Skocz do zawartości

Woytas

Zarejestrowani
  • Postów

    310
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Woytas w dniu 20 Lipca

Użytkownicy przyznają Woytas punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 LCI 520D xDrive M-Pakiet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Woytas

  1. Na razie wszystko się zgadza , bo na rynek rzucili brzydkie, tanie auta , tylko jak w sprzedaży pojawi się np. Yangwang U7 w cenie nowego G50 wyglądającego jak skoda gdzie masz kupić pakiet za parę tyś pln , żeby naładować telefon , to wybór już taki oczywisty nie będzie ... oj kończy się odcinanie kuponów i mld zyski europejskich koncernów co zresztą już widać, zaczyna się spora korekta i powrót rabatów z korzyścią dla klienta
  2. Jak zafundują taki środek w nowych Gxxx to będzie masakra W toyocie (yaris) kiedyś też jakiś filozof wydumał plastik przed oczyma kierowcy zamiast zegarów ... to było odrzucające , tu to samo - zmiana na silę byleby było inaczej niż wcześniej .. porażka po calości + grill jak w skodzie sukces gwarantowany
  3. Ja bym pojeździł z miesiąc i policzył ile razy "trzaśniesz" tą klapą
  4. Woytas

    Zasięg

    Jpd ... nie macie innych problemów
  5. .. to ten serwis też ogarnięty
  6. Na nasze własne ... czy to przypadkiem producenci z EU nie postawili tam fabryk, żeby przytulić jeszcze więcej kasy ...
  7. Tylko tu nikt nie zestawia tych aut do BMW , marki premium zawsze będą mieć klientów jak i auta o konkretnych oczekiwaniach co do osiągów czy prowadzenia natomiast przeciętny Kowalski dla którego to ma być środek do przemieszczania się z pkt A do B nagle za te same pieniądze z bieda wersji dostaje wszystko mający pojazd i tym chinole zawalczą rynek
  8. Może i tak, zyskają klienci a co do jakości jak to zawsze tłumacze w innym sposób ... jakoś w srajfonie za 6 koła nikomu nie przeszkadza ekran od koreańskiego szajsunga
  9. ... Przy wysokich cłach , bez ceł popularne marki zostałyby zaorane w rok lub dwa ... tak trzeba zejść z marży , poprostu kończy się żerowanie i zaczyna rynek klientów .. kończą się czasy yarisa za 120 albo octavii za 200
  10. Ale sam to sprawdziłeś na hamowni czy taka gminna opowieść jak z serwisami ?
  11. Jak mnie zawsze ten argument max 180 śmieszy .. przejchałem tydzień temu prawie 3 tyś km będąc w 7 krajach , raptem na kilku odcinkach w DE dało się jechać szybciej ... Co do komody pełna zgoda .. brzydactwo z zewnątrz
  12. I tu pełna zgoda, omody 9 nie widziałem na żywo ale ponad tysiąc km przejechałem jaecoo 7 super hybrid ... pod wzgledem jakości montażu i spasowania nie widzę najmniejszej różnicy w stosunku do europejskiego premium , co do samego auta konkurencję widzę w postaci rav4 ...i trzeba być ostatnim frajerem żeby zapłacić tyle samo za 2-3 latka od toyoty lub nowy z tym samym wyposażsniem o 50 czy 70 tyś więcej + wyjące CVT więc się nie dziwię , że rynek aut używanych zamarł , chińczyki może nie są jeszcze konkurencją dla premium ale czas popularnych marek za 170-200 tyś się właśnie kończy
  13. Niestety kolega wpadł pomijając wyposażenie w covid-ową pułapkę i ścieme o zerwanych łańcuchach dostaw, finał tego byl taki , że część na wiosnę 2023 odbierało auta zamawiane w 2022 po cenie z katalogu a część kupowała końcówkę produkcji z rabatami na poziomie 20%
  14. Jaki to kolor ?
  15. Chyba ktoś ten reflektor umył gąbką do szorowania garów, masakra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.