Skocz do zawartości

Adriano001

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11

Osiągnięcia Adriano001

  1. Witam. Ostatnio zostałem zmuszony do wymiany króćca wody gdyż przepuszczał. Oczywiście przy okazji czyszczenie z nagaru kolektora wraz z pozostałymi podzespołami, weryfikacja klapek i skręcanie. Niestety ale jedna sruba od kolektora dolotowego ta z góry od strony szyby czołowej nie trzyma. Zdaję sobie sprawę że muszę to naprawić tylko puki co kompletuje zestaw naprawczy tzn. śrubę (już zamowiłem) oraz zestaw do uszkodzonych gwintów tzw. sprężynki które wkręca się w uprzednio rozwiercony i przegwintowany otwór- gdyby okazało się że to tam jest problem. I teraz pytanie, czy nie uszkodze kolektora bądź innych podzespołów jeśli będę jeździł z niedokręconą jedna śrubą ( pozostale trzymią) , jaki dokładnie rozmiar jest tej sruby M6 czy M8 i jaki ma ona skok gwintu?
  2. Cześć. Ogólnie odpuscilem temat, tzn poczekam do wymiany kół na letnie i wtedy będę sprawdzał czy ten rezonans nadal jest słyszalny. Jakiś czas temu jechałem autostradą i starałem się utrzymać stałą prędkość na poziomie ok 130 km/h i coś tam słychać było ale nie intensywnie. Radio ściszone do zera i tak trzeba dobrze nasłuchiwać. Być może jestem przewrażliwiony.
  3. Cześć. Ja również w swojej BMW f11 520d 2011r automat zaobserwowalem podobne zjawisko. Mianowicie kiedy rozpędzę samochód do prędkości ponad 130 km/h i odpuszczę gaz to w momencie gdy wskazówka prędkościomierza znajduje się w przedziale pomiędzy 130 a 120 km/h w tedy zaczyna być słyszalny jakby odgłos rezonansu dochodzący z okolic koła kierownicy ktora też jakby wpadała w minimalny rezonans- ale być może to jakieś moje złudzenie. Cala ta sytuacja trwa max 2 s i powtarza się tylko w momencie spełnienia tych konkretnych warunków, poza tym wszystko działa jak należy. Ten dzwięk jest troche podobny do tego co na drugim filmie forumowicza Xsavier zatytuowanym ,,teraz jest tak". Nigdy coś takiego się nie zdarzało. Samochód ma 240 tys km oryginalnego przebiegu, olej w skrzyni wymieniany ok 65 tys km temu więc w tym roku przed wakacjami rownież wymienie, zawiecha w miare sztywna tzn, nic nie stuka nie bije, przednie klocki ham. nowe, jedynie tarcze troche słabsze ale przy hamowaniu nie ma zadnego bicia. Na jesieni wymieniałem olej w dyfrze. Piki co nigdzie z tym nie bylem bo najpierw próbuje sam się czegoś dowiedzieć. Być może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie i porady. Pozdro.
  4. Temat ogarnięty. Okazało się że w obudowie wentylatora uszczerbiła się ta czarna siatka zabezpieczająca przed wpadaniem śmieci i ona ,,trzepotala" przy mocniejszym działaniu wentylatora. Pozostałe elementy sprawne.
  5. Witam. Od kilku dni zaobserwowałem, że wentylator nawiewu w momencie kiedy jest włączony zaczyna buczeć i to również kiedy włącze klimę. Ogólnie im większy bieg tzn od 3 w przypadku opcji auto tym to buczenie jest bardziej słyszalne. Ogólnie to buczenie wydobywa się z okolic nóg pasazera, ale kiedy wyłacze klimę to tak jakby ten odgłos wydobywał się z środkowej części kokpitu. W czym może być problem. Na co zwrócić uwagę? Planuje jutro wymontować wirnik i zobaczyć co jest grane. Dodam, że nawiew pracuje na wszystkich biegach, nie zacina się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.