Skocz do zawartości

kamsku2930

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340i LCI2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamsku2930

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. Ja mam co prawda w PKO Leasing i z nimi ogarnąłem temat, ale z reguły takie sprawy to załatwia się z leasingodawcą.
  2. Jaki masz dekor? Ja mam karbon i niestety podobne efekty.
  3. O jakim dokładnie trzeszczeniu piszesz? Podczas jazdy na nierównościach też to występuje czy tylko podczas zmiany temperatury? Chodzi o samą kratkę nawiewu czy również o trzeszczący dekor nad nią? Jaki masz w ogóle dekor? Bo może występowanie trzeszczenia jest jakoś skorelowane z rodzajem zamontowanego dekoru?
  4. M340i G20 LCI2 na szczęście ma oddzielny przyciski do wyłączenia start/stop
  5. Nie chcę wkładać kija w mrowisko, tym bardziej że nie siedziałem w podstawowej wersji modelu typu 318i więc nie mam bezpośredniego porównania, ale najwidoczniej chat gpt siedział w obu modelach Poniższe bym traktował bardziej jako ciekawostkę
  6. Cześć. Wydaje mi się, że mam problem z M340i G20 LCI2. Hamulce czerwone sportowe M Performance. Przebieg 3 tys. km. Hamulce już raczej dotarte. Wydaje mi się, że ten problem występuje od nowości. Problem jest z łagodnym wyhamowaniem. Przykładowo. Jadę 60-70 km/h i dojeżdżam do samochodu stojącego na czerwonym świetle. Wciskam nie jakoś mocno pedał hamulca (ten sam poziom nacisku przez całe hamowanie) i zaczynam wytracać prędkość. Jeżeli zatrzymam się do 0 trzymając cały czas wciśnięty pedał to samochód zatrzymuje się łagodnie, bez żadnego szarpnięcia. Sytuacja wygląda inaczej gdy hamując (sytuacja analogiczna jak powyżej) będąc już przy niskiej prędkości ok. 5-10 km/h odpuszczę hamulec całkowicie, aby się toczyć powoli - sytuacja gdy np. światło zmieni się na zielone, samochód poprzedzający ruszy, a ja do niego powoli dojeżdzam. Przy odpuszczaniu pedału hamulca mam wrażenie jakby hamulce się skleiły. Co powoduje że po odpuszczeniu całkowicie pedału hamulca następuje szarpnięcie - pedał wtedy trochę inaczej odbija, nie tak płynnie. Wrażenie trochę podobne jakby dywanik haczył o pedał. Ktoś na forum zagranicznym miał podobne odczucia i tam podejrzenia padały na układ odzyskiwania energii. Ale nie wiem czy to dobry trop. I pytanie głównie do posiadaczy M340i (ale nie tylko) czy też tak macie albo mieliście? Jakieś pomysły co to może być? Warto też dodać, że ten problem nie występuje przy każdej jeździe. Czasami sklei i szarpnie, a czasami nie. Z tego co zauważyłem tryb jazdy też raczej nie ma znaczenia - w eco pro nie jeżdzę.
  7. Pytanie odnośnie odtwarzania muzyki z pendrive'a. G20 LCI2. iDrive 8.5 u mnie widzi pamięć tylko po podłączeniu do złącza USB A przy ładowarce indukcyjnej. Jak podłączę do USB C w podłokietniku to go nie widzi. Tak ma być, czy coś jest nie tak?
  8. Po zakodowaniu Comfort Plus w trybie Sport Individual np. w sekcji zawieszenie pojawia się opcja Comfort Plus? Czy to jest tylko cały oddzielny tryb jazdy?
  9. Tam gdzie oklejałem auto sami projektują formatki i już w październiku/listopadzie mieli formatki pod LCI2.
  10. Jeżeli chodzi o środek to u siebie mam zabezpieczone dekory karbonowe, piano black przy wybieraku skrzyni biegów oraz ekran. Odnośnie folii na ekranie to nie ma problemów z asystentami itd. Natomiast folia nie jest matowa. Jak będziesz miał fotele skórzane to je również warto zabezpieczyć. A z zewnątrz to najlepiej okleić całe auto, ale wiadomo to najdroższa opcja. Natomiast wg mnie opcja minimum to standardowy full front ppf + dorzucić wnęki klamek, słupki drzwi piano black i z tyłu próg przy klapie bagażnika.
  11. @proarnes a jak wrażenia z trasy przy cały czas otwartej klapie wydechu? Dłuższe trasy nie są męczące? Pytam, bo wcześniej wspomniałeś o ręcznym zamykaniu klapy przed trasą
  12. Po wyjęciu zawleczki trzeba jakoś zablokować klapę, aby była w pozycji otwartej? Bo na chłopski rozum, jak wyciągniemy zawleczkę, to klapa jest luzem. Chyba, że "luźna" klapa jest uchylana przez lecące spaliny?
  13. @jaworq Klapy z tego co kojarzę, to podczas jazdy nawet w trybie sport otwierają się dopiero od ok. 3 tys. obrotów. Jak wygląda normalna jazda w trasie poniżej tych obrotów? Nie ma problemu z buczeniem, rezonowaniem itd?
  14. Czyżby mechaniczne wyjęcie zawleczki przy silniczku sterującym klapą?
  15. Takiej nie, ale mogę polecić inną. Marka Rigum. Dobrze dopasowane, dobra cena i nie śmierdzą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.