Skocz do zawartości

dario704

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i

Osiągnięcia dario704

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nic się u mnie nie leje. Czuć to praktycznie od razu a wtedy przecież wszystko zimne. No i zapach jest takiej "spalonej elektryki". Palony olej i plyn chłodniczy ma inny zapach :8) Wytestowane :lol:
  2. Może i ja solidnie odgrzeje kotleta :) Ostatnio kilka razy i mnie się przydarzyło że już po kilkunastu, kilkuset metrach jazdy czułem jakiś dziwny zapach z nawiewów, jakby się coś "fajczyło". Ale silnik i żadne rury raczej nie zdążyłyby się rozgrzać. Dziś praktycznie zaraz po uruchomieniu silnika też tak było. Ja obstawiam że to coś w silniku dmuchawy się dzieje...
  3. A masz lub miałeś seryjnie nawigację? Może kabel od anteny gps ?
  4. Coś mi się wydaje że i u mnie występuje taki problem ... choć pierwsza moja myśl była taka, że to coś w zawieszeniu podskakuje :duh: Ja na komputerze mam tylko jeden błąd: 190 Lambda probe heating downstream sensor 1. Świece mam świeże, gumki na cewkach też...
  5. Po bliższym przyjrzeniu się tej całej sytuacji to coraz bardziej jestem przekonany że to nie podskakiwanie tyłu a bardziej lekkie przerywanie silnika, gdy rozpędza się z niskich obrotów i przechodzi przez wspomniany wcześniej zakres obrotów ... :duh: Na komputerze nie odnotowano żadnego wypadania zapłonów a jadyne co było to: 190 Lambda probe heating downstream sensor 1 - Cat-sensor heater defective - to chyba tylko grzałka sondy padła..
  6. Dyzio255 a do kogo u nas na miejscu można by się udać, żeby to przejrzał? Bo na stacjach diagnostycznych to wątpię a i mechanik pierwszy lepszy też pewnie nie będzie miał pojęcia
  7. Nic ostatnio przy zawieszeniu nie robiłem. Jutro wejdę pod auto to może uda mi się coś wybadać, choć bez zbytnich umiejętności z diagnostyki sukcesów nie wróże... Da się to jakoś domowymi sposobami sprawdzić?
  8. Czy ktoś może miał podobne problemy albo może mi zasugerować gdzie szukać i co sprawdzić? Otóż gdy jadę powoli i równo a obroty przechodzą w okolicach od 1500 do 1800 to czuje podskakiwanie tyłu auta jakbym miał ogromne guzy na oponach. Gdy obroty przekroczą te wartości przestaje to być odczuwalne. Nie ma raczej znaczenia na jakim biegu jadę...
  9. To że mam gaz założony to ja wiem :8) Nikt mi bez mojej wiedzy prezentu nie zrobił :-) Już wszystko wiem :-) wężyk powinien wchodzić do parownika.
  10. Po dokładniejszym obejrzeniu stwierdzam faktycznie - to jakiś przewód od instalacji gazowej. Wychodzi on z jakiejś małej puszki ze złączem elektrycznym, do której prowadzi też szeroki wąż idący od/do filtra gazu...
  11. Troszkę mu czasem pofalują obroty i np. nie wiem czy to przez ten wężyk czy przez coś innego. Jeździ tak jak jeździł...może po tym zacznie jeździć lepiej? :-) Naprawa nie powinna być skomplikowana...
  12. Witam. Dziś pod maską zauważyłem oberwany jeden przewód gumowy, chyba jakiś podciśnieniowy, ale nie mam zielonego pojęcia gdzie powinien iść. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5d698829acb41a.html Odchodzi on od małego trójnika. Pozostałe końce są podłączone z jednej strony do jakiejś puszeczki przy ścianie grodziowej a drugi idzie gdzieś z tyłu silnika. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab79ebba6d269596.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58d2bf42c5861987.html Wie ktoś skąd toto się urwało? :shock:
  13. Może nie od dupy strony tylko nie chciałbym na darmo wymieniać. Tarcze były już granicznie zużyte więc poszły na pierwszy ogień a ten luz na wachaczu jest dosłownie minimalny i ledwo wyczuwalny. Poza tym chciałbym zasięgnąć różnych opinii :-)
  14. Na stacji diagnostycznej byłem, oglądał diagnosta i sprawdzał tym szarpakiem. Stwierdził zużycie gum drążka stabilizatora i jakiś minimalny luz na sworzniu (nie pamiętam którym). Czy wymiana tych gum - szczególnie prawej - jest mocno kłopotliwa ? Bo jedna z nich jest jakoś zabudowana , zasłonięta jakimiś osłonami. Czy w przypadku magla przy energicznym ruszaniu lewa-prawa nie powinno stukać? Bo u mnie cisza.
  15. Czy naprawdę nikt nigdy się nie spotkał z czymś takim? Na dniach wymieniłem tarcze przednie i klocki ale stukanie nie ustało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.