Skocz do zawartości

111lisu

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sanok

Osiągnięcia 111lisu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 111lisu

    Sterownik Abs 1 265 950 001

    Bardzo to powietrze jest sprężone :lol: Uważaj żebyś nie wydmuchał elementów poza obudowę :-) Jak ten sprzęcik nie kosztuje 3k zeta to pewnie chińszczyzna. :dance: Ubawiłeś mnie setnie :clap: electro daj spokój, przesadziłeś, wszystko trzeba dać Ci za darmo na tacy? Może Ty daj coś od siebie wpierw. bialy2005 nie jedną noc zawalił nad tym zaniedbując np: żonę kiedy Ty smacznie spałeś. Jak się ogłosi z Panoramie to weźmie za to 500, ciesz się, że tak tanio to robi ja jestem bardzo drogi!
  2. 111lisu

    Sterownik Abs 1 265 950 001

    Oczywiście, że w BMce jest inaczej i trochę więcej roboty, ale do tego samego się sprowadza. Co do owijania to liczy się zawsze efekt końcowy. Tu już wszytko zostało powiedziane nic dodać nic ująć. Przecie scalaka w hybrydzie nikt nie wymieni :-D
  3. 111lisu

    Sterownik Abs 1 265 950 001

    Oczywiście, bez stacji lutowniczej słusznej jakości oraz trochę wprawy nie radzę grzebać. Są sterowniki Boscha ze śrubami w środku, skoro naprawiasz to wiesz w jakich. Dwie igły lekarskie i miernik to podstawa sukcesu.
  4. 111lisu

    Sterownik Abs 1 265 950 001

    Doskonale mnie zrozumiałeś :-) Może nie każdy radzi sobie z kilkoma drucikami, ale niektórzy tak.
  5. Hmm... Jeżeli ktokolwiek bawił się przetwornicami to powinien wiedzieć że taki reset może uszkodzić któryś ze sterowników. Na szczęście elektronika samochodowa jest dość "pancerna". Jeżeli już chcecie zwierać klemy to proponuję przez jakiś rezystor np 100 om lub 1000. Lepiej jednak jest przywrócić nastawy podstawowe odpowiednim testerem.
  6. Ten obrazek jest mój! Pochodzi z Audi B4 1994 A prawa autorskie? Wcale nie jest zapaskudzony tylko tak się dzieje jak jest wadliwy talerzyk z dolnej części pompy, który złuszcza się. Są to po prostu opiłki metalu. Niejednokrotnie złe paliwo powoduje taki efekt. Nie polecam regenerować nastawników potencjometrycznych, można je popsikać płynem do potencjometrów. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img161.imageshack.us/img161/3082/pompawtryskowaopi322ki9nz.jpg Uwaga na śrubki od końcówek cewki są prawe i lewe gwinty!
  7. Witam To bardzo stary dwupłytowiec z przewlekanymi kostkami. :-) Do wymiany wystarczy śrubokręt, jeżeli są wlutowane podstawki. Jeżeli ich nie ma to trzeba je wlutować! Druga sprawa to wersja softu. zawsze należy modyfikować soft ten który aktualnie jest w sterowniku silnika lub nowszy dedykowany. Zastosowanie innej wersji może zakończyć się uszkodzeniem silnika np: turbiny lub złym funkcjonowaniem innych urządzeń np ESP, skrzynia szafa, itp., itd. Nowsze sterowniki są zupełnie inne, że nie wspomnę o EDC16 do którego potrzeba specjalistyczny sprzęt. http://www.epsilon.com.pl/sklep/galerie/addon-dla-adaptera-16-bi_358.jpg http://www.evc.de/images/bdm/BDM143-1.jpg %5B480%3A480%5Dhttp%3A//www.evc.de/images/bdm/whole.jpg Obecnie produkowany jest jeszcze nowszy system wtryskowy EDC17 http://www.checksumm.com/news.php?subaction=showfull&id=1155771503 Inną sprawą jest sama modyfikacja softu. Zależy czy robi się ją dla spokojnego drivera czy szaleńca. http://www.evc.de/images/ols/winols-kl-d-klein2.jpg[/img]
  8. 111lisu

    Sterownik Abs 1 265 950 001

    Trzeba zedrzeć dekielek wlutować drita i zakręcić pod śrubę :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.