Comfort+ już zakodowałem. Na nierównościach po których jeżdżę, nie odczuwam poprawy jak zmieniam na konsoli sport -> comfort -> comfort+. Raczej te zmiany są bardziej odczuwalne przy dynamicznej jeździe, w zakrętach, na wyboistej drodze.
Latem zmieniłem opony RFT na nie-RFT (19``) i różnica była delikatna. Myślę że non-RFT też są stosunkowo sztywne, bo producent wymaga aby były wzmacniane (XL).
Teraz mam zimowe Michelin Alpin 7 i zauważyłem oczywiście poprawę komfortu, ale też delikatną (mówię o pokonywaniu nierówności). Przesiadłem się z dość miękkiego sedana stąd obecnie jest mi dość twardo, ale ogólnie samochód trzyma się drogi jak przyklejony, niezależnie od prędkości , więc ważne aby pewne minusy nie przysłoniły nam plusów.
Nowe koła/opony są ciche, przez co bardziej słyszę inny "szum" (taki metaliczny, dobywający się jakby z dachu), słyszalny już przy niskich prędkościach. Poprzedni samochód miałem wyciszony i po tamtych doświadczeniach mam przypuszczenia że to może być dach (może szyberdach, ale nie wydaje mi się), tylko nie pasuje mi że jest słyszalny już przy niskich prędkościach.