Skocz do zawartości

Razlov

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Razlov

  • Urodziny 16 Października

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [E91] 318I 2007r N46b20
    [E60] 520i 2003r M54b22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Razlov

  1. Siemka ! W moim e60 z 2003r mam zwykłe czarne pół elektryczne skóry z grzaniem. Planuję je wymienić, bo w fotelu pasażera wywala błąd maty, a w dobrych pieniądzach mogę dostać sportsitze również półelektryczne i grzane(taki sam konfig jak moje tzn bez pamięci bez pompowania samo grzanie i pół elektryka) od europy również od przedlifta. Czy zmieniając na te sporty muszę coś kodować- zmieniać? Czytałem, że przy zmianie np z pół-elektryka na full elektryka z grzaniem i tak trzeba zakodować inną opcję stąd pytanie czy zmieniając na taki sam konfig jak mam- musze cokolwiek robić?
  2. Razlov

    E60 m54b30 blad 9c53

    Pompa wody mechaniczna wydaje mi się, ze jest raczej ok. Około 0.5 roku temu wymieniałem na Meyle z metalowym wirnikiem i chyba raczej jeszcze nie ma luzu/wycieków. Co do tego 2 błędu to dobrze wiedzieć z 3 msc temu miałem wymienianą szybę i musieli coś sknocić. Ja u siebie podejrzewam albo termostat, bo według wskaźnika kresek na rozgrzanym silniku jest max 1, a ludzie na forum piszą, że powinny być ok 3. A jak nie termostat to podejrzewam upg, choć mogę się mylić, ale martwi mnie to wysokie ciśnienie w układzie. Muszę zrobić test. A i w ukrytym menu max temperatura 101 stopnie i po chwili spada do 97-8 i potem znowu rosnie i tak co jakis czas.
  3. Razlov

