Skocz do zawartości

Andrius85

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia Andrius85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chłopaki zauważyłem że troszkę mnie ściąga jak puszczam kierownice i okazało sie że za bardzo mi sie rozchodzą przednie koła - wiec mam złą zbieżność. Jeśli ktoś robił sobie sam czekam na wskazówki jak sie do tego zabrać i gdzie regulować
  2. Zbigniew dzięki za fotki, hamulec naciągnięty i juz działa ok. Pozdrawiam
  3. Chłopaki jak przebiega czynność naciągania linki hamulca recznego bo mi słabo trzyma, a na dodatek jak jade tak dziwnie brzeczy a jak zaciagne na jeden stopień to juz przestaje tak brzeczeń tylko minimalnie. Wnioskuje że słaby hamulec i to brzeczenie to sprawka linki wiec chciałbym to zrobić samemu i ją podciągnąc, jak to robicie?
  4. Chłopaki potrzebuje wymienić olej w automacie, gdzie sie sprawdza poziom oleju i gdzie jest wlew oleju ?
  5. Nareszcie dorwałem kanał i sprawdziłem model skrzyni. 5HP18 (zielona tabliczka). A wiec juz wiem musze zalać mu olej ESSO ATF LT 71141. Powiedzcie mi tylko gdzie jest wlew oleju w tej skrzyni bede chcaił sprawdzić jego poziom...
  6. Ok. Jutro to sprawdze - niestety nie mam własnego kanału wiec trzeba sie prosic :|
  7. oznaczenie 525i mam wbite w dowodzie a skrzynia wychodzi na to ze life time po sprawdzeniu numeru vin ale to jedno z drugim moze nie mieć nic wspólnego jeśłi motor inny wsadzili z inną skrzynią najlepiej wjade gdzies na kanał i zobacze co na blaszce pisze
  8. Ok. Wiec jak najprędzej zabieram sie za zakup oleju filtra i uszczelki. Tylko hmm jaka to skrzynia ( końcówkę tego numeru VIN mam BT29753 ) Możecie to sprawdzić bo z tego co tam widze to wyskakuje model auta 523i a ja przecież mam 525i pojemnosć 2494cm3 hmm . Hmm a jeśłi to tylko taka mylna numeracja to ok. no wychodziło by na to że model skrzyni A5S 310Z . I jak teraz dobrać olej do tego??
  9. Szczerze mówiac niewiem jak był eksploatowany przez wcześniejszego uzytkowanika i czy był tam kiedy kolwiek wymieniany olej. No i jeszcze ten wyciek który nie daje mi spokoju hmm. Moze jest juztam za mało oleju? Jak tam sprawdzić poziom ??
  10. Szarpie tylko na zimnym aż czuć takie jakby udeżenie, ale jak sie rozgrzeje i jest ciepły to zero szarpania. Na logiczne rozumowanie wnioskowałbym że chodzi o jakaś gestosc albo rozszeżalnosć obietościową oleju czy jego lepkość w wyższej temperaturze. Opóźnienia raczej nie zaobserwowałemPrzełaczam z N na R albo na D i własciwie odrazu po 1 sekundzie załacza, wiec myśłe ze to żądne opóżnienie
  11. Bunia ma przejechane 250000tys niby udokumentowane i i z tego co wiem faktycznie niebyło tam nic wymieniane PS ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ZE OD SAMEGO POCZATKU ŚWIECI SIE KONTROLKA TEN WYKRYZKNIK ALE CZY TO MA COS WSPÓLNEGO Z TYM CZY NIE TO NIEWEIM wiec moze to zrobie na poczatek olej i filtr tylko jaki olej i ile i jak przeprowadzić wymiane bo nigdy wczesniej tego nie robiłem.
  12. Panowie potrzebuje pomocy :( Otóż w ostatnim czasie zauważyłem pewnie niepokojące mnie objawy dotyczące automatu. Jestem posiadaczem BMW E-39 525i 96rok i od jakiegoś dłuższego czasu zauważyłem kilka następujące dolegliwości, pokoleji: 1. Od momentu kupna Buni to jest styczeń tego roku juz na samym poczatku zauważyłem jakby skrzynia cuit za głośnio chodziła nic uciążliwego i przeciętny użytkownik może by nawet sie tym nie zainteresował no ale ja sie wsłuchiwałem i pomyślałem że chyba powinna chodzić jeszcze ciszej, generalnie chodzi tu o przeskok na wyższy bieg. 2. Po przekroczeniu jakiś 90-100km/h zauważyłem jakby dziwne drgania na dodatek słyszalne przechodziły mi na karoserie po 120 130km/h zanikają i już jest ok. W każdym razie w granicy 100 120 one występują 3. Po jakimś miesiącu dodatkowo zauważyłęm że jakby na zimnym silniku szarpał włączajac na R lub troche mniej szarpiać włączajać na D. Pozatym włączajac D i ruszając szarpie jak zmienia mi biegi . Im cieplejszy tym te obiawy zanikają i na ciepłym silniku wogóle nie wystepują. Ostatnio jakby ciut mocniej szarpało na zimnym, a na ciepłym jak wcześniej czyli spokój. 4. No i jeszcze jedno ostatnio jak wymieniałem olej w silniku zauważyłem jakis wyciek jakby gdzies w miejscu łaczenia silnika a skrzyni ale dokłądnie nie wiem jeszcze skąd to leci. No i co tu robić naczytałem sie troche postów co mi sie udało znaleść ale mam juz metlik, czego to mogą być obiawy i co robiś żeby przypadkiem nie doprowadzić do zgonu skrzyni. Nigdy wcześniej nie miałem automatu wiec prosze o pomoc znawców lub użytkowników posiadajacych wiedze w tej kwestji. Z góry dzieki Koledzy, licze na waszą pomoc
  13. Moim zdaniem chińszczyzna wydasz kase i pokrzywisz felgi bo są zbyt miękkie do BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.