Witam!
Zakupiłem samochód z USA który przeszedł konwersję do EU w Holandii (F31, 320D N47T, 2014.12). Niestety mam w nim nietypowy (typowy) problem związany ze stabilizacją Xenonów oraz świeceniem ringów i brewki LED. Ktoś kto to wymieniał założył lampę prawą EU do zamiast USA, pewnie tak samo jest z modułem. Problem staje się nietypowy ponieważ po rozgrzaniu samochodu i przejechaniu kilku(nastu) kilometrów wszystko zaczyna działać, błąd do uszkodzeniu poziomowania świateł znika z dashboardu i jest dobrze. Ktoś kto go robił przede mną zaprogramował wszystkie inne funkcje EU (łącznie z przeciwmgielnymi).
Podłączyłem się przez ISTĘ i znalazłem cztery błędy związane z tym problemem które znikają po rozgrzaniu.
FEM 8041B6 - Uszkodzony system regulacji zasięgu świateł
FEM 8041BA - Uszkodzony system AHL
FEM D90D16 - Jednostka obsługi świateł (BEL), (LIN): zamontowany jest nieprawidłowy wariant
FEN D90D32 - Moduł sterowania reflektorów (TMS) po prawej stronie (LIN): brakujący slave LIN
W związku z tym że nie wiem czy lampa jest odpowiednio zainstalowana i czy jest zrobiona adaptacja piszę post o pomoc w diagnozie. Czy ściągać zderzak, mierzyć wszystko, rozebrać moduł (możliwe że jest tam wilgoć która paruje i nie robi żadnego zwarcia kiedy jest ciepły) czy po prostu jest to kwestia kodowania. Pozdrawiam!