Skocz do zawartości

Adam2000

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski

Osiągnięcia Adam2000

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio pojawił mi sie komunikat niskiego cisnienia oleju oraz nakaz natychmiastowego wyłaczenia silnika. Całe zdarzenie miało miejsce kiedy jechałem długo w korku na niskich obrotach w wielkim upale i włączonej klimatyzacji (czyli było dodatkowe obciążenie). Jeżdzę na catrolu magantecu 5W40. Kounikat ten znikł kiedy wyłaczyłem silnik, a nastepnie jechałem samochodem na trchę wyższych obrotach. Doradzcie co się dzieje i co należy z tym robić? Pozdrawiam
  2. Witam, gdzie szukać/jak sprawdzić czy Touring w tylnim zawieszeniu posiada, czy też nie poduszki tzw. miechy regulujące poziom wysokości zawieszenia? Czy to jest tzw NIVO. Pozdrawiam
  3. Czytam uważnie, zauważyłem że w Polsce wszyscy znają sie na polityce, leczeniu, itd. Po prostu nie znam tej tematyki i pytam sie o przyczyny niskiego ciśnienia w układzie nie wiem czy to jest równoznaczne z niskim ciśnieniem silnika i jak należy zdiagnozować te anomalie.
  4. Czyli rozumiem, że powinienem pojechać i podłączyć samochód pod komputer aby zdiagnozować? Jaka jest przyczyna spadku ciśnienia oleju? Pozdrawiam
  5. Nie wymieniałem tego filtru - czy ten filtr wymienia się przed wymianą oleju czy można również po - jaki jest jego koszt? Dzięki za info,...
  6. Do tej pory nawet nie wiedziałem, że mam wyciek, nigdy nie widziałem na ziemi wycieków z auta - dopiero przy wymianie oleju zobaczyłem mokrą osłonę plastikową zabezpieczającą podwozie w miejscu gdzie znajduje się kurek - nigdy nie zauważyłem ubytku oleju na bagnecie. Czyli rozumiem, że klima ma inny obieg chłodzący niezależny od obiegu chłodzącego silnika (są dwie chłodnice i dwa wentylatory). Muszę przejechać na tym oleju odpowiedni przebieg i zapewne zmienię rodzaj oleju. Jaki proponujesz?
  7. Czy ten wyciek może samoczynnie ustać - do tej pory było wszystko suchutko - troche się martwię tymi objawami, aha zapomniałem miałem przez jakichś czas włączoną klimatyzację.
  8. Temaperatura była w normie bez żadnych odchyleń - (nie wiem co to jest visco), chłodnica chyba jest czysta nie zauwazyłem zmian, ale wydaje mi się, że olej był już załtwiony i pewnie nie miał swoich właściwości - Castrol Magnatec Diesel 5W 40 przejechałem na nim chyba ok 15-17 tys. km.
  9. Witam, stałem ostatnio w korku (dość długo - na pewno były niskie obroty - ponieważ włąściwie stałem) i nagle zapaliła mi sie kontrolka oleju oraz wyskoczył komunikat dotyczący ciśnienia oleju - wręcz nakazujący zatrzymanie samochodu. Sprawidziłem olej na bagnecie był w normie. Pojechałem nastepnego dnia wymieniłem olej oraz filtr. Podczas wymiany zauważyłem mokre miejsca przy korku od spuszczania oleju - mechanik mi powiedział, że wyciek jest chyba gdzieś wyżej - niestety nie miałem czasu drązyc dalej tematu. Od tego momentu już nie miałem takich komunikatów. Co to może być? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam.
  10. Witam, czy ktoś bawił się z przekładką wersji angielskiej (X5 3,0d) na polską? Jeżeli ma ktoś jakieś doświadczenia proszę o opnię nt. kosztów dostępności części i efektu końcowego. Pozdrawiam
  11. Niestety można jedynie z kluczyka lub z wewnątrz szoferki, ale pod warunkiem, że jest napięcie, a ja wypiąłem baterię do ładowania.
  12. Witam, mam problem z otwarcie tylniej klapy w E39 Touring (2000r). Ostatnio wyjąłem akumulator, aby podładować, no i oczywiście zamknąłem tylnią klapę. Jak mam otworzyć tę klape bez podłączania akumulatora, czy jest w samochodzie jakieś ciągadło, do otwierania bez elektryki? Pozdrawiam
  13. Adam2000

    Problemy z odpalaniem

    Dzięki za podpowiedzi. Mechanik powiedział mi, że będzie sprawdzał wiązkę elektryczną wychodzącą z czujnika - zobaczymy co wykaże. Faktycznie może to być rzeczywiście jedynie przebicie na kabelkach. Pozdrawiam
  14. Adam2000

    Problemy z odpalaniem

    Witam jestem posiadaczem BMW E39 530d 2000r i od pewnego czasu mam spore problemy z odpalaniem i to niezależnie od tego czy silnik jest ciepły, czy zimny. Pojechałem do warsztatu i na kompie wykazało czujnik położenia wału korbowego. Wymieniłem na nowy i nic. Auto wykazuje nadal te same objawy - komp. nadal wykazuje czujnik położenia wału korbowego. Nie wiem co jest - auto jest nadal testowane u mechanika. To jest po prostu loteria i złośliwość rzeczy martwych, kiedy chcieliśmy zdiagnozować auto podczas problemów z odpalaniem - samochód złośliwie cały czas odpalał od pierwszego przekręcenie. Co to może być? Pozdrawiam
  15. Wielkie dzięki, za wyczerpujące info. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.