 3000 obr. Komputer sprawdzony prostym interfejsem z allegro nie wykazuje blędów. Dolot szczelny. Kolejne obiawy to Odpiecie przeplywomierza na benzynie powoduje spadek obrotow do normalnego poziomu ale silnik nie pracuje zbyt rowno.Obroty na gazie nie spadaja.Przeplywomierz tez jest ok bo na drugim jest to samo. Wyglada to tak ze wszystkie czujniki sa ok a silnik glupieje. Moze ktos z was spotkal sie tak opornym przypadkiem i wie co jeszcze moglo pasc komputer?wiązka?,co jeszcze mozna sprawdzic. Pozdrawiam MX_DH
  15. MX_DH

    po podpieciu pod kompa POMOCY

    Sprawdz czy ktorys z przewodow elektrycznych sterujacymi wtryskiwaczami gdzies sie nie przetarl(odlutowal itp) mialem podobny problem w 735 e32 i to bylo przyczyna.Na kompie zero bledow. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.