    E60 m54b30 blad 9c53

    Hej, mam ten sam błąd udało ci się go jakoś rozwiązać ? Dokładnie tak samo pompke wymieniłem, a mimo to błąd jest, a co więcej ostatnio pod maską mi wystrzelił płyn i czujnik temperatury płynu chłodniczego, który też wymieniałem. Cały układ odpowietrzałem i wydawało mi się, że się odpowietrzył, ale chyba widocznie nie. Pompka i czujnik hella. dodatkowo mam błąd 9C59.
  4. Ok, Dzięki za odpowiedź, jak wymienię dam znać czy coś to dało.
  5. Witam Czy mógłby ktoś mi doradzić czy te objawy wskazują na klemę IBS i czy warto wymienić klemę IBS ? Auto normalnie pali od strzała, jak był kupiony miał zepsuty czujnik położenia wałka i ciężej palił jednak po wymianie jest ok. Objawy, które zauważyłem to błąd modułu PDC brak zasilania, nawiew czasem działa tylko na przednią szybę. Nie działa podgrzewanie lusterek oraz szyby tylnej, jakby było mało to mimo, że diody się świecą i fotele nie dają błędów to podgrzewanie nie działa. Zdażyło się, że czytnik CD nie rozpoznawał płyt, albo się zawieszał, do tego na postoju i wyłączonym silniku nieraz słychać piszczenie z napędu. Radio to małe navi M-ASK Szyberdach normalnie się otwiera i zamyka. Ekran radia czasem również czasem ma dziwny kolor jakby lekko wpadający pod róż? Zdarza się również, że auto nie zamknie się za 1 razem. Często się również świeci błąd battery power managment lub low battery charging.W ukrytym menu napięcie jest ok, akumulator niedawno był ładowany. Czy te problemy mogą wynikać z Klemy IBS?Jeżeli tak, to jaką polecacie ? Słyszałem, że z e90 są trwalsze.
  6. A i przypomniało mi się, że jak potrzymam auto na zapłonie pokazuje informację battery charge low, ale mimo tego auto po kilku dniach stania ładnie pali, raczej trzyma napięcie itd. Bezpieczniki PDC i Grzania foteli też wymienione, styki również przeczyszczone i nic. Jest także błąd poduszek, 93FC
  7. Witam Ostatnio kupiłem BMW e60 z silnikiem m54b22, jednak okazało się, że auto ma problem z PDC oraz z podgrzewaniem siedzeń. PDC wywala błąd 9E3B. Wiąże się to zapewne z modułem, który jest w kole, czyściłem już styki nic to nie dało, więc obstawiam, że moduł do wymiany. Dodam, że w INPIE czasy czujników wynoszą 0, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Kolejnym Problemem jest podgrzewanie siedzeń, był upalny dzień i w ciągu dnia na czarnej skórze trudno było powiedzieć, czy podgrzewanie działa, czy nie, jednak w chłodniejsze dni zauważyłem, iż grzanie wcale nie działa zarówno ani pasażera jak i kierowcy, w Inpie błędów brak, a na konsoli przycisków wszystkie diody się świecą. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Nie mogłem nic w tym rodzaju znaleźć na forum, więc proszę o poradę. Spróbować czyścić styki w fotelach? Czy preparat do czyszczenia styków z Moje Auto da radę ? Czy do odpięcia foteli trzeba odłączać akusa ? W aso w niemczech w 2005r moduł PDC był wymieniany, tak samo ok 3k km od wyjechania z fabryki naprawiane było coś z grzaniem foteli, według historii z kluczyka. Czy auto może mieć jakąś wadę fabryczną albo coś w tym stylu? Jest to jeden z pierwszych modeli e60, które zjechało z lini produkcyjnej w czerwcu 03r.
  8. Cześć, w grudniu udało uzyskać mi się prawo jazdy, i chciałbym kupić swój pierwszy samochód(teoretycznie nawet mam), bo narazie jeżdzę nie swoim e91. I mam dylemat, czy lepiej sprzedać E46 i dołożyć i kupić serię 1 (bo pod kątem rdzy, jest małe prawdopodobieństwo wystąpienia w porównaniu do e46) w dieselu np M47 :D lub N47(z tego co słyszałem gorsza, ale chciałbym, także poznać o niej opinie), czy może ratować moje e46, z Niemiec, które nie jest w najlepszym stanie wizualnym i mechanicznym. Silnik jak wiadomo to N42b20 :shock: z powszechnie znanym Valvetronikiem. Najechane ma 257tysięcy z wizualnych wad to na błotniku przednim szaleje ruda, w jednym miejscu, również na dołach drzwi przednich, pod bagażnikiem( na łączeniu z zderzakiem) również duża narośl rudej oraz na tyniej prawej ćwiartce na nadkolu jest rdza (powoli zaczyna dziurawieć), coś tam też zaczyna być widoczne na progach (mała kropka), z tego co widziałem również dziura jest przy miejscu na akumulator(pod maską z przodu). Lampy przednie również są zaparowane. Z mechanicznych rzeczy auto przestało ostatnie 8miesięcy pod chmurką, nie jeżdżone, ostatnio udało namówić mi się ojca, aby je odpalić, jak wiadomo trudno odpaliło, na początku chodziło bardzo nie równo i prawie przerwało. Oprócz tego z silnika cieknie olej chyba z każdej możliwej uszczelki, dodatkowo tarcze bo takim postoju huczą bardzo głośno, oczywiście na desce jest też check engine. Dodatkowo samochód ma rzadkie półskórzane wnętrze Bianco-Nero (przykładowe zdj takiego wnętrza), trójramienną multifunkcyjną kierownicę, jakieś radio bluetooth oraz zawieszenie HR-Racing (niebieskie sprężyny), i kamera cofania lecz także nie w najlepszej kondycji, jeden amor tylni wylany. Czy według was jest sens inwestować kase w te E46, mimo ze silnik jak wiadomo nie jest zbyt dobry, a co więcej z tego nieźle cieknie, czy lepiej dołożyć i kupić coś, co przynajmniej nie będzie tak rdzewiało czyli np tą 1 :?: z M47 albo N47, ponieważ wcześniej, aż tyle rzeczy nie było w nim do roboty,ojciec obiecał mi, że mi zrobi, lecz ojcu(mechanikowi) szkoda było kasy na robienie czegokolwiek i przestał u niego 8 miesiecy, bez zrobienia czegokolwiek. Dodatkowo załączam poglądowe zdjęcia rudej:,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.