Skocz do zawartości

Cygi111

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Cygi111 w dniu 1 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają Cygi111 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cygi111

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Reacting Well Unikat

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. No właśnie, Ty masz touringa, więc tyłek cięższy. W sedanie może to bardziej jest wyczuwalne przy lekkiej dupce. Natomiast też nie jestem zadowolony z tych opon. Mają słabą stabilność i bardzo miękką ścianę boczną. No cóż, jest jak jest... opony będą po sezonie do wymiany. Pojawiły się teraz Micheliny Pilot Sport 5 na 18 cali z homologacją BMW, chyba je wypróbuję... Niby bez znaczenia, ale wyglądają też kozacko z tym satynowym czymś na boku
  2. Mam już zimówki kupione na runflacie 18 cali, przetestuję jak będzie na tych Jeśli, jak u Ciebie, będzie bardziej stabilnie, to chyba na nowy sezon sprawię sobie takie opony.
  3. Tego się właśnie obawiam... Opony o twardszej ścianie bocznej mogą trochę pomóc, ale ten przód ciągnie w dół. Udało mi się znaleźć minus szóstki pod maską, tadaaa
  4. W połowie kwietnia tego roku odebrałem m340i w sedanie Lata na standardowych 18 z zawieszeniem adaptacyjnym, przyszedł na Bridgestone Turanza T005 (bez runflat). Od początku było docieranie zgodnie z zaleceniami, jestem już po 1 wymianie oleju, przebieg ponad 3 tyś. Miałem okazję ruszyć się do Niemiec i polatać na autobahnie Kopnięcie jest porządne, auto zaiwania niesamowicie, silnik petarda. Jednak zauważyłem, że nawet w sport-plusie, z maksymalnie usztywnionym zawieszeniem, auto dość słabo reaguje na odjęcie gazu i nawet delikatne hamowanie przy dużych prędkościach (tak powyżej 200-220). Mam wrażenie, że tył się unosi i zaczyna się takie delikatne myszkowanie po jezdni, aż strach mocniej przyhamować. Dziwne i nieprzyjemne uczucie. Nie ma takiego poczucia osadzenia auta na drodze, tylko jakby zaczynał latać. Myślicie, że to kwestia opony ? Te turanzy T005 to w sumie już konstrukcyjnie trochę antyki i w sumie bardziej opony turystyczne niż sportowe. Myślę, czy aby ich nie zmienić. Jak sądzicie, co warto założyć (przód 225, tył 255 - standardowo), co ma homologację BMW ? Może Micheliny sport piloty 5 ?
  5. Czy homologacja to musi być to wybranego modelu ?? Ja mam m340i, planuję kupić zimówki. Weszły teraz na rynek bardzo dobre zimówki 225/45 R18 (planuję 4 takie same, bez różnicowania szerokości przód-tył) Goodyear Ultra Grip Performance 3 z indeksem prędkości V (240 km/h) w odróżnieniu od podawanych tu z indeksem H (210 km/h). Mają homologację BMW (*). Ktoś się będzie czepiał w razie czego w serwisie, że powinny do G20 mieć indeks H ??
  6. Ja odbierałem m340i w połowie kwietnia br., zamówienie połowa listopada 2024 r., produkcja Monachium pod koniec marca 2025 r.
  7. Mój akurat sedan, o dziwo, był robiony w Monachium.
  8. Ja też kupiłem u nich auto - odbiór m340i 2 tygodnie temu. Z serwisem nie mam więc jeszcze żadnych doświadczeń. Jednak, jeśli chodzi o sprzedaż, to ja trafiłem na fajnego doradcę. Wynegocjowałem fajny rabat, dodatkowo tuż przed odbiorem dostałem ofertę lepszego leasingu, niż się spodziewałem i dodatkowy rabat. Tak więc zależy chyba jak się trafi. Tam sporo ludzi pracuje. Jestem zadowolony.
  9. Ja od 2 tygodni jeżdżę m340i z zawiasem adaptacyjnym na 18 bez runflat (Bridgestone Turanza). Celowo zostawiłem mniejsze koło dla jak najwyższego komfortu. Uważam, że to był strzał w 10. Auto w comfort jest przyjemne, nie wali na dziurach, sprężyście resoruje, absolutnie nie jest bujające. Tak samo ustawiłem sport individual. Jest jednak jeszcze sport plus, gdzie auto jak na mój gust jest zabetonowane. Na gładką drogę i szybkie łuki jak znalazł. Jeździłem testówką ze standardowym zawiasem M. Jak dla mnie - komfort był nie do przyjęcia. Tak więc - każdy chyba musi się przejechać, aby wyczuć, co jemu pasuje.
  10. Nie. To konfig z podstawowymi siedzeniami sportowymi M PerformTex, lakier Arctic Race Blue Reszta konfiguracji taka dość konkretna, z pakietem innowacji i comfort. Nie chciałem iść w skórę, skoro nie można wziąć do tego wentylacji, wolę nie przyklejać się w lecie do fotela Zresztą miałem testówkę M440i z tym M PerformTex i bardzo mi przypadł do gustu. Już tylko 3 dni do odbioru... ciśnienie 200/120
  11. No to grosik ode mnie. Zamówiłem 15.11.24 r. M340i sedan. Na początku nie było wiadomo gdzie będzie robione. Okazało się, że w Monachium. Auto przyjechało do dealera w pierwszej połowie tego tygodnia, szybkie załatwienie leasingu + zamówiłem powłokę elastomerową na lakier od razu w salonie. Wydanie mam przewidziane na wtorek 15.04, czyli dokładnie tak, jak zostało to oszacowane w zamówieniu.
  12. Zanim zdecydowałem się na zamówienie g20 jeździłem też Mercedesem C, GLC i E. Jeszcze E jest naprawdę przyzwoita, choć w budżecie M340i to można dostać tylko bazowe silniki (hybryd nie biorę pod uwagę), ale już C i GLC totalnie mnie rozczarowały. Jeśli ktoś tu mówi, że wykończenie np. C jest porównywalne z g20... no cóż, to chyba w takim razie musi to być kwestia gustu Mnie te samochody pod kątem jakości wnętrza kompletnie nie przekonały - trzeszczący plastik i odpust świetlny. No, ale ponoć o gustach się nie dyskutuje. Zresztą podobne zdanie mam o nowej BMW piątce - plastik fantastik na centralnej konsoli i dużo mercedesowskich świecidełek.
  13. A, to dzięki, jakoś mi się nie rzuciło w oczy Ja tam w sumie wolę, co jest teraz. Udoskonalenia są niby pożądane, ale czy to będą udoskonalenia, to dopiero czas pokaże. Lepszy znany diabeł...
  14. Ja jeździłem tylko 4 dni m440i i odnośnie do slinika - poezja ! Co do spalania - mi tam wyszło średnio 11 z trasy, ale i tak byłem w szoku, że tak mało przy ekhem... "jeździe testowej" Silnik to absolutna petarda. Czy ktoś wie, którą wersję będą montować w 2025 r. ? W USA ponoć już teraz przychodzą zamówione m340i z B58TU2. CIekawe czy dla wersji europejskich też tak będzie czy dalej jedziemy z B58TU1. Co zresztą wcale by mnie bynajmniej nie zasmuciło zbytnio.
  15. Taki żarcik to był, wiem, że normy są zapewne takie same w obu fabrykach Jednak z Niemiec będzie pewnie szybciej, niż zza oceanu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.