Skocz do zawartości

Michal Suchy

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ostrołęka/Kadzidło

Osiągnięcia Michal Suchy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiatam Ja mam 2.0 24V + skrzynia automatyczna na gazie II generacji. Spalanie przy dość spokojnej jeździe w granicach 15l . Na IIgeneracji jakoś to jeździ od 3 lat ale bez rewelacji( ceny sekwencji trzy lata temu były dużo wyższe). Jak bym miał kupować to na pewno bym szukał 2,5l 192kM podobno spalanie niewiele wyższe a już jest czym pojechać. pozdr
  2. Czyli kolego rozumiem że długich świateł też nie używasz żeby alternatora nie przeciążać ? Pewnie radia też nie można używać bo akumulator się przeciąży?. Wybacz kolego ale nie mogłem się powstrzymać przed skomentowaniem Twojej teorii. Tak żeby Cie uspokoić że z tą instalacją nie jest tak źle to jeszcze Ci nadmienie że mam podłączony wzmacniacz i głośniczek 300W RMS i też się nic nie dzieje.
  3. Tak ekonomizer będzie działał , ale jego wskazania będą niemiarodajne. U mnie jest tak: Jadę na Pb wskazania prawidłowe, po przejściu na Lpg wskazania zawyżone w stosunku do realnego zużycia gazu. Według mnie ekonomizer mierzy ilośc powietrza króra jest zasysana do silnika a gaz potrzebuje stosunkowo więcej powietrza do spalania niż benzyna. Pozdrawiam
  4. Czyli mówimy o tym samym , tylko innymi słowami ;) Pozdrawiam
  5. z tego co sie jak narazie orientowałem z internetu poniewaz to koszt około 2300-2500 tak przez telefon usłyszałem ale to tez nie pewne źródło bo do mojej 318i jesli bedziesz miał jakies konkretne informacje to napisz ile spiewają i gdzie za stag 300 w O-ce lub okolicach z góry dziekuje pozdro Ja mam od dwuch lat II gneracje montowana w o-ce ponoc u najlepszego mechanika i średnio to sie sprawuje . Dla tego pytałem kolegę gdzie montował instalke , bo w o-ce to ja nie widze godnego zaufania mechanika od gazu . A dodatkowo mam automatyczną skrzynie to troche z II generacją nie za bardzo sie dogadują . Tak na marginesie to w o-ce za 2300 do 4 garów to spokojnie założysz tylko czy to czy to zrobią tak jak trzeba...? może ktoś zakładał sekwencje w Ostrołęce i sobie chwali?
  6. Policz sobie : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1244&hg=11&fg=35 mnie wyszło 11 ;)
  7. Witam Nim zaczniesz robierać połowe samochodu zacznij od rzeczy najprostrzych . Po wymianie sondy resetowałeś komputer ? Druga sprawa to żeczy związane ze szczelnościa dolotu , tak jak wspominali koledzy , moze jakaś obejma sie poluzowała , węże przy silniczku krokowym, odma. Kolejna sprawa odnośnie schodzenia z obrotów to zabrudzenie przepustnicy i płynnos jej ruchów. O takich rzeczach ja świece , kable to chyba nie trzeba wspomonać. Przepływonierz , nowa sonda , i inna elektronika pewnie działa , jesli nie ,wyszła by podczas podpinania do kompa. Pozdrawiam
  8. Wiatam Tak z ciekawości , ile wydałeś na instalcje , montowałes w wawie ? Pozdrawiam
  9. Michal Suchy

    Pytanie o automat.....

    roberto //www.realoem.com/bmw/select. - rozkoduje , a i dowiesz się wiele innych przydatnych rzeczy np. przed wyprawą do sklepu ( musiałem 2 razy wymieniać termostat , jak mi dobrali w sklepie według katalogu to jeżdziłem na niedogrzanym silniku). Leszczu Jak ci automat szarpie to podstawa sprawdż stan oleju , jeśli dobry , to profilaktyczna wymiana dynamiczna całego oleju i filtra - jak masz kanał to spokojnie dasz rade sam wymienić (no może w 2 osoby) wszystko opisane na tym forum. A jesli i wymiana nie pomoże to według mnie trzeba jeżdzić aż padnie. Z wielu wątków wynika że naprawa automatu i tak nie na wiele pomaga , po drugie przeważnie juz nie chodzi tak jak orginał. A z doswiadczenia na lekko szarpiacym autoamcie mozesz jeszcze kilkadziesiąt tyś km zrobić. A jeśli chodzi o naprawę automatu to same wyjecie i zamontoawanie ponowne w aucie biorą 500zł + kosztu dodatkowego oleju itp to nawet jak masz jerzdżący automat to pewnie wydasz 1500zł tak że twuj wybór : pojeżdzić jeszcze tyle ile sie da(czasami można na prawdę długo) i potem wydać 2000-2800zł. Pewnie wielu się z tym nie zgodzi ale takie jest moje zdanie . Pozdrawiam
  10. Wiatam Ja nie zamierzam prawić Ci moralnych kazań,pisać ze jest to nie zgodne z przepisami i innych żeczy bo pewnie o nich już się dowiedziałeś zadałeś komkretne pytania to podaje konkretne odpowiedzi: -Czy 100W wypalaja odbłysniki ? - jak bedzie w twoich nie wiem , ale w lampach Bosch nic sie nie dzieje (bynajmniej w ciągu 3 lat eksploatacji) . W poprzednich wątkach kolecy pisali że w Hella juz może się wypalać. -czy widać lepiej ? - Jest poprawa i to znaczna , i jesli inni twierdzą że instalacja jest projektowana do mniejszych żarówek to powiem że w e34 spokojnie wytrzymuje i 100W. Jeśli ktos zacznie mowic o prawie Ohma i że za zbyt cienki przwód czyli teoretycznie żarówka bedzie dawać tylko wiecej ciepła a nie światła , nie zamierzam dyskutować tylko polecam wydać te 20zł na 2 sztuki i wyprubować z czystej ciekawość , okaże się że teoria i praktyka to dwie różne sprawy. Na konieć podumowanie : jeśli masz całą lampę czystą, dobrze wyregulowaną i mimo to w porównaniu z innymi autami masz gorsze oświetlenie drogi to możesz kombinować z żarówkami. ps. według mnie dużo wieksze oślepienie powoduje jazda na mgiełkach przy mokrej nawierzchni , markietowe wynalzki świecące wszędzie tylko nie tak gdzie powinny, za późna zamiana z długich na krutkie np. przy wyjeździe z zakrętu niż dobrze wyregulowana , znanej marki żarówka 100W. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.