Skocz do zawartości

Plaski69

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F34 2013
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Plaski69

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Był raz podłączany OTOFIX, przy rejestracji nowego aku ze zmianą pojemności. Był tez na akcji serwisowej chłodniczki EGR i samego EGR w salonie BMW. Twierdzą ze nic nie było. I ze u nich działało... Ale pewnie dlatego, ze używali przycisku na klapie, więc tam siłą rzeczy lekko ją unosisz podczas naciskania.
  2. Przybiłbym bym Ci pione w 100% z tym ze może siłownik/siłowniki już niedomagają, gdyby nie fakt, że jak zamknę przytrzymując klapę, albo domknę ręcznie i zamek ją tak zaciągnie/domknie to unosi się klapa się za każdym razem. Nawet po kilku dniach. Więc ma siłę aby dobrze działać. Jakoś może wykodować wolniejsze opuszczanie klapy? Albo zamek spróbować podmienić, tylko nie umiem zdjąć tego plastiku
  3. Z początku obstawiałem siłowniki, tylko dziwne ze komputer nic nie wykazuje, żadnego spadku napięcia czy coś. Jeżeli chodzi o odboje, to dawałem takie gumowe i piankowe podkładki, żeby bardziej sprężynowało. To nie pomogło, jedynie klapa wtedy skrzypi i jęczy na nierównościach. W temacie zamka, to jemu również chciałem się przyjrzeć, tyle że nie umiem zdjąć tego plastiku progu bagażowego Nie wiem czy go się podważa do góry, czy w bok. Siedzi mocno dziad.
  4. Nikt, nic? Szkoda. Dodam, że zauważyłem jak się klapę tak ręcznie (z użyciem siły) zamknie, to zamek ją dociąga - i robi tak *zzzzyy*... *zzzz*... *tryt* - i do tej pory, otwierało bez zająknięcia samo. Bez żadnej ingerencji. Jakieś pomysły?
  5. Daj znać jak to świeci Też myślę o zmianie na mocniejsze moduły, bo te ORI to świecą tak że tego prawie wgl nie widać.
  6. Oprócz powyższego kodowania, należy również powymieniać płytki PCB/moduły z diodam LED na 2-kolorowe. Inaczej po kodowaniu i zmianie w ustawieniach iDrive z Classic na Sport, nie będzie w ogóle świeciło
  7. Hej, Mam problem z podnoszeniem się klapy bagażnika w 3-er GT 2013. Raz się uniesie raz nie, niezależnie od tego czy z przycisku na pilocie, klapie, w środku czy przez Comfort Access. Zamek się otwiera za każdym razem, słychać odblokowanie, klapa odskakuje, mignie światłami i jest sygnał dźwiękowy *beep*. Niestety nie podnosi sie sama - trzeba jej leciuteńko pomóc, czyli dosłownie użyć małego palca u ręki i ją lekko unieść. Oczywiście trzeba to zrobić bardzo szybko od momentu zwolnienia zamka, ponieważ po kilku sekundach klapa już nie otwiera się samoczynnie i czeba użyć sporej siły aby ją unieść (nie działa elektryka). Bywa też tak, że po prostu od czasu do czasu zadziała bez problemu. Opuszczanie natomiast działa zawsze. Odkryłem to jeszcze zeszłego roku podczas lata. Myślałem, że to wina uszczelek, że się przyklejają i klapa myśli ze jest coś blokującego i nie podnosi się, aby nie narobisz szkód. Uszczelki wysmarowałem silikonem. Nie pomogło. Jak się domyślacie, temperatura otoczenia nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problem mam cały czas, nawet zimą. Na domiar złego, komputer nie ma żadnych błędów odnośnie siłowników. Chciałbym jakoś sobie z tym poradzić, ponieważ ewidentnie działają i nie są uszkodzone. Jakby pokazało, który wymienić to też by było OK. Ale wymiana w ciemno 2 szt to jest kupa kasy !!! Może ktoś z Was miał podobny przypadek i może coś poradzić? Z góry dziękuję za każdą pomoc.
  8. Ja również bym prosił o plik z projektem takich listewek do druku 3D.
  9. Po kilku perturbacjach i mnie się udało zaaktualizować mapki. Na pokładzie Europe NEXT 2013-2, pendrive jakiś pierwszy lepszy marki PNY 64GB. Leci formatowanie w FAT32, wykrywa instalkę, po kliknięciu "rozpocznij" prosi o wsadzenie USB1. Ponowne próby z formatowaniem plików w exFAT. Również wykrywa nowe mapy, klik na "rozpocznij" i prosi o kod! Ekstra, działa przechodzi dalej. Rozpoczyna się instalacja... pokazuje się pasek postępu 0% i po chwili prosi o wsadzenie USB1. Pomyślałem, że to pewnie przez niekompatybilnego pendrive'a. Pożyczyłem od kumpla jakiegoś bylejakiego Goodrama 64GB. Pora na formacie NTFS - nawet nie był specjalnie czyszczony (a były na nim filmy, zdjęcia i pełno innych pliczków), tylko usunięte bezpośrednio do śmietola. Wrzucam mapkę, pyk do samochodu, wykrywa instalację, klik "rozpocznij i już nie prosi o kod bo był dożywotni. Pojawia się pasek postępu i 0%...1% a potem 2% i poleciało Może każdy pendrak działa, tylko w odpowiednim formatowaniu. Jeden musi być w exFAT, inny z kolei lepiej działa w NTFS a jeszcze inny będzie banglał z FAT32.
  10. Witam serdecznie Kolegów Mam pytanie odnośnie do aktualizacji map Next 2013-2 Nie ma podziału na West/East (tak jak są udostępniane na forum), pytanie czy to z niczym nie będzie kolidować? Chciałbym wgrać West 2024 (w sumie tylko taka jest dostępna, póki co ). Proszę o info, czy można bezproblemowo wgrać te z linków, które są tutaj udostępniane oraz czy będzie potrzebny kod FSC czy ten plik na pendrive? Jeżeli niezbędny będzie kod/plik, któryś z kolegów może dostarczyć takowy? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i/lub ew. pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